...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Prezentacje lodowe 2012

Polmarkus przyzwyczaił już swoich klientów do spotkań organizowanych na początku roku, podczas których prezentowana jest szeroka oferta partnerów biznesowych. Prezentacje obejmowały nie tylko nowe smaki i dodatki w sezonie 2012, ale też rozwiązania redukujące koszty produkcji.

Dwa dni spotkań (7-8 lutego) podzielono tematycznie na dwie części: w I części prezentowano nowinki i trendy produktowe, podpowiadając, jak smakowo urozmaicić ofertę lodziarni bądź cukierni. W II części skupiono się na podniesieniu efektywności produkcji i kosztach, które można i trzeba zredukować.
Polmarkus zainicjował spotkanie, przedstawiając ofertę włoskiej marki Elenka, której jest dystrybutorem. Zaprezentowano również możliwości wykorzystania past lodowych w deserkach, tortach, a także masach cukierniczych. Do gości co chwila trafiały deserki przygotowane przez technologów Polmarkusa, ze szczególnym uwzględnieniem smaków: pistacjowego, kawowego i cytrynowego. Firma mogła się również pochwalić własną marką Suprima. Z bogatej oferty prezentowano gotowe mieszanki do produkcji gofrów „Fantazja” oraz płynnebazy do lodów i bazy w proszku Suprimato.

Dodatki do lodów i wypieków cukierniczych przedstawili technolodzy Prospony: Marek Tomaszek oraz Jerzy Brzozowski. Wiodącym produktem były wsady owocowe, Frużeliny w 3 rodzajach (deserowa, standardowa oraz cukiernicza), które podkreślają smak i charakter deserów oraz wypieków. Posypki owocowe, przygotowane ze skórki cytrynowej i pomarańczowej, które nie zabarwiają produktów, świetnie nadają się jako zwieńczenie deserów z bitą śmietaną, ale także jako dyskretne znakowanie pączków o różnych smakach. Inną kategorią dodatków dekoracyjnych były owoce kandyzowane, które długo zachowują jędrność i barwę.

Jerzy Brzozowski i Marek Tomaszek po prezentacji czekali na zainteresowanych klientów przy firmowym stoisku.

Receptę na niższe koszty produkcji i urozmaiconą witrynę lodową według firmy Arlekino przedstawił Piotr Krasoń. W krótkiej, ale bardzo treściwej prezentacji mieszanek Speedy do produkcji lodów wyliczał nie tylko imponującą liczbę smaków, ale głównie oszczędności wynikające z ich zastosowania. W Polsce koszty produkcji zaczynają osiągać poziom europejski, stąd takie rozwiązania siłą rzeczy budzą zainteresowanie naszych rzemieślników. Zwłaszcza do młodych przedsiębiorców przemawiają minimalne wymagania sprzętowe, wysoka i powtarzalna jakość oraz duży wybór.

- Speedy to dobre rozwiązanie dla początkujących rzemieślników - przekonywał Piotr Krasoń.

Uzupełnieniem tej części była prezentacja dobrej jakości wafli Soforek. Wśród „soforkowych nowości” Tomasz Bohdziun wymienił rurki waflowe, w tym włoskie, oraz dekoracje waflowe. Zwracał uwagę również na wafle z niespodzianką Cono Piu, które są świetną atrakcją dla najmłodszej klienteli.

- Wafle z niespodzianką przyciągają dzieci, a za nimi całe rodziny - mówił Tomasz Bohdziun.

Druga część dawała odpowiedź na pytanie, jak realnie zredukować koszty produkcji i podnieść konkurencyjność. Pod tym hasłem swoje prezentacje miały firmy ES System K, Thermohauser, Voigt oraz AGED. Jarosław Niewęgłowski z ES System K przedstawił inny wymiar witryn cukierniczo-lodowych, pokazując nową linię Lenari, czyli polski odpowiednik włoskiego designu z prostopadłymi szybami. Przedstawiciel firmy Thermohauser podkreślał zalety wynikające ze stosowania pojemników do transportu lodów. Jakub Klewaniec z firmy Voigt przekonywał do chłodnej kalkulacji przy wyborze: tańsze środki chemiczne kontra wydajne i wysokiej jakości. Z kolei Hanna Szmit z AGED na bazie chłodziarek i zamrażarek Liebherr przedstawiła nowe możliwości podnoszenia efektywności energetycznej.

W przerwach na kawę można było zasięgnąć języka u fachowców.

Jakub Klewaniec (Voigt) prowadził chłodną kalkulację i nie zostawiał wątpliwości, co się bardziej opłaca - środek chemiczny tańszy w zakupie czy wydajne preparaty uznanej na rynku marki.

Zalety pojemników Thermohauser do przewożenia lodów przedstawiał Piotr Błażejewski (po prawej).

Przywitalny uścisk dłoni: Jarosław Niewęgłowski (Es System K) oraz Aleksander Zwieryńczyk, technolog z firmy  Polmarkus.

Za nowymi smakami zawsze podążają nowe, udoskonalone lub po lliftingu propozycje opakowań.

 

Magia kolorów, czyli prezentacja owoców kandyzowanych, wsadów owocowych i posypek firmy Prospona.

Czym skorupka za młodu nasiąknie....

Chwila relaksu z "Mistrzem Branży".

Spotkania Polmarkusa wpisały się na dobre w kalendarz branży lodziarskiej.

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji