16 października, czyli w Międzynarodowy Dzień Chleba, rozpocznie się szósta już edycja kampanii „Tydzień chleba”. Akcja organizowana przez Fundację Dobre Życie obejmie swoim zasięgiem dziesiątki szkół w całym kraju. Pierwsza odsłona projektu odbyła się w 2009 r.
Podobne artykuły
Program „Doceń polskie” rozpoczyna kampanię wizerunkową w TV POLSATNowy rekord: 103 certyfikowanych producentów rogali świętomarcińskichWalentyna Rakiel-Czarnecka: – Promuję dobre pieczywoOd zeszłego roku pełne hasło kampanii brzmi „Tydzień dobrego chleba i zdrowego stylu życia”. Jej celem jest popularyzacja tradycyjnie wypiekanego chleba na zakwasie oraz promowanie zdrowych nawyków – zarówno wśród dzieci, młodzieży, jak i dorosłych. Pomysłodawcy kładą nacisk również na uświadomienie konsumentów. – Z uwagi na drastyczny spadek spożycia chleba szczególny akcent kładziemy na jego walory odżywcze i zdrowotne, podkreślamy rolę błonnika, zawartego w chlebie z mąki z pełnego przemiału, wskazujemy, że w piramidzie żywieniowej produkty zbożowe są najważniejszym składnikiem naszej diety, są jej podstawą. Zachęcamy, aby ten wzorzec był wcielany w życie – pisze główna inicjatorka kampanii, Walentyna Rakiel-Czarnecka, we wstępie do najnowszej książki „Tydzień dobrego chleba i zdrowego stylu życia w szkole 2014”. Prowadzona siłami wolontariatu kampania po raz kolejny uzyskała patronat MEN oraz Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. „Tydzień chleba” tradycyjnie potrwa do 23 października.
Jesteś zainteresowany zorganizowaniem kampanii w szkole?
Wejdź na www.rakiel-czarnecka.pl (zakładka „multimedia”) i skorzystaj z bezpłatnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych: „Tydzień chleba w szkole” oraz najnowsza publikacja pt. „Tydzień dobrego chleba i zdrowego stylu życia w szkole 2014”.