W miesiąc po starcie konkursu i dwa tygodnie po rozpoczęciu głosowania wśród konsumentów, konkurs Twoja Ulubiona Piekarnia nabiera rumieńców.
Podobne artykuły
Słodkości ze szczawiem, winem i gwiazdkąPieczywo bezglutenowe Putka ze znakiem Przekreślonego Kłosa absolutnym faworytem konsumentówZłote Medale Targów WorldFood WarsawDo konkursu zgłosiło się do tej pory około 120 producentów z 400 punktami sprzedaży na terenie całego kraju. Konsumenci oddali już 2100 głosów! Aktualny lider konkursu – piekarnia Tradycyjna z ul. Dąbka w Gdyni – zdobyła ich ponad 180. Wiceliderem jest piekarnia Glanc w Witkowie, która zdobyła uznanie ponad 160 głosujących. Szczegółowe rezultaty w skali województw oraz całego kraju dostępne są na stronie internetowej konkursu – www.twojaulubionapiekarnia.pl.
Powiew świeżości
Choć pomysł konkursu dla piekarni nie jest nowy, Twoja Ulubiona Piekarnia wyróżnia się nowoczesnym podejściem do jego realizacji. Organizatorzy celowo pominęli wymogi formalne, pozwalając uczestnikom intuicyjnie zagłosować na piekarnię po prostu ulubioną. Konkurs daje równe szanse małym i dużym zakładom, zaś do promocji wśród konsumentów wykorzystuje nowoczesne środki przekazu – internet i sieci społecznościowe. Patronat w mediach branżowych zapewniają czasopisma Bake&Sweet i Mistrz Branży, zaś gala wręczenia wyróżnień odbędzie się podczas prestiżowych targów ExpoSweet w lutym w Warszawie.
Jak się zgłosić?
W związku z ciągle rosnącą popularnością konkursu nadal przyjmujemy zgłoszenia uczestnictwa. Prócz szansy na uzyskanie tytułu i statuetki Twojej Ulubionej Piekarni 2014, dedykowana witryna www.twojaulubionapiekarnia.pl zapewnia uczestnikom darmową obecność w internecie. Producenci aktywni na Facebooku z pewnością docenią możliwość udostępnienia zdjęć, linków itp. treści na konkursowym profilu www.fb.com/twojaulubionapiekarnia. Chętni otrzymują pakiet materiałów reklamowych – plakat oraz ulotki – mające zachęcić konsumenta do udziału i głosowania. Oczywiście wszystko to bez żadnych opłat.
Aby zgłosić uczestnictwo zakładu w konkursie Twoja Ulubiona Piekarnia, należy przesłać informacje na temat sklepów, które mają brać udział:
- na adres email tup@credin.pl
- lub skorzystać z formularza na stronie www.twojaulubionapiekarnia.pl
Prócz nazwy piekarni, jej adresu oraz kontaktowego adresu email warto również załączyć logo zakładu, najlepiej w formacie png lub tzw. wektorowym.
Ważne! W przypadku sieci sklepów firmowych, każdy sklep uczestniczy w konkursie indywidualnie (pojedynczo).
Dodajmy, że stronę internetową odwiedziło już niemal 3000 unikalnych użytkowników.