...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Spora dawka słodkiej wiedzy

I edycja Słodkiej Konferencji pod znakiem sukcesu - liczna frekwencja i zadowolenie uczestniczek potwierdzają zapotrzebowanie na tego typu wydarzenia.

Ula Stępniak, czyli pomysłodawczyni i organizatorka Słodkiej Konferencji może czuć satysfakcję - pierwsza tego typu branżowa konferencja okazała się strzałem w dziesiątkę. 26 stycznia w Hotelu Ambasador w samym centrum Łodzi ponad 100 kobiet i kilku przedstawicieli męskiej części słodkiej branży spotkało się by chłonąć wiedzę dotyczącą prowadzenia cukierni i pracowni dekoratorskiej.

 

 

Od rana aż do wieczora prelegentki poruszyły wiele różnych tematów, które choć ważne, często są pomijane na co dzień. O tym jak prowadzić PR bez nakładów finansowych oraz posługiwać się narzędziami marketingowymi bez ukończenia specjalistycznych kursów opowiedziały: dziennikarka kulinarna, Agnieszka Danowska-Tomczyk (Jemy w Łodzi), a także trener mentalny - Joanna Sławińska i Magdalena Sadowska. Ważnymi i trudnymi aspektami omówionymi przez specjalistki były: reklamacje klientów, wycena tortu albo odmawianie realizacji zamówienia niezgodnymi z wartościami marki. A także budowanie tejże marki przez zachowanie indywidualnego stylu, który niekoniecznie musi być zgodny z trendami obecnymi w mediach społecznościowych. Marta Teterycz w przystępny sposób przybliżyła temat wymagań stawianych przez Sanepid. O podstawach fotografii kulinarnej mówiła z kolei znana i ceniona fotografka, Kinga Błaszczyk-Wójcicka (Green Morning), która przekonywała, że nawet barwniki spożywcze i papier do pieczenia można wykorzystać do zrobienia genialnej fotografii tortu.

 

Były też i wskazówki techniczne, które przekazała mistrzyni sugarcraftingu, Angelika Chwyć, która jako jedyna poprowadziła też pokaz cukierniczy, prezentując jak wykonać elementy twarzy figurki cukrowej. 

 

Dużym zainteresowaniem cieszyło się też wystąpienie jednej z najpopularniejszych gwiazd słodkiej strony Instagrama, Urszi, czyli Urszuli Janusz, która jest właścicielką pierwszej w Polsce firmy organizującej, tzw., słodkie stoły.

 

 

Dodatkową niespodzianką była rozmowa z przedstawicielkami Master Mind.

 

 

W części kuluarowej uczestnicy mogli porozmawiać z prelegentkami nawiązać nowe znajomości biznesowe, a także zaopatrzyć się w akcesoria cukiernicze, takie jak ranty i podkłady.

 

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji