Ważne spotkanie branży gastronomicznej oraz cukierniczej, piekarskiej i kawiarnianej odbędzie się w tym roku w tym samym dniu - 7 września w Hotelu Sheraton Grand w Warszawie.
To już VI edycja Sweet & Coffee Forum oraz XVIII Food Business Forum. W tym roku, wyjątkowo, obie konferencje zostaną połączone w jedno wydarzenie, które odbędzie się 7 września w hotelu Sheraton Grand Warsaw.
Z uwagi na nasze możliwości organizacyjne, a zarazem ogromne oczekiwanie uczestników branży odnośnie obu wydarzeń, w obecnej sytuacji, zarząd BROG B2B podjął decyzję o zorganizowaniu jednego Forum dla szeroko rozumianej branży gastronomicznej z uwzględnieniem pogłębionego aspektu sektora kawiarni, cukierni, lodziarni i piekarni. Tym razem obie konferencje zostaną połączone i odbędą się z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa – powiedział Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.
W programie tegorocznej edycji Food Business Forum znajdzie się więc specjalny panel dyskusyjny, poświęcony branży sweets & coffee pt.: „Riposta na kryzys – projekty, kreatywne rozwiązania, relacje, efektywny marketing”, w którym wezmą udział m.in.: Bartłomiej Rychcik, współwłaściciel Bakery Wilanów, Nowakowski Gorąco Polecam; Krzysztof Rzyman, właściciel STOR Cafe; Mateusz Sielecki, President Starbucks CE AmRest; Marcin Zalewski, właściciel White Bear Coffee, Mobilny Barista. Przed dyskusją swoją prezentację wygłosi Marcin Potkański, właściciel Mitte – chleb i kawa.
Uczestnictwo w wydarzeniu zagwarantuje:
● pozyskanie praktycznej wiedzy o sprawdzonych sposobach na rozwój biznesu podczas kryzysu
● możliwość dyskusji i dzielenia się wyzwaniami z najwybitniejszymi praktykami i ekspertami
● kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów
● indywidualne spotkania z dostawcami oraz zapoznanie się z ich najbardziej aktualną ofertą
● lunch i udział w uroczystej kolacji z Galą edycji specjalnej konkursu FOOD BUSINESS AWARDS 2020
● obecność na najważniejszym w roku spotkaniu przedstawicieli branży gastronomicznej
● zimne i ciepłe napoje oraz przekąski przez cały dzień
więcej informacji >>> KLIK!