...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Wielkanoc w nowym wydaniu Mistrza Branży

Zapraszamy do wielkanocnego wydania Mistrza Branży, a w nim: tradycyjne rzemiosło i współczesne pieczywo, czyli przepis na chleb mistrza Józefa Kiełtyki. Czekolada przyszłości według chocolatiera Aneesha Popata. Lody gastronomiczne mistrza Polski Krzysztofa Klapeca. Oraz specjalny dodatek: Wielkanoc po mistrzowsku!

Dziś już nikt nie ma wątpliwości, że tradycja i innowacja, te dwie pozornie sprzeczne siły, łączą się i wspólnie tworzą silny trend w branży spożywczej. Przybywa firm rzemieślniczych, którym takie połączenie nie tylko nie przeszkadza, ale wręcz pozwala się rozwijać. Przykładem jest rodzinna piekarnia mistrza Józefa Kiełtyki, znanego Starszego Cechu Rzemiosł Różnych w Krośnie, którą szerzej prezentujemy w pierwszym artykule.

Pan Józef prowadzi firmę wspólnie z synem Markiem, który mimo młodego wieku wie, co w piekarni jest najważniejsze. Choć dominuje w niej tradycyjne pieczywo na zakwasie, pieczywo drobne, proziaki czy kołacz jasielski z serem, to nie brakuje innowacyjnych produktów, ale wytwarzanych tradycyjnymi metodami. Obok chleba swojskiego z kapustą kiszoną i surową cebulą, chleba pszenno-żytniego na kefirze piekarnia wprowadziła pieczywo bezglutenowe oraz ekologiczne. Firma dopasowuje się do konsumentów, nie rezygnując z własnego rzemiosła i etyki, jak podkreśla Józef Kiełtyka. A inspiracji szuka m.in. w dawnych książkach.

Według nas dużą kopalnią pomysłów jest współczesność, którą przeszukaliśmy pod kątem świąt wielkanocnych. Prawdziwe skarby podsunęła Anna Maria, która w podróży po wielkanocnej Europie pokazała nam co ciekawsze wypieki, ale głównie w wersji wytrawnej. Wtóruje jej dr Henryk Piesiewicz, który dla odmiany proponuje fugasy. Mało że można je przygotować na wiele sposobów, to zdaniem naszego autora charakterystyczny kształt przekąski uatrakcyjni ofertę wielu piekarni.

Jeszcze więcej pomysłów nasi Czytelnicy znajdą w dodatku Wielkanoc po mistrzowsku, w którym publikujemy receptury na słodkie wypieki, chleb oraz desery. Swoją wirtuozerię prezentują zaproszeni cukiernicy, pasjonaci cukiernictwa, technolodzy ze znanych firm, a nawet szef słynnej kuchni.

 

Dla tych, którzy lubią wychodzić poza schematy, a w smakach szukają czegoś absolutnie innego lub zaskakującego, polecamy spotkanie z chocolatierem Aneeshem Popatem. 27-letni specjalista od czekolady, laureat prestiżowej nagrody The True Innovation Award, nieustannie zaskakuje konsumentów nowymi, nietypowymi połączeniami smakowymi. Jak mu się to udaje i co ma z tym wspólnego neurogastronomia, w szczególności foodpairing – opowiada Aneesh Popat naszej autorce Magdalenie Bolałek-Tomaszewskiej.

Polskimi specjalistami od zaskakujących smaków w lodach są oczywiście mistrzowie Polski w lodziarstwie z 2014 r. – Krzysztof Klapec i jego córka Sylwia z lodziarni Glorioza. W rozmowie z Aurorą Czekoladową śląscy rzemieślnicy opowiadają nie tylko o tworzeniu zaskakujących lodów gastronomicznych, ale też o przyzwyczajaniu konsumentów do nowych smaków, co jak się okazuje nie jest wcale takie trudne.

W tym wydaniu szeroko relacjonujemy warszawskie Expo Sweet oraz katowickie SweetTARGi, które pełne były innowacyjnych pomysłów na cukiernictwo i lodziarstwo na sezon 2015. Wspominamy również Strefę Mistrza Branży w Katowicach "Na fali innowacji", w której gościliśmy mistrzów piekarstwa, cukiernictwa, technologów oraz pasjonatów, którzy potrafili przyciągnąć uwagę Ślązaków nowymi koncepcjami na urozmaicenie własnego biznesu.

 

SPIS TREŚCI

Rozmowa Mistrza Branży

Przepis na rzemieślniczy chleb według Kiełtyków
W świecie czekolady przyszłości. 12 pytań do chocolatiera Aneesha Popata
Klienta trzeba zaskakiwać. Papryka zamiast wanilii – lody gastronomiczne

Efektywne zarządzanie

Optymalizacja tras i monitoring pojazdów – sposobem na obniżenie kosztów transportu
Najczęstsze błędy w zeznaniach podatkowych przedsiębiorców
Myślenie w kategoriach design thinking – jak zachować zdrowy balans między liczbami i emocjami – cz. I
Na drodze do mistrzostwa. Szkolenia – fakty i mity

Edukacja

Networking – jak pielęgnować kontakty
Biblioteka Mistrza Branży

Kulisy produkcji

SweetDecor – nauczymy Cię, jak wykonać tort idealny, a potem wyposażymy w niezbędne akcesoria!
Lukier w trzech odsłonach
Silna potrzeba chrupania
Wariacje na temat fugasów
Jajkiem po mapie – podróż po wielkanocnej Europie

Wielkanoc po mistrzowsku

Colomba di Pasqua
Marchewkowa baba drożdżowa
Pascha w białej czekoladzie
Włoska Baba'
Tarta świąteczna
Tarta cytrusowa z bezą
Lekki torcik z chrupiącym kokosem
Szachownica
Babka piaskowa czekoladowa i jasna
Torcik orzechowy
Żółty spodek
Chleb Bułgarski
Kremówka nałęczowska
Uldo Panettone
Panefit Sitkowy
Muffiny Wielkanocne
Pomarańczowo-serowy cake
Słodki stół na cztery pory roku – wiosna

Sprzedaż i ekspozycja

Tak się robi reklamę!
I co jeszcze?

Flash News

Relacje z Targów Expo Sweet
Relacja z Targów SweetTARGi

 

Zobacz na ISSUU katalog reklamowy marzec 2015 lub ściągnij PDF

 

 

Numery wydane:
Mistrz Branży styczeń-luty 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży grudzień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży luty 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży październik 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad-grudzień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2014  tutaj
Mistrz Branży luty 2014  tutaj
Mistrz Branży marzec 2014  tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2014  tutaj
Mistrz Branży maj-czerwiec 2014  tutaj
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2014  tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2014  tutaj
Mistrz Branży październik 2014  tutaj
Mistrz Branży listopad 2014  tutaj
Mistrz Branży grudzień 2014  tutaj
Mistrz Branży styczeń 2015  tutaj

Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!

 

Zamów prenumeratę magazynu "Mistrz Branży"

nr tel. 32 729 96 80
email: prenumerata@MistrzBranzy.pl

 

Cena prenumeraty: roczna 149 zł brutto

więcej informacji o prenumeracie

 

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji