...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Serce ekologii zabije w Łodzi

Czas rozpocząć odliczanie! Niecałe 100 dni pozostało do najważniejszego wydarzenia branży ekoproduktów w Europie Środkowo-Wschodniej: targów NATURA FOOD i beECO.

Świadome odżywianie, polityka zero waste, foodsharing, idea do it yourself – ciężko o bardziej aktualne tematy. Wszystkie z nich będzie można znaleźć w programie Międzynarodowych Targów Żywności Ekologicznej i Naturalnej „NATURA FOOD” oraz Targów Ekologicznego Stylu Życia „beECO”.

Największe i najważniejsze w Polsce wydarzenie branży produktów ekologicznych odbędzie się w dniach 18 – 20 października w Hali Expo-Łódź i weźmie w nich udział ok. 350 wystawców z całego świata. Obecność potwierdzili najlepsi polscy producenci produktów ekologicznych oraz firmy z Korei Południowej, Palestyny, Szwecji, Grecji, Wielkiej Brytanii, Łotwy, Litwy, Czech i Niemiec. Ich bogaty asortyment przełoży się na liczbę odwiedzających, których spodziewamy się jeszcze więcej niż w latach ubiegłych.

NATURA FOOD i beECO to targi o ugruntowanej pozycji, na które z niecierpliwością czeka nie tylko branża, ale też klienci indywidualni. Z tego względu obydwie imprezy odbywają się w przystępnej dla wszystkich formie targów B2B i B2C. Na każdego odbiorcę czeka szereg atrakcji. Tą – co roku – najbardziej wyczekiwaną są premiery produktowe. To w Łodzi po tym jak kilka lat temu pokochaliśmy borówki amerykańskie można było przekonać się o zdrowotnych właściwościach minikiwi. Tutaj też po raz pierwszy pojawił się m.in. wciąż czekający na spopularyzowanie grecki czarny czosnek. W tym roku również nie zabraknie premier! Pojawią się nowe firmy oferujące szeroką gamę produktów i ciekawych rozwiązań, które dopiero co pojawiły się na rynku. Jak co roku zadbano też o odpowiednią reprezentację wysokiej jakości produktów regionalnych opartych na tradycyjnych, przekazywanych z pokolenia na pokolenie recepturach. Z myślą o nich Departament Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego przygotował konkurs Tygiel Smaków.
Nikt nie ma wątpliwości, że o sile targów takich jak – „NATURA FOOD” i „beECO” świadczą ich wystawcy. I to dzięki nim można stwierdzić, że „Serce ekologii” bije w Łodzi.

 

Na fali zainteresowania ubiegłorocznym Kongresem EKOBRANŻY impreza powraca w rozszerzonej formule. W tym roku w organizację oprócz „BIOkuriera” i „EKOdostawców” włączy się również redakcja magazynu „Gotuj w stylu EKO”. Wśród tematów najnowsze trendy rynkowe, skuteczny marketing ekoproduktów, możliwości rozwoju sklepów specjalistycznych na rynku pełnym wyzwań. Odświeżone zostanie również BIObiznes Forum, którego program skierowany będzie do właścicieli sklepów jak również do całego sektora HoReCa. To świetna okazja, żeby dowiedzieć się kim tak naprawdę jest klient wege, co tak właściwie charakteryzuje BIOżywność, czy poznać zalety i wady sprzedaży internetowej. Tradycyjnie już w trakcie targów rozdane zostaną „Złote Medale”. W tym roku w związku z panującymi trendami i oczekiwaniami zarówno producentów jak i konsumentów docenione zostaną również „Produkty specjalnego przeznaczenia żywieniowego”. O tym, który produkt zdobędzie laur, zdecyduje eksperckie jury. To dzięki niemu legitymowanie się przyznanym w Łodzi wyróżnieniem to nie tylko stempel jakości dla produktu, ale też ogromny prestiż dla stojącej za nim firmy.

Targi „NATURA FOOD” i „beECO” przyniosą odpowiedź na wiele ważnych pytań. Z jednym z nich „Co z tym glutenem?” w ramach przygotowanego we współpracy z redakcją Magazynu „Hipoalergiczni” IV Forum Alergii zmierzy się m.in. dr n. med. Danuta Myłek i dr n. med. Barbara Majkowska-Wojciechowska. Dietetyk Agnieszka Piskała opowie natomiast o diecie i suplementacji przy chorobie Hashimoto.

Targi „NATURA FOOD” i „beECO” z roku na rok coraz bardziej wychodzą do ludzi. Miłośnicy dobrego smaku z pewnością odwiedzą strefę pokazów kulinarnych, w której goście imprezy przy użyciu dostępnych na targach produktów wyczarują pyszne dania i przekąski. Z kolei osoby dbające o cerę zainteresują się wegańskim makijażem, którego pokazy przygotuje PINK MINK Studio. Nie zabraknie również warsztatów utrzymanych w duchu DIY. Ich uczestnicy przekonają się jak łatwo zrobić mydło albo proszek do prania inspirując się wyłącznie naturą.

Największe w Polsce wydarzenie branży BIO: XII Międzynarodowe Targi Żywności Ekologicznej i Naturalnej „NATURA FOOD” oraz VIII Targi Ekologicznego Stylu Życia „beECO” odbędą się w Hali Expo-Łódź w dniach 18 – 20 października 2019 roku.

Więcej informacji: www.naturafood.pl
oraz
www.facebook.com/NATURAFOOD; www.facebook.com/targibeECO



Bieżące wydanie czasopisma

W najnowszym wydaniu stawiamy na B-Concept Jordiego Bordasa oraz stare koncepty na zero waste w nowoczesnej piekarni i cukierni. Odkrywamy siłę social mediów z Szymonem Czerwińskim, a także szukamy najlepszych blach i form...

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji