...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja KG

Robi się gorąco: Mistrzostwa Świata sprawiły, że temperatura wśród cukierników rośnie!

Przedwczesna porażka Anglii na MŚ 2014 będzie bez wątpienia negatywnie wpływać na sprzedaż wyrobów cukierniczych w Wielkiej Brytanii. Przed pierwszym meczem Anglii z Włochami temperatura była gorąca. Dobra pogoda i szczęśliwi konsumenci – wystarczające ilości piwa, wina i wyrobów cukierniczych.

Nieudolne starania Anglików

Zespół Anglii starał się dostać jak najwyżej. Udało mu się wygrać jeden mecz, odpadając z Pucharu Świata, w fazie grupowej, po raz pierwszy od 1958 roku. Atmosfera po przegraniu Anglików stała się ciężka. Spadła sprzedaż, bo w tym momencie było dużo mniej prawdopodobne, że ludzie impulsywnie będą kupować ogromne i niepotrzebne ilości jedzenia.

Porażka Anglii. Co to oznacza dla brytyjskiego cukiernika?

2014 r: Raport badań rynku przeprowadzony przez Canadean pokazuje, że w Wielkiej Brytanii spożycie wyrobów cukierniczych jest silnie uzależnione od konsumentów, którzy chcą sobie pofolgować (39,8% spożycia) oraz konsumentów, którzy szukają osobistej przestrzeni i czasu (25,6%) i osób konsumujących słodycze dla zabawy i przyjemności (16,6%). Jeśli nastrój klientów jest dobry, spożycie czekolady rośnie.

 

 

Zależność między nastrojem a sprzedażą

- Wyroby cukiernicze to taki rodzaj smakołyku, któremu oddajemy się z przyjemnością w wolnych chwilach samemu lub z przyjaciółmi i rodziną. Dobry nastrój, który towarzyszy Pucharowi Świata, oznacza, że nie żałujemy pieniędzy na luksusowe artykuły spożywcze, szczególnie słodycze - przekonuje analityk z firmy Canadean, Kirsty Nolana.

Okazja nie do odrzucenia

Firmy cukiernicze przyjęły tą okazję, reklamując i wprowadzając promocje, specjalne edycje na Puchar Świata. Brazylijskie M&Ms, maoam Tropical Edition Pinballs i Mars wprowadzili konkurs promocyjny – rozdawanie w Anglii koszulek dla zwycięzców. Jednak niepowodzenie zespołu w Brazylii ostudziło zapał Anglików do zakupów. Kirsty dodaje: "Nie wiem, kto jest bardziej rozczarowany: Roy Hodgson czy właściciele sklepów. Przytłaczający nastrój spotkań i mniej wyjazdów na zakupy, nieudany mecz ostatecznie oznacza, że konsumenci słodyczy kupują mniej niż oczekiwano, jeśli chodzi o sprzedaż w sezonie letnim 2014 r.

Tekst opracowała Barbara Kornak

Bieżące wydanie czasopisma

Wakacyjny Mistrz Branży - uczciwy chleb, zioła i czekolada w lodach, kwiaty w ciastkach i wiele innych inspiracji.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji