100 mln wyprodukowanych lodów, papierki po lodach wyceniane na kilkanaście tysięcy złotych, braki w sklepach. Po latach reklam z piosenkarzami firma Koral zainwestowała we współpracę z osobą znaną tylko w internecie i to zdecydowanie młodszym użytkownikom.
Podobne artykuły
Czego pragną lodożercy?Lody i kryptowalutyLody naturalne, czyli kłamstwo podawane na chłodnoDo tej pory Koral kojarzony był z reklamami, w których udział brały gwiazdy telewizji i estrady, takie jak Doda czy Maryla Rodowicz. W tym roku, zupełnie nieszablonowo, firma zaprosiła do współpracy nie gwiazdę szklanego ekranu, ale nieznanego szerszej publiczności twórcę internetowego Friza, czyli Karola Wiśniewskiego. Ten wybór to był strzał w dziesiątkę. Lody firmowane logo Ekipy, gdziekolwiek się pojawią, znikają w oka mgnieniu. A sam Friz, choć mało znany ogółowi, w internecie jest gwiazdą, o czym mogą świadczyć liczby: 4,3 mln subskrybentów na YouTube, każdy film ma minimum 2 mln odsłon, a klip muzyczny projektu Ekipa – taką też nazwę dostały lody– to ponad 60 mln odsłon. Friz znalazł się również w radzie nadzorczej spółki, która planuje debiut na giełdzie i jest wyceniana na ponad 140 mln zł (źródło businessinsider.com.pl/).
Sukces tej współpracy pokazuje, że na naszej decyzje zakupowe coraz większy wpływ mają osoby znane jedynie z internetu. Przede wszystkim dlatego, że tworzą treści, które są dopasowane do odbiorców, są z nimi w stałym kontakcie, często są też ich jedynymi autorytetami. Ponadto rośnie grupa osób, dla których internet jest głównym medium, nie są odbiorcami innych kanałów. Warto też zwrócić uwagę, iż współpraca na linii influencer – firma przynosi korzyści obu stronom: firmie pozwala dotrzeć do nowych odbiorców poprzez osobę, która wzbudza ich zaufanie, a twórca internetowy staje się znany szerszej grupie.
Tego typu współpraca z to jednak nie wszystko, podstawą promocji musi być też ciekawy pomysł na produkt, który spodoba się najmłodszym. Strzelające lody będą hitem tegorocznego lata. Zaskakujący musujący efekt pojawiający się w trakcie ich jedzenia spodoba się nie tylko dzieciom, ale także dorosłym otwartym na nowe doznania.
PGD ma w swojej ofercie 2-wystrzałowe produkty do wykorzystania w lodach rzemieślniczych, by nadać im wybuchowy efekt. Joycream frizzzi pop choć to strzelająca variegatura w kolorze czekoladowym, o smaku orzechowo-kakaowym, Joycream frizzzi pop pink – strzelająca variegatura w kolorze różowym, o smaku truskawki i maliny. Wystarczy połączyć te przekładki z dowolnymi lodami, np. o smaku śmietankowym, owocowym czy gumy balonowej, a efekt murowany. Dla jego wzmocnienia oferujemy także kompletny materiał przyciągający do punktu sprzedaży lodów: 2-smakowe variegatury gotowe do zastosowania oraz promocyjny plakat, wtykacze do lodów, a dla najmłodszych – zmywalne, wybuchowe tatuaże.
Nie produkujesz lodów? Nic straconego! Wystrzałowe frizzzi pop nadają się także do zastosowania w ciastach: monoporacjach, tortach, lodach na patyku czy cake popsach.
Frizzzi pop – stworzone dla dziecięcej radości i zaskakiwania dorosłych!
https://www.facebook.com/pgdwypiekamyinspiracje
http://pgd.biz.pl/