...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Po co komu Słodka Konferencja – rozmowa z Ulą Stępniak, pomysłodawczynią eventu

Jak podnieść wartość własnej marki w świecie słodkich dekoracji, tworzyć lukratywny biznes z tortami w roli głównej i rozwijać się artystycznie? Rozmawiamy z Ulą Stępniak, dekoratorką, właścicielką pracowni artystycznej Słodki Muffin oraz organizatorką I Słodkiej Konferencji dla pasjonatów cukiernictwa w Polsce.


Anna Mikians: Skąd wziął się pomysł na Słodką Konferencję?
Ula Stępniak: Pomysł na Słodką Konfe­rencję powstał jesienią. Rozmawiałyśmy z koleżanką o swoich planach i marzeniach, poruszając się w sferze marzeń, pomyśla­łam, jak fajnie byłoby zebrać w jednym miejscu i jednym czasie torciary z całej Polski. Nie przypuszczałam jeszcze wte­dy, że to marzenie już wkrótce przestanie być mirażem, a stanie się całkiem real­nym celem.

A nazwa, czy oddaje charakter tego wydarzenia?
Jak najbardziej! Będzie słodko, bo w jed­nym miejscu zbierze się niesamowita licz­ba słodkich babeczek i chłopaków (tak, tak, panowie również będą), będzie też konkretna, fachowa wiedza – dlatego właśnie wybraliśmy formułę konferencji. Będziemy mówić o PR, marketingu i re­klamie w kontekście słodkiego biznesu. Bez ogólników.



Jak wygląda Twoja konferencja ma­rzeń?
Poprzeczkę postawiłam sobie niezwykle wysoko. Chciałam stworzyć wydarzenie, jakiego jeszcze w Polsce nie było. Dużo myślałam o tym, czego brakowało mi na różnego rodzaju eventach w słodkiej bran­ży. A troszkę już ich w Polsce było: co roku jest Expo Sweet, Cake Festival Po-land, jest też całkiem fajne grono osób, które szkolą z praktycznych umiejętności, ale... brakowało mi wydarzenia, które sku­pia się na słodkiej branży. Nie na tej stro­nie praktycznej, a bardziej teoretycznej, marketingowej. Sztuką jest zrobić piękny i dobry tort, ale sztuką jest też ten tort z zyskiem sprzedać i prowadzić dobrze pro­sperującą firmę.

Co jest celem konferencji?
Ideą Słodkiej Konferencji jest pokazanie, że prowadzenie słodkiego biznesu to rów­nież sztuka. I dzięki prelegentkom, któ­re podczas niej wystąpią, będzie można tę sztukę przyswoić. Moim celem jest, żeby każdy uczestnik konferencji wy­szedł z głową pełną pomysłów, gotów do podejmowania konkretnych działań: marketingowych, PR-owych, związanych z poprawą obsługi klienta i z wiedzą, jak pozyskiwać nowych odbiorców, oraz wi­zją siebie i swojej firmy za rok. I czuję, że właśnie teraz jest dobry czas na Słod­ką Konferencję, na którą przyjadą osoby z całej Europy, żeby się rozwijać, podnosić kwalifikacje, żeby nie tylko robić piękne torty, ale też żeby je później z zyskiem sprzedać.

Jakich gości i partnerów zaprosiłaś do współpracy?
Moimi partnerami są głównie firmy znane w branży cukierniczej – sklepy interneto­we, producenci. Zależało mi na tym, aby uczestnicy poznali osoby, które stoją za daną firmą, nawiązali kontakty i relacje biznesowe. Dzięki konferencji będą mieli taką okazję.

Jak zaczęłaś swoją przygodę z blo­gowaniem i dzieleniem się wiedzą o prowadzeniu biznesu?
Prawie 1,5 roku temu na jednym z portali społecznościowych utworzyłam grupę, do której dołączyły osoby ze słodkiej branży, zarówno te początkujące, jak i te bardziej zaawansowane. Takie, które mają swoje pracownie od lat, i takie, które o pracowni marzą. Na grupie dzielę się swoją wiedzą z zakresu prowadzenia firmy. Z czasem, żeby wpisy, które ukazywały się co poniedziałek, nie ginęły w morzu innych postów, postanowiłam założyć bloga. Grupa „Ula Stępniak – tajemnice słodkiego bizne­su” cały czas się rozwija, codziennie poru­szamy na niej setki tematów związanych z branżą, dzielimy się doświadczeniami, wiedzą, naszymi spostrzeżeniami. Z po­trzeb grupy zrodził się ebook „Tajemnice słodkiego biznesu”, w którym opisuję krok po kroku, jak otworzyć swoją firmę, jak wy­nająć lokal, jak go urządzić, w jaki sprzęt warto zainwestować. Opisuję swoje błędy, żeby czytelnicy uczyli się na nich i wycią­gnęli wnioski.

Skąd takie zamiłowanie do dzielenia się wiedzą?
Bardzo bym chciała, żeby każda osoba, któ­ra robi torty, pierniczki czy ciasta na za­mówienie, potrafiła dobrze wyceniać swoją pracę. Żeby nie wstydziła się powiedzieć konkretnej ceny za swój produkt tylko dla­tego, że wydaje się jej, że nikt za to nie zapłaci, że nie znajdzie klientów, że nie za-sługuje na to, aby ktoś zapłacił jej więcej. Właśnie z myślą o tych osobach stworzy­łam wyzwanie #dzieńwycen, na którym codziennie uczyłam, jak wyceniać swoje słodkie dzieła sztuki. Na wyzwanie zapisało się ponad 1000 osób. Wiele z nich pisało mi później, że w końcu odważyli się pod­nieść ceny, że w końcu ich praca jest coś warta i teraz dopiero to czują. Robić tak cudowne rzeczy dla słodkiej społeczności to ogromna satysfakcja.

Dlaczego akurat na to wydarzenie tor­ciary powinny przyjechać?
Mogłabym długo o tym opowiadać, ale jeżeli ma być krótko i konkretnie, to po­wiem tak: takiego wydarzenia jeszcze w Polsce nie było. Podczas jednego eventu uczestnicy dowiedzą się, jak prowadzić swoje biznesy, żeby były dochodowe. Co zrobić, żeby pozyskać klientów, jak kon­taktować się z mediami, jak na co dzień prowadzić pracownię, żeby nie bać się kontroli sanepidu, jakich barwników i mas cukrowych używać, żeby prace miały nie­powtarzany styl. Zyskają inspiracje, po­rady, wskazówki i morze motywacji do działania.

Na koniec powiedz, co dla Ciebie jest największą wartością w organizowa­niu tego wydarzenia?
Organizacja to trudne przedsięwzięcie, zupełnie nie spodziewałam się, że aż tak czasochłonne. Ale dzięki temu zawieram nowe znajomości, przyjaźnie. Poznaję oso­by, które stoją za konkretnymi markami. Tak między innymi nawiązałam superrelację z Marcinem Dorosiem (Dorosiowe Ranty – partner Słodkiej Konferencji), Olkiem Rataj­czakiem, Kingą Jakimowicz. Dając wartość innym, sama zyskuję. Dostaję mnóstwo po­zytywnej energii, wsparcia, ciepłych słów. To dla mnie bardzo ważne. To doświad­czenie z pewnością będę wspominała do końca życia.

Dziękuję za rozmowę i zapraszamy na Konferencję!


ZAPRASZAMY

Słodka Konferencja – jedyne spotkanie dla osób, które zajmują się słodkim biznesem w Polsce 26 stycznia 2020 r., Łódź

słodkakonferencja.pl







Bieżące wydanie czasopisma

W nowy rok wchodzimy w znakomitym towarzystwie – Maciej Rosiński, Michał Iwaniuk i Maciej Wiśniewski podkręcą Wasze ambicje na rozwój i kreacje. My zaostrzymy apetyt na branżowe szkolenia, a także na rzemieślnicze pączki i donuty.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji