...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja KG

Lody Grycan – czy podbiją Europę?

Marka Grycan – Lody od pokoleń uważnie przygląda się zagranicznym rynkom, gdzie tendencje wzrostowe wróżą duże zyski. Firma skupi się w tym roku na rynkach zachodniej Europy.

Lody kojarzą się Europejczykom głównie z letnią przekąską, po którą sięga się dla ochłody. Nie dotarło do nas jeszcze amerykańskie łakomstwo, ale powoli przekonujemy się do zimnych deserów, na co producenci zacierają ręce i rozglądają się za nowymi rynkami zbytu. Marka Grycan w zeszłym roku otworzyła swoje pierwsze kawiarnie w Czechach – pod szyldem Grycan Ice Cream Cafe w Centrum Handlowym Černý Most w Pradze, kolejne zaś w CH HARFA w Pradze oraz sklepie IKEA w Ostrawie. 2013 rok pokazał, że warto inwestować w zagraniczne rynki.

Elżbieta Grycan podkreśla, że to nie Włosi jedzą najwięcej lodów, ale Norwegowie, Szwedzi i oczywiście Amerykanie, do których nam jeszcze daleko, jednak i w Polsce obserwuje się coraz większe zainteresowanie konsumentów. Chociaż Polacy są tradycjonalistami, i najbardziej lubią klasyczne smaki lodów: waniliowe, truskawkowe i czekoladowe, to od jakiegoś czasu chętniej sięgają po nowości. Możliwe, że nowa moda na kulinaria, którą obserwuje się od kilku lat, zachęca Polaków do próbowania nieznanych smaków, warto więc to wykorzystać i spróbować wprowadzać zaskakujące połączenia smakowe.

Elżbieta Grycan, współwłaścicielka firmy Grycan – Lody od pokoleń

Dużym powodzeniem cieszą się sorbety, które można zrobić praktycznie ze wszystkiego, pożądanymi smakami są czarna porzeczka, ananas, malina, truskawka czy jagoda. Firma nie zamierza jednak eksperymentować z sorbetami o smaku marchewki czy pietruszki – Polacy po takie smaki najchętniej sięgają w małych, rzemieślniczych lodziarniach, dlatego Grycan postawi na tradycyjne lody deserowe, czekoladowe, bakaliowe, malaga, cynamonowe, kokosowe, czy mango, aby spełniać wymagania swoich konsumentów.

Polacy chodzą do lodziarni czy kawiarni zwłaszcza na specjalne okazje, takie jak Dzień Matki czy Dzień Dziecka, urodzin, imienin, aby wspólnie świętować ważne wydarzenie. Może warto pomyśleć wtedy o promocji, która zachęci konsumentów do spróbowania czegoś nowego albo cieszenia się znanymi, ulubionymi smakami lodów czy sorbetów? Jesteśmy tradycjonalistami, lody są zawsze zwieńczeniem spotkania czy posiłku, deserem, dlatego po sorbety pietruszkowe czy marchewkowe, sięga niewielu z nas, jest to nisza, którą mogą wykorzystać małe lodziarnie, duże marki stawiają na sprawdzone smaki.

Tajemnicą sukcesu marki jest połączenie w procesie produkcji rzemieślniczych metod z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Firma wprowadziła także na rynek lekkie lody na bazie jogurtu naturalnego, prosto z mleczarni, które idealnie uzupełniają letnią dietę i nie są tak kaloryczne, jak te ze śmietany kremówki i żółtek jaj.

Źródło: Agencja Informacyjna Newseria

Bieżące wydanie czasopisma

Panettone na drożdżach czy zakwasie? Czy czosnek pasuje do cukru? Co przyniesie rok 2023? Jak funkcjonuje restauracja oparta na deserach? Dlaczego robienie paczek świątecznych to dobry pomysł dla lodziarni? Zapraszamy do lektury...

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać



    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF >>

    Drukowany numer dostępny w prenumeracie >>


    promocja PLUS

    Zimowe gazetka PGD

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji