...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Piekarze i cukiernicy inwestują w e-marketing

WeNet wspiera cukiernie w nowej ogólnopolskiej kampanii reklamowej.

We wrześniu rozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy technologicznej WeNet. Kampania kierowana jest do przedsiębiorców z sektora MŚP. Ma za zadanie pokazać, jak w łatwy i efektywny sposób przenieść swój biznes do sieci z pomocą doradców internetowych firmy. W spotach telewizyjnych w roli głównej wystąpiła... cukiernia. – To nie przypadek. Od wielu lat z sukcesami pracujemy między innymi dla małych cukierni i piekarni. Tylko w ostatnich 3 latach liczba nowopowstałych stron internetowych w tym sektorze wzrosła o prawie 50%. – mówi Michał Wrzesiński, prezes WeNet.

Kampania reklamowa ruszyła na początku września. Motywem przewodnim jest rozmowa właścicielki cukierni z doradcą internetowym, który podpowiada jak zwiększyć sprzedaż przenosząc słodki biznes do sieci. Ważnym elementem filmiku jest lukrowy piesek na torcie, który dzięki zaproponowanym rozwiązaniom technologicznym doradcy WeNet... „sprzedał się" jeszcze w trakcie trwania spotu i przyczynił się do rozwoju tej działalności.

- Cukiernie i piekarnie, jak wiele innych małych i średnich firm mierzą się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest brak czasu i możliwości, by we własnym zakresie efektywnie prowadzić promocję online swojego biznesu i rozbudowywać kanały dotarcia. Naszą kampanią chcemy pokazać jak zasmakować w e-biznesie bez specjalistycznej wiedzy. We wdrażaniu narzędzi marketingowych pomoże ponad tysiąc doradców internetowych WeNet.pl A wszystko to w modelu abonamentowym, a więc bez inwestowania jednorazowo dużych kwot. – informuje Michał Wrzesiński, prezes WeNet Group.

Scenariusz spotu powstał na bazie doświadczeń i wieloletniej współpracy WeNet z branżą piekarsko-cukierniczą i analiz prowadzonych działań. Wynika z nich, że inwestowanie np. w marketing lokalny realnie wpływa na wzrost liczby klientów.

 

 

- Coraz więcej cukierni i piekarni inwestuje w rozwój sprzedaży oraz wizerunek w internecie. Widać to w naszych badaniach. Tylko w latach 2019-2021, a więc również w czasach pandemii, liczba realizowanych przez nas stron internetowych dla cukierni i piekarni wzrosła o 105%. Obecnie w internecie funkcjonuje 2711 stron piekarni i cukierni i z roku na rok liczba ta wzrasta o ok. 20%. Dlatego mam nadzieję, że właścicielom tych firm spodoba się nasz spot i wspólnie dobrze „wypieczemy" ich biznes w sieci. – podsumowuje Michał Wrzesiński, prezes WeNet.

 

 

Spot z cukiernią można obejrzeć w 76 stacjach telewizyjnych oraz na youtube >>> KLIK!

Bieżące wydanie czasopisma

Panettone na drożdżach czy zakwasie? Czy czosnek pasuje do cukru? Co przyniesie rok 2023? Jak funkcjonuje restauracja oparta na deserach? Dlaczego robienie paczek świątecznych to dobry pomysł dla lodziarni? Zapraszamy do lektury...

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać



    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF >>

    Drukowany numer dostępny w prenumeracie >>


    promocja PLUS

    Zimowe gazetka PGD

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji