...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Piekarze i cukiernicy inwestują w e-marketing

WeNet wspiera cukiernie w nowej ogólnopolskiej kampanii reklamowej.

We wrześniu rozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy technologicznej WeNet. Kampania kierowana jest do przedsiębiorców z sektora MŚP. Ma za zadanie pokazać, jak w łatwy i efektywny sposób przenieść swój biznes do sieci z pomocą doradców internetowych firmy. W spotach telewizyjnych w roli głównej wystąpiła... cukiernia. – To nie przypadek. Od wielu lat z sukcesami pracujemy między innymi dla małych cukierni i piekarni. Tylko w ostatnich 3 latach liczba nowopowstałych stron internetowych w tym sektorze wzrosła o prawie 50%. – mówi Michał Wrzesiński, prezes WeNet.

Kampania reklamowa ruszyła na początku września. Motywem przewodnim jest rozmowa właścicielki cukierni z doradcą internetowym, który podpowiada jak zwiększyć sprzedaż przenosząc słodki biznes do sieci. Ważnym elementem filmiku jest lukrowy piesek na torcie, który dzięki zaproponowanym rozwiązaniom technologicznym doradcy WeNet... „sprzedał się" jeszcze w trakcie trwania spotu i przyczynił się do rozwoju tej działalności.

- Cukiernie i piekarnie, jak wiele innych małych i średnich firm mierzą się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest brak czasu i możliwości, by we własnym zakresie efektywnie prowadzić promocję online swojego biznesu i rozbudowywać kanały dotarcia. Naszą kampanią chcemy pokazać jak zasmakować w e-biznesie bez specjalistycznej wiedzy. We wdrażaniu narzędzi marketingowych pomoże ponad tysiąc doradców internetowych WeNet.pl A wszystko to w modelu abonamentowym, a więc bez inwestowania jednorazowo dużych kwot. – informuje Michał Wrzesiński, prezes WeNet Group.

Scenariusz spotu powstał na bazie doświadczeń i wieloletniej współpracy WeNet z branżą piekarsko-cukierniczą i analiz prowadzonych działań. Wynika z nich, że inwestowanie np. w marketing lokalny realnie wpływa na wzrost liczby klientów.

 

 

- Coraz więcej cukierni i piekarni inwestuje w rozwój sprzedaży oraz wizerunek w internecie. Widać to w naszych badaniach. Tylko w latach 2019-2021, a więc również w czasach pandemii, liczba realizowanych przez nas stron internetowych dla cukierni i piekarni wzrosła o 105%. Obecnie w internecie funkcjonuje 2711 stron piekarni i cukierni i z roku na rok liczba ta wzrasta o ok. 20%. Dlatego mam nadzieję, że właścicielom tych firm spodoba się nasz spot i wspólnie dobrze „wypieczemy" ich biznes w sieci. – podsumowuje Michał Wrzesiński, prezes WeNet.

 

 

Spot z cukiernią można obejrzeć w 76 stacjach telewizyjnych oraz na youtube >>> KLIK!

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji