Trendy prosto z Włoch, tajniki lodziarstwa, niezawodne maszyny, aromatyczna kawa, chrupiące gofry, wafle i opakowania oraz uzupełniające ofertę intuicyjne systemy kasowe i niezbędne w sezonie parasole – informacje między innymi na te tematy można było zdobyć podczas tegorocznych seminariów lodziarskich firmy Savpol.
Spotkania zorganizowane przez Savpol i partnerów (firmy: Fabbri 1905, Valmar Gobal, Miran Ice Cones, Coldelite, Malongo, Dotykačka i Litex Promo) w 8 miastach, podobnie, jak w latach ubiegłych, były dedykowane branży lodziarskiej, która rozpoczyna właśnie sezon.
Uczestnicy spotkań mieli okazję spróbować lodowych propozycji, które miały swoją premierę na włoskich targach SIGEP. W tym roku wśród nowości Fabbri znalazły się intrygujące bazy simplé: czarna wanilia, pozwalająca stworzyć lody o głębokim czarnym kolorze, orzeźwiający aloes i jednorożec (w odcieniach różu i błękitu), które na pewno podbije serca najmłodszych klientów. W ofercie nie zabrakło również produktów pozwalających na przygotowanie klasycznych receptur, między innymi delipast: palone solone masło czy pistacjowe Pesto, oraz polew: czarny bez z imbirem, szarlotka, czekolada z kokosem i czekolada z miętą. Przedstawiono także koncentraty i syropy do przygotowania lemoniad, herbat i kaw smakowych.
W odpowiedzi na potrzeby konsumentów i panujące na rynku od dłuższego czasu trendy Fabbri również w tym roku zadbał o szerokie portfolio produktów bez glutenu, laktozy, wegańskich, bez oleju palmowego i premium. Prezentacja obejmowała ponadto poszukiwane w branży wysokogatunkowe wafle, kuwety, kubki, pojemniki oraz łyżeczki i łopatki.
Kawa coraz częściej gości w menu lodziarni, choćby z racji zmiennej pogody warto mieć ją w sprzedaży. Klasyczną arabikę i jej mieszanki z robustą ze zmielonych na miejscu wyselekcjonowanych ziaren oraz z innowacyjnego systemu podów 123 Spresso Malongo serwowała baristka firmy Savpol.
W tym roku formuła seminariów została rozbudowana o dwa elementy, które są uzupełnieniem lodowego biznesu: doceniany przez użytkowników ze względu na prostą instalację, łatwą obsługę i niezawodną pracę system kasowy Dotykačka oraz parasole firmy Litex, poza cieniem zapewniające możliwość ekspozycji marki.
Savpol i Fabbri przygotowały również wyjątkową promocję dla uczestników seminariów. W każdej z lokalizacji klienci mogli zdobyć wysokiej klasy telewizory i tablety (w puli nagród było 16 TV i 80 tabletów).
Seminaria Savpol bez wątpienia były okazją do zapoznania się z nowościami, innowacyjnymi rozwiązaniami i produktami, które ułatwiają rozwój biznesu i dopasowanie go do wymagań rynku. Organizator dziękuje wszystkim uczestnikom, partnerom i patronom.