...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Wakacyjny Mistrz Branży

Jakie będą najważniejsze tematy październikowego I Światowego Kongresu Piekarzy i Cukierników w Poznaniu? Dlaczego Święta Chleba to najskuteczniejsza forma promocji według Stanisława Butki, prezesa Stowarzyszenia Rzemieślników Piekarstwa? Czy w Polsce rośnie popyt na amarantus i czy kwiatki to dobry pomysł dla cukierników?

Trwają ostatnie przygotowania do I Światowe­go Kongresu Piekarzy i Cukierników w Pozna­niu. 1-2 października 2014 r. blisko 100 delega­tów z różnych stron świata będzie obradowało w 6 komisjach, m.in. komisji ds. marketingu i reklamy, ekonomii i polityki socjalnej oraz szkolenia zawodowego. To tutaj będą podejmo­wane najważniejsze problemy współczesnego piekarstwa i cukiernictwa. Co będzie tematem tych dyskusji i czy pojawiłą się nowe zagad­nienia? O to wszystko zapytaliśmy Stanisława Butkę, prezesa Stowarzyszenia Rzemieślni­ków Piekarstwa, oraz Katarzynę Mojzykie­wicz, koordynatora ds. Kongresu. Wiado­mo, że pojawi się temat promocji pieczywa, któremu będzie poświęcony specjalny panel dyskusyjny. – Najpierw chcemy pokazać, jak to się robi w Polsce, a potem będziemy rozma­wiać na temat innych form promocji. (…) sadzę, że podczas tego spotkania zostanie przedsta­wione wiele interesujących rozwiązań – za­pewnia Katarzyna Mojzykiewicz.

A jak się promuje pieczywo w Polsce? Najczę­ściej poprzez organizację Świąt Chleba. Dla­czego? Bo „(…) to najtańsza forma promocji i kto wie, czy też nie najskuteczniejsza. Szczę­śliwie coraz częściej na takie imprezy można otrzymać dotacje z Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych Agencji Rynku Rolnego – warto zatem myśleć o ich organiza­cji”, przekonuje Stanisław Butka w rozmowie Mistrza Branży. Idąc w ślad za tym, zapraszamy na Szlak Świąt Chleba 2014. Wielkie świętowanie zaczęło się od Lublina, który w tym roku wystartował 15 czerwca (relacja na s.14-15). Wkrótce przyjdzie kolej na Gdańsk, Gostyń (Ogólnopolskie Święto Chleba) oraz Jawor, który reaktywował Święto Chleba w połączeniu z Piernikiem. Do każdego święta organizowanego w wakacje znajduje się pełny opis planowanych atrakcji.

W tym wydaniu piszemy m.in.:

– O rosnącym zainteresowaniu amarantusem, zbożem XXI w., zakwasach piekarskich, praktycznych informacjach na temat miesienia ciasta – w specjalnym dziale „Pieczywo – surowce, technologie”.

 

Tu również publikujemy przegląd 50 urządzeń, maszyn i wyposażenia dla piekarni i cukierni pod kątem: przygotowania i rozrostu ciasta, formowania, wypieku.

– O szukaniu egzotyki w cukiernictwie, którą można znaleźć pod płotem lub w ogrodzie – rozmowa z Małgorzatą Kalembą-Drożdż. Autorka książki „Kwiatowa uczta” i „Pyszne kwiaty” od paru ładnych lat wzbogaca ciasto, lody i desery różnymi kwiatami, których już naliczyła ponad 70. – Jem kwiaty – napisała na swoim blogu – I Was zapra­szam do tego samego. A my zapraszamy wspólnie z Panią Małgosią, zwłaszcza że latem bogactwo jadalnych kwiatów pozwala na dużą dowolność ich zastosowania, ale...

–... tak naprawdę kwiatowa uczta zaczyna się wczesną wiosną – przekonuje Anna Maria z bloga KUCHARNIA, która też zajada się kwiatami. Specjalnie dla nas stworzyła kalendarz jadalnych kwiatów, ale też radzi, jak zachować zapach kwiatów, co zrobić, by lody czy ciasto smakowały tak, jak­byśmy zjadali zapach? A na zachętę proponuje przepis na francuskie makaroniki w wersji różanej. Efekt na zdjęciach wykonanych przez Panią Annę jest mocno zachęcający!

– Nasza Aurora Czekoladowa, która lubi słodycze i jeszcze bardziej lubi rozmawiać z ludźmi, tym razem spotkała się z Grzegorzem Łapanowskim, kucharzem i kulinarnym dziennikarzem. Polski Jamie Olivier bez skrupu­łów wyrzuca do śmieci wszyst­ko, co zawiera zbyt dużo cukru i chemii. Ale czy bez cukru można żyć? Jak wyglądałby rynek cukierniczy bez tego istotnego składnika? Czy w ogóle by istniał? – dopytuje Aurora Czekoladowa.

 

– O tym, że warto dać drugie życie produktom, których lata świetności dawno minęły, pisze Michał Rusek, nasz ekspert od marketingu. Dajmy drugą szansę popularnym ciasteczkom, babeczkom i wykreujmy zupełnie nowy asortyment. Nie tylko zachęca, ale pokazuje, jak nadać im nowy blask, sprawić, by w oczach konsumentów znowu były pożądane.

 

Miłej lektury życzy redakcja „Mistrza Branży”

 

Zobacz na ISSUU katalog reklamowy lipiec-sierpień 2014 lub ściągnij PDF

 

Numery wydane:
Mistrz Branży styczeń-luty 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży grudzień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2013   tutaj
Mistrz Branży luty 2013   tutaj
Mistrz Branży marzec 2013   tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2013   tutaj
Mistrz Branży maj 2013   tutaj
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2013   tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2013   tutaj
Mistrz Branży październik 2013   tutaj
Mistrz Branży listopad-grudzień 2013   tutaj
Mistrz Branży styczeń 2014  tutaj
Mistrz Branży luty 2014  tutaj
Mistrz Branży marzec 2014  tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2014  tutaj

Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!

 

Zamów prenumeratę magazynu "Mistrz Branży"

nr tel. 32 729 96 80
email: prenumerata@MistrzBranzy.pl

Cena prenumeraty:

- roczna 149 zł brutto

więcej informacji o prenumeracie

Bieżące wydanie czasopisma

W listopadowym Mistrzu Branży piekarz i pasjonatka rzemieślniczego chleba opowiadają o swojej pasji, własnym rozwoju i konkursie Master Baker Bakepol. Sięgamy drzew i oswajamy nowe smaki z Małgorzatą Kalembą-Drożdż, zastępujemy cukier błonnikiem itd.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji