...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Świeże, chrupiące bułeczki z hipermarketu?

Jak zauważa Andrzej Piętka z Akademii Wypieków w wywiadach dla portalu spożywczego, jakość pieczywa sprzedawanego w hipermarketach Auchan i Tesco nie jest taka, jakiej byśmy mogli oczekiwać.

Wskazuje na kilka przyczyn tego problemu, a mianowicie: wybór dostawców skupionych na niskiej cenie sprzedaży pieczywa, nieumiejętne obchodzenie się z wyrobami o delikatniejszej strukturze (produkty z ciasta francuskiego), brak wykwalifikowanego personelu. Nie bez znaczenia dla komfortu kupowania pieczywa pozostają też takie kwestie jak: mało czytelne cenówki, brak dostatecznej informacji o produkcie oraz to, że w hipermarketach wciąż królują foliowe torebki do wszystkiego, podczas gdy dyskonty oferują również opakowania papierowe.

A wszystko to, jak podkreśla Piętka, jest efektem słabego merchandisingu i przygotowania personelu do pracy w piekarni. Jeśli sieci nie zadbają o to, by umiejętności zatrudnionych były stale podnoszone, by w działach pracowali profesjonaliści z prawdziwego znaczenia, a nie przypadkowi ludzie, nie ma co liczyć na sukces. Na pewno wiąże się to też z niskim wynagrodzeniem.

– Samo pieczywo w Auchan przestaje być powoli magnesem dla klientów z większym portfelem zakupowym, ale i tych, którzy oczekują dobrych produktów. Tymczasem ilość takich konsumentów w Polsce powoli, lecz stale rośnie – podsumowuje ekspert.

Zdaniem przedstawiciela Akademii Wypieków w sklepach wielkopowierzchniowych takich jak Tesco widać poprawę oferty: poszerzana jest gama wyrobów piekarniczych regionalnych, lepszych gatunkowo i o zdecydowanym smaku. Jeśli sieć Auchan chce utrzymać swą wysoką pozycję w rankingach, nie pozostaje jej nic innego, jak podążać w tym samym kierunku.

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji