...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Promocja polskiej żywności w rękach ARR

Agencja Rynku Rolnego (ARR) wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej polskiej żywności za granicą na lata 2012-2014. W połowie maja Ministerstwo Gospodarki zawarło umowę z ARR.

Program promocyjny będzie realizowany w ramach projektu „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych", będącego częścią Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Działania promocyjne są przeznaczone dla przedsiębiorców z sektora przetwórstwa: mięsa, mleka, owoców i warzyw, kawy i herbaty, oraz z sektora produkcji serów, soków z owoców i warzyw produktów przemiału zbóż, pieczywa, wyrobów ciastkarskich i ciastek, makaronów, kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych, wódki, cydru i pozostałych win owocowych, piwa oraz innych niedestylowanych napojów fermentowanych.

Kampania ma pomóc w wykreowaniu polskich marek, które będą rozpoznawalne na świecie i kojarzone z naszym krajem. Swoim zasięgiem obejmie docelowo: Rosję, Niemcy, Chiny, Francję, Ukrainę oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie.  

Jak podaje rzeczniczka prasowa ARR Iwona Ciechan, działania promocyjne będą podzielone na dwa komponenty: A i B. Komponent „A” obejmie działania kompleksowej organizacji profesjonalnego wystąpienia przedsiębiorców na największych polskich i zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych oraz organizacji szkoleń i misji gospodarczych. Komponent „B” obejmie:
- przygotowanie materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących branży, które będą dystrybuowane w czasie całej kampanii, 
- opracowania dotyczącego specyfiki branży oraz perspektyw jej rozwoju, 
- filmu reklamowego nt. branży polskich specjalności żywnościowych,
- organizacji konferencji dla zagranicznych kontrahentów oraz wizyt studyjnych dziennikarzy reprezentujących zagraniczne media branżowe.

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji