dodano , Redakcja AU

Produkcja żywności ekologicznej – szkolenie Akademii Biokuriera

Jak wygląda proces certyfikacji ekologicznej? Jakie są aktualne trendy i prognozy dla rynku żywności ekologicznej? W jaki sposób regulowane jest powstawanie produktów BIO ijak wdrożyć ekologiczną produkcję w firmie? Na te pytania odpowiemy podczas szkolenia.

Jednodniowe szkolenie - “Produkcja żywności ekologicznej – z czym to się je? Jak zamienić ideę w biznes” - poprowadzą Karol Przybylak (redaktor naczelny Biokuriera) oraz Mariusz Florek (konsultant biznesowy i współwłaściciel firmy działającej na rynku żywności eko). Wiedza zaprezentowana zostanie w przystępnej i nastawionej na praktykę formie. Każdy uczestnik otrzyma popartą wieloletnim doświadczeniem wiedzę, poświadczoną certyfikatem.

 

Po szkoleniu będziesz wiedzieć:

  • jak przygotować swoją firmę do certyfikacji eko,

  • jaka jest sytuacja na ekorynku,

  • w jaki sposób przygotować strategię wejścia na ekorynek

  • na co zwrócić uwagę w marketingu ekoproduktów


Program szkolenia:

1. Eko-rynek w pigułce

  • Ekologiczna produkcja rolna

  • Przetwarzanie produktów rolnictwa ekologicznego

  • Certyfikacja i kontrola produkcji

  • Znakowanie produktów ekologicznych (BIO, EKO, znaki graficzne)

  • Wymogi prawne regulujące przetwarzanie produktów rolnictwa ekologicznego

2. Eko-rynek w liczbach

  • Polski i światowy rynek produktów ekologicznych

  • Struktura eko-rynku w Polsce

  • Badania konsumenckie

  • Najważniejsze trendy rynkowe

3. ABC certyfikacji z punktu widzenia producenta produktów ekologicznych

  • Audyt „0”

  • Przygotowanie firmy do audytu

  • Niezbędne dokumenty wymagane przy audycie (przykładowe wzory)

  • Podwykonawstwo

  • Produkcja konwencjonalna i ekologiczna – organizacja logistyki w przedsiębiorstwach wytwarzających produkty ekologiczne i konwencjonalne

4. Organizacja procesu sprzedaży produktów ekologicznych

  • Projektowanie i wprowadzanie na rynek eko-produktów

  • Proces ustalania cen sprzedaży

  • Budowa kanałów dystrybucji

  • Sprzedaż zagraniczna

5. Efektywna komunikacja i marketing produktów ekologicznych

  • Wykorzystanie mediów do komunikacji z odbiorcami końcowymi

  • Projektowanie treści przekazu reklamowego: dobre przykłady komunikowania walorów użytkowych i jakości produktów

  • Promocja sprzedaży

  • Najważniejsze wydarzenia na rynku eko-produktów

  • Targi, konferencje

6. Podsumowanie, pytania i dyskusja.

Prowadzący:

Karol Przybylak – redaktor naczelny Biokuriera – pierwszego periodyku na rynku polskim poświęconemu tematyce ekologicznej. Ceniony ekspert w zakresie budowania procesów komunikacji, promocji i reklamy na rynku produktów ekologicznych. Organizator wielu szkoleń i seminariów poświęconych branży ekologicznej.

Mariusz Florek – niezależny konsultant w zakresie podnoszenia efektywności sprzedaży w przedsiębiorstwach. W ciągu blisko 20-letniej działalności zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych, w tym kilka w branży spożywczej. Współwłaściciel firmy produkującej żywność ekologiczną.

Produkcja żywności ekologicznej – z czym to się je? Jak zamienić ideę w biznes?

Termin: 1 marzec

Godz.: 9.00-16.45

Miejsce: Hotel Brzoza, ul. Bydgoska 34, Brzoza (k. Bydgoszczy)

Koszt: 595 zł (termin płatności do 28.02.2018)

Koszt szkolenia obejmuje: przerwy kawowe, lunch, materiały szkoleniowe, certyfikat.

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy >>> KLIK!

Uwaga! Liczba miejsc ograniczona!

 

Czym jest Akademia Biokuriera?

Akademia Biokuriera to nasz redakcyjny projekt w ramach, którego szkolimy i doradzamy firmom oraz producentom działającym na rynku żywności ekologicznej. Do tej pory współpracowaliśmy z: Międzynarodowymi Targami Łódzkimi, Merkury S.A., Centralnym Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Brwinowie, oddział w Radomiu, Biocontrating, Społem Warszawa Południe, Mazowieckim Urzędem Marszałkowskim, Dolnośląskim Urzędem Marszałkowskim oraz Warmińsko – Mazurskim Urzędem Marszałkowskim.

 

Bieżące wydanie czasopisma

W nowym Panie nadają tonu. Monika Walecka odczarowuje stereotyp piekarza, Madame Caramel przewodzi po kulinarnych zakątkach Paryża, a sensorka Renata Januszewska odkrywa smakowe niuanse w czekoladzie. Pań nie brakuje w nowym dziale Rzemiosło Przyszłości, jednak mamy też zacne grono Panów. Sprawdź, kto i co się za tym kryje.

Zobacz więcej
Bieżący numer

Polecamy przeczytać

Przejrzyj online Katalog reklam lub ściągnij na dysk (aktualny) PDF >>

Mistrz Branży

Maszyny i urządzenia do produkcji