...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja KG, materiał promocyjny

Wiosna z Plusem

11 marca przy zimowej aurze w Palmiarni Łódzkiej, usytuowanej w zabytkowym parku Źródliska pamiętającym łódzką arystokrację Scheiblerów i Herbstów, firma Plus z kilkoma producentami zorganizowała mini targi.

W otoczeniu Palmiarni z wyrobami wykonanymi przez najlepszych mistrzów cukierniczych i piekarskich konkurowała kolekcja roślin tropikalnych. Nie było zwycięzców, osiągnięto remis.

Głównym tematem były lody i maszyny do ich wytwarzania, ciasta tradycyjne z oryginalnymi polewami i kremami, praliny z wsadami owocowymi, a także pieczywo prozdrowotne wysokobiałkowe i owocowe, w tym produkowane na maśle pieczywo i przekąski mrożone, snaki. W całej sali unosił się zapach wyśmienitej kawy serwowanej przez firmę Primulator.

Ile się działo!

Produkty wykonano w łódzkich zakładach cukierniczych i piekarskich przy użyciu najnowszej generacji tłuszczów bez tłuszczów utwardzonych i ze śladową zawartością izomerów trans firmy Kruszwica. Lody oferowały dwie firmy: włoska Cresco z Grupy Martina Brauna, która zaprezentowała wysokiej jakości lody rzemieślnicze o pełnej palecie smaków i indywidualnie dobieranym poziomem słodkości oraz Ako.S.A. z Bydgoszczy, która zaprezentowała ofertę kompleksową proponując lody świderki i softy, w tym znaną i cenioną markę lodów Pomorskich oraz lody rzemieślnicze w dwóch wersjach - premium z podwyższoną zawartością pełnego mleka i superpremium o smaku lodów z dawnych lat. Uzupełnieniem oferty lodziarskiej firmy AKO S.A. są cieszące się coraz większym zainteresowaniem rynku desery jogurtowe i granity oraz interesująca, szeroka oferta na maszyny do lodów marki IceDream, na razie mało znanej, wchodzącej na polski rynek. Swoją ofertę najnowszych maszyn lodziarskich firmy Carpigiani przedstawił Primulator. Uzupełnieniem oferty lodziarskiej była oferta na wafle i drobny sprzęt przygotowana przez P.P.U. „PLUS” Sp. z o.o. w Łodzi – gospodarza targów.

 

Nie tylko lodowa oferta

Martin Braun zaprezentował ciasta deserowe na bazie kremów Schocobella (ciemnej i białej czekolady), nugatowego Bellanosa i toffi z polewami marki Cristaline oraz makaroniki wyprodukowane z mieszanki Macarons. AKO S.A. pokazało tradycyjne baby wielkanocne i ciasta na bazie swoich mieszanek cukierniczych w tym babki luksusowej i babki makowej oraz zaproponowało klientom oryginalne mazurki świąteczne na bazie ciasta orkiszowego Babuni. Firma Plus zaproponowała natomiast na wystawne przyjęcia praliny czekoladowe z wsadami owocowymi firmy Prospona. Trzynaście rodzajów past owocowych miksowane z genażem z białej czekolady było niezwykłym doznaniem dla podniebienia. Interesującą propozycją były babeczki „do koszyczka” w bajecznie kolorowych muffinach Papilartu. Grados z Grupy Martina Brauna przedstawił wysokiej jakości owoce prażone, nadzienie likierowe, multikremy, oraz pasty torini.

 

Zamrozić konkurencję

W uzupełnieniu tej części targowej ciekawą propozycję na mrożonki przedstawiła firma Wolf ButterBack z Grupy Martina Brauna. Wyroby firmy - snaki, croissanty i ciasteczka przedstawione były z farszami słodkimi i wytrawnymi. Wypiek wyrobów jest prosty i wygodny. Można go dokonać bezpośrednio po wyjęciu z zamrażarki lub po krótkim rozmrożeniu w każdym rodzaju pieca. Dzięki zawartości wysokiej jakości masła produkty odmrażane długo zachowują świeżość oraz posiadają niepowtarzalne walory zapachowe i smakowe.

 

Coś dla piekarni

Firma AKO pokazała swoje nowości - chleb wysokobiałkowy oraz owocowy. W pieczywie wysokobiałkowym jest 75% mniej węglowodanów a 400 % więcej białka w porównaniu z chlebem zwykłym. Jest lekkostrawne i polecane przy dietach wysokobiałkowych oraz dla wegetarian. Natomiast mix na chleb owocowy z dodatkiem suszonych lub /i kandyzowanych owoców jest interesujący z punktu widzenia żywieniowego. Grupa Martina Brauna przedstawiła mieszanki piekarskie firmy Agrano prezentując cieszące się uznaniem rynku chleby farmerski, crustę i czosnkowy niedźwiedzi.

Palmiarnia zobowiązuje

Wszyscy zwiedzali z przewodnikiem Palmiarnię poznając jej historię i roślinność. Każdy zamawiający został obdarowany roślinką egzotyczną – krotonami, kalateami, kalanchoe’ami, kaktusami, skrzydłokwiatami i dracenami; ci, co zamówili najwięcej zostali sportretowani przez artystę plastyka.


Dopisali klienci i wystawcy. Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w tym wydarzeniu, choć pogoda była daleka od wiosennej, za przybycie, entuzjazm i zamówienia.

 

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji