dodano , Redakcja PS

Polska piekarnia rusza na podbój Nowego Jorku

Tomasz Nowakowski, syn właściciela sieci piekarni i kawiarni Gorąco Polecam Nowakowski, rusza z nowym brandem. Polski rynek już opanował, teraz przyszedł czas na amerykański.

Żeby Amerykanie nie połamali sobie języków, marka na tamtejszym rynku będzie się nazywać Just Baked. Piekarnie i kawiarnie będą oferować świeże pieczywo, sałatki, przekąski, gotowe kanapki, ciastka i kawę. To mają być najlepsze rodzaje pieczywa z różnych zakątków Europy i doskonałej jakości kawa – amerykańska La Colombe.

Nowakowski nową markę tworzy razem z Bartkiem Rychcikiem, franczyzobiorcą i udziałowcem Gorąco Polecam. W samym Nowym Jorku przez pięć lat wspólnicy planują otworzyć 50 lokali, podpisali już pierwsze umowy najmu. Do końca tego roku mają działać 3 punkty Just Baked – pierwsze dwa powstaną przy 88 West Broadway i Westfield Oculus. Jak podaje portalspozywczy.pl, planując zagraniczną ekspansję, Nowakowski i Rychcik rozważali też m.in. Londyn i Berlin.

Sieć Gorąco Polecam Nowakowski w Polsce liczy kilkadziesiąt lokali, głównie w Warszawie. Tradycje piekarskie rodziny Nowakowskich sięgają 1925 roku.

Bieżące wydanie czasopisma

W nowym Panie nadają tonu. Monika Walecka odczarowuje stereotyp piekarza, Madame Caramel przewodzi po kulinarnych zakątkach Paryża, a sensorka Renata Januszewska odkrywa smakowe niuanse w czekoladzie. Pań nie brakuje w nowym dziale Rzemiosło Przyszłości, jednak mamy też zacne grono Panów. Sprawdź, kto i co się za tym kryje.

Zobacz więcej
Bieżący numer

Polecamy przeczytać

Przejrzyj online Katalog reklam lub ściągnij na dysk (aktualny) PDF >>

Mistrz Branży

Maszyny i urządzenia do produkcji