...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Rzemiosło rozwojowe, nowoczesne i dobrze wyposażone. Czerwcowy Mistrz Branży już czeka na Was!

Dariusz Rajewski, Konrad Tota i Michał A. Molenda – 3 różne perspektywy i patenty na rozwój rzemieślniczych firm. Gadżety rzemieślnika – sprawdź, w jakie urządzenia i akcesoria zbroją się współcześni cukiernicy, piekarze i czekoladziarze w Polsce. Zobacz sklep firmowy dopasowany do rzeczywistości!

Mimo że konkurencja na rynku jest zacięta, rzemiosło znalazło swoją niszę i rozwija się. Choć tylko rzemieślnicy wiedzą, jaka jest cena za rozwój i bycie rzemieślnikiem w dzisiejszych czasach. A jednak ta forma biznesu nadaje sens życiu całym rodzinom przez pokolenia i coraz częściej wciąga nowe osoby z zewnątrz. W najnowszym wydaniu Mistrza Branży popatrzymy na rzemiosło piekarskie i cukiernicze z trzech różnych perspektyw:

- wielopokoleniowej wałbrzyskiej piekarni-cukierni Wypieki Rajewskich,
- 10-letniej krakowskiej Galerii Tortów Artystycznych
- kilkumiesięcznej warszawskiej piekarni Moxo Bakery.

Naszych Gości pytamy, czym dla nich jest rzemiosło, co jest w nim najważniejsze i w czym widzą dalszy jego rozwój i swoich firm. I choć dzielą ich kilometry i doświadczenie, to łączy ich jedno: przekonanie, że nie ma rzemiosła bez człowieka i jego fachu. Ponadto Dariusz Rajewski, właściciel wałbrzyskiej marki Wypieki Rajewskich zdradzi rodzinny patent na budowanie i rozwijanie rzemieślniczej firmy przez pokolenia.

Znany szef kuchni Michał Adam Molenda opowiada, co skłoniło go do otwarcia własnej piekarni, i czy w tej pracy jest więcej misji, czy biznesu. Z kolei Konrad Tota zrobi rachunek sumienia z nowoczesnego cukiernictwa, w dużej mierze wykreowanego przez media społecznościowe, "zepsutego" przez modę, i przekona, jak ta branża powinna się rozwijać.

Jak przekonują nasi rozmówcy, rzemiosło to nie moda i chwytliwe hasło marketingowe, tylko wymagająca, ciężka praca - od podstaw. Im większy nacisk na rzemiosło, tym więcej sprzę­tu w pracowniach polskich piekarzy, cukierników, czekoladziarzy. Dlatego sprawdziliśmy, w co zaopatrują się współcześni rzemieślnicy: jakie sprzęty i akcesoria pojawiają się w ich pracowniach, by rozwijać produkcję od podstaw zgodnie z rzemiosłem.

 

Rozwój rzemiosła nie może być oderwany od rzeczywistości i aktualnego stanu wiedzy. A ten zmienia się w szybkim tempie – to, co do tej pory było powszechnie akceptowane, zaczyna być na cenzurowanym. Stąd obecnie duży nacisk na wiedzę o surowcu. Przykładem są syropy glukozowe i glukozowo-fruktozowe. Dlaczego tanie syropy skrobiowe warto zastąpić i czym je zastąpić, piszemy w tekście "Tanie w produkcji, kosztowne dla zdrowia". O opinię zapytaliśmy też rzemieślników lodziarstwa: Pawła Klapeca, Tomasza Dybałę oraz dziennikarza zaangażowanego w promocję zdrowej żywności Grzegorza Łapanowskiego.

Dobry rzemieślniczy produkt to jedno. Drugi, równie ważne, to miejsce sprzedaży! Co współcześnie decyduje o sukcesie sklepów firmowych? Według naszego autora, Wojciecha Głąbińskiego, to nie nowe technologie i trendy powinny nam spędzać sen z powiek, tylko poziom obsługi, udogodnienia sprzedażowe czy dbałość o jakość relacji, komunikacji z klientami. Żeby nie być gołosłownym, przygotował specjalnie dla naszych Czytelników subiektywny przegląd zagadnień Trendysklep w branży piekarniczej, które sprawdzą się i w cukierni, i lodziarni.

Dla tych, którzy lubią nowinki, a co za tym idzie - unowocześniać swoje punkty sprzedaży z pieczywem, proponujemy miniprzegląd nowych, świetnie wyposażonych pieców sklepowych.

Sprawdź spis treści i zobacz, co jeszcze przygotowaliśmy w wydaniu czerwcowym.
Zapraszamy do lektury.

SPIS TREŚCI

Rozmowa Mistrza Branży

Patent silnej piekarni – rozmowa z Dariuszem Rajewskim, właścicielem Piekarni-Cukierni Wypieki Rajewskich w Wałbrzychu
Moxo Bakery. Rzemiosło bez kompromisów – rozmowa z Michałem Molendą, właścicielem nowej rzemieślniczej piekarni w Warszawie
Wyższy level cukiernictwa – rozmowa z Konradem Totą, właścicielem Galerii Tortów Artystycznych Wieszcz wypieku chleba na żywym ogniu – rozmowa z piekarzem Richardem Miscovichem, potomkiem Adama Mickiewicza

Mistrz zarządzania

Kiedy Twoja firma potrzebuje pomocy, cz. 4 – Co zapewni przyszłość rzemieślniczym piekarniom?
Biała lista podatników VAT – jakie zmiany wprowadza dla przedsiębiorców?
Przedsiębiorcy mogą odliczyć darowiznę przekazaną szkołom

Mistrz produkcji

Tanie w produkcji, kosztowne dla zdrowia – syropy skrobiowe
O polskim projekcie Pradawne Ziarno. Pradawne ziarno – współczesna innowacja cz. II
Gwarancja jakości od samego początku – CSB zarządza jakością i informacją w laboratorium
RECEPTURA: Truskawka w ażurowym cieście francuskim
Więcej piękna w chlebie! Kobieca twarz na chlebie

Pracownia idealna

Gadżety na miarę nowoczesnego rzemiosła
Błysk w stylu zero waste

Sklep firmowy

Trendysklep w branży piekarniczej
Monoporcje – kwintesencja współczesnego cukiernictwa
Sveba Connect – przepis na sukces dla sieci sklepów i piekarni
Świeżość do wyboru – MIWE FreshFoodSystem
Prezentacje pieców sklepowych
Paragony pod stałą kontrolą

Flash News

 

NOWE WYDANIE DOSTĘPNE prenumeracie >>

 

Zobacz online Katalog reklam (okienko poniżej) 
lub pobierz AKTUALNY PDF 

Bieżące wydanie czasopisma

W listopadowym Mistrzu Branży piekarz i pasjonatka rzemieślniczego chleba opowiadają o swojej pasji, własnym rozwoju i konkursie Master Baker Bakepol. Sięgamy drzew i oswajamy nowe smaki z Małgorzatą Kalembą-Drożdż, zastępujemy cukier błonnikiem itd.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji