...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Sky-Shop, materiał promocyjny

Własny sklep internetowy w kilka dni!

Rok 2020 przyniósł kolejne zmiany. Pandemia koronawirusa, która w wielu branżach spowodowała zastój, dla e-commerce okazała się szansą na jeszcze dynamiczniejszy wzrost. Jak zacząć sprzedawać w sieci dzięki Sky-Shop.pl...

Branża e-commerce ma się naprawdę dobrze. Według raportu Bisnode Polska w 2019 roku liczba sklepów internetowych przekroczyła magiczny próg 30 tysięcy. Tym samym na rodzimym rynku pojawiło się blisko 2,8 tysięcy nowych e-sklepów! 

Sprzedaż przeniosła się do sieci, pociągając za sobą zmianę nawyków konsumenckich. Można było obserwować, że ci, którzy do tej pory nie byli przekonani do zakupów online, zaczęli dostrzegać ich zalety, zamawiając potrzebne produkty z dostawą pod drzwi. Ograniczenia związane z funkcjonowaniem sklepów stacjonarnych skłoniły ich właścicieli do szukania nowych kanałów sprzedaży właśnie w internecie. Czy wkraczamy w nową rzeczywistość? Czy na rynku sprzedaży internetowej jest jeszcze miejsce dla nowych biznesów? I w końcu – czy to dobry moment na rozkręcenie własnego e-sklepu? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w tym artykule. Zaczynamy!

Wykorzystaj dobry moment!
E-commerce rośnie w siłę. Jak pokazuje zeszłoroczny raport Gemius ( podlinkuj slowa szeszłoroczny raport Gemius https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/raport-e-commerce.html zakupy w sieci robi już ponad 60% internautów. Oznacza to imponującą liczbę około 17 milionów e-konsumentów. Mimo sporej konkurencji na rynku wciąż jest miejsce dla nowych sprzedawców.

– Ciekawym zjawiskiem jest przenoszenie się do sieci sklepów z branż kojarzonych do tej pory głównie z zakupami stacjonarnymi, np. z sektora spożywczego. Konsumenci przekonują się do zamawiania warzyw, napojów czy słodyczy właśnie przez internet. Zaobserwowaliśmy, że obecnie w wielu branżach zarówno liczba, jak i wartość zamówień przewyższają wyniki osiągane w najgorętszym dla e-commerce miesiącu, czyli grudniu! – podkreśla Maciej Cebertowicz, manager ds. sprzedaży i rozwoju produktu w platformie sklepów internetowych Sky-Shop.pl



Wzrost popytu w branży e-commerce jest dla właścicieli sklepów internetowych ogromną szansą. Trzeba jednak pamiętać, że liczy się czas. Właśnie dlatego oprogramowanie działające w modelu abonamentowym jest doskonałym rozwiązaniem dla tych, którym zależy na szybkim otwarciu sklepu, wygodnych płatnościach miesięcznych, a zarazem potrzebują narzędzia o szerokich możliwościach pozwalających na rozwój biznesu.

Oni to potrafią!
Pierwsza sprzedaż w 48 godzin? Może brzmi to nieprawdopodobnie, ale przykłady sklepów założonych na Sky-Shop.pl ( podlinkuj słowa: przykłady sklepów założonych na Sky-Shop.pl pokazują, że to możliwe! Sektorem, który przeżył w ostatnim czasie prawdziwy przewrót, jest zdecydowanie branża spożywcza. Obecnie robienie cotygodniowych zakupów w internecie nie jest niczym zaskakującym. Wiele biznesów prowadzonych do tej pory stacjonarnie musiało zmierzyć się z trudną sytuacją i dostosować do nowej rzeczywistości. Tak jak Pani Agnieszka, właścicielka sklep.cukierniakowalscy.pl: – Byliśmy zmuszeni do zamknięcia cukierni w połowie marca, kiedy wprowadzono nakaz pozostania w domu. Długo zastanawialiśmy się, jak poradzimy sobie w Wielkanoc – to ważny czas w naszej branży. Postanowiliśmy wprowadzić możliwość zrobienia zakupów w naszym sklepie internetowym z możliwością dostawy do domu. Pierwsze zamówienia wpłynęły w pierwszym dniu otwarcia sklepu – 1 kwietnia. I to nie był Prima Aprilis!


Nie tylko lokalne biznesy przeniosły się do sieci. Co zrobić, żeby ulubione słodkie przekąski wielu Polaków wciąż mogły gościć na ich stołach i umilać niedzielne wieczory? Umożliwić ich dostawę wprost do domu! Na takie rozwiązanie postawił Grycan, producent popularnych lodów i deserów, otwierając własną lodziarnio-kawiarnię w internecie przy wykorzystaniu platformy Sky-Shop.pl. Dzięki temu mieszkańcy Warszawy w krótkim czasie po zamknięciu lokali stacjonarnych zyskali możliwość zamawiania ulubionych ciast, lodów i aromatycznej kawy z dostawą do domu.

Do własnego sklepu internetowego… jeden krok! Od czego zacząć?
Co warto sprzedawać w internecie? Właściwie wszystko! Od wyrobów handmade, poprzez zabawki dla dzieci, na produktach spożywczych kończąc.

 

Na początku warto dokładniej przyjrzeć się branży, w której chcesz działać, i sprawdzić bezpośrednią konkurencję. Później – założyć firmę. Pamiętaj, że własna działalność to przepustka do nawiązania współpracy z innymi podmiotami, np. firmami kurierskimi, operatorami płatności czy hurtowniami. Obecnie formalności związane z zakładaniem firmy są minimalne, ponadto na początku możesz korzystać z preferencyjnych warunków dla przedsiębiorców, np. ulgi na start czy małego ZUS-u. Kolejny krok to znalezienie potencjalnych kontrahentów, czyli hurtowni, z którymi będziesz współpracować. Jeśli zależy ci na zminimalizowaniu kosztów początkowych prowadzenia własnego sklepu, skorzystaj z dropshippingu i sprzedawaj bez konieczności wynajmowania magazynu czy zatrudniania dodatkowych pracowników.

Jak to działa? Już tłumaczę:
1. Klient zamawia produkt i finalizuje transakcję w twoim sklepie internetowym.
2. Zamówienie pojawia się w jego panelu administracyjnym.
3. Sklep przesyła zamówienie do hurtowni, z którą współpracuje.
4. Hurtownia wysyła produkt do klienta.
5. Sklep internetowy wysyła fakturę imienną na adres mailowy klienta.
6. Sklep rozlicza się z hurtownią przed/po wysyłce zamówienia.


Teraz czas na najważniejszy krok, czyli wybór serca twojego biznesu – platformy e-commerce. Jednym z dostępnych na rynku rozwiązań jest gotowe oprogramowanie do prowadzenia sklepu w modelu abonamentowym (SaaS), czyli Sky-Shop.pl. Pewnie zastanawiasz się, czy będzie ono odpowiednie dla twojego biznesu.

Tak, jeśli:

  • zależy ci na szybkim rozpoczęciu sprzedaży w sieci – nawet w kilka dni,
  • chcesz zminimalizować początkowe koszty prowadzenia biznesu, wybierając wygodne płatności miesięczne,
  • pragniesz skupić się na obsłudze zamówień i rozwoju biznesu, pozostawiając kwestie techniczne (utrzymanie infrastruktury serwerowej, aktualizacje, wdrażanie nowych rozwiązań) dostawcy oprogramowania,
  • chcesz mieć stały dostęp do pomocy technicznej,
  • planujesz dywersyfikację kanałów sprzedaży i chcesz mieć możliwość handlu nie tylko w sklepie internetowym, ale również na Allegro, w porównywarkach cenowych czy portalach zagranicznych, takich jak eBay,
  • chcesz mieć możliwość łatwego wdrażania dodatkowych modułów i integracji w miarę rozwoju biznesu, bez konieczności korzystania z zewnętrznych firm.


Oczywiście, platforma e-commerce to nie wszystko, czego będziesz potrzebować, aby ruszyć ze sprzedażą w sieci. Poniższa tabela pomoże ci usystematyzować wiedzę i zaplanować kolejne działania.

Czego będziesz potrzebować do założenia sklepu?

Działalność gospodarcza

Firmę możesz założyć w łatwy sposób, na początku skorzystasz z preferencyjnych warunków dla przedsiębiorców.

Gotowe oprogramowanie do prowadzenia sprzedaży w Internecie

Jeśli zależy ci na szybkim starcie w biznesie e-commerce, wybierz gotowe narzędzie z zaawansowanymi funkcjami, które pozwolą na rozbudowę sklepu i rozszerzenie sprzedaży na inne kanały.

Panel administracyjny sklepu

W Sky-Shop.pl sklep będziesz obsługiwał z poziomu intuicyjnego panelu administracyjnego. Dzięki niemu skonfigurujesz funkcje sklepu, dostosujesz jego wygląd i obsłużysz wszystkie zamówienia.

Wygląd sklepu

Twój sklep powinien wyglądać świetnie zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. Korzystając z kreatora wyglądu, w łatwy sposób samodzielnie stworzysz atrakcyjną grafikę dla swojej witryny.

Domena sklepu

To adres twojego sklepu. Wystarczy, że wykupisz domenę u dowolnego hostingodawcy, a później podepniesz ją do sklepu przez panel administracyjny.

Hosting

W przypadku prowadzenia sklepu na Sky-Shop.pl nie musisz kupować miejsca na serwerze, zadba o to dostawca oprogramowania.

Produkty

Możesz je dodać samodzielnie lub skorzystać z gotowych integracji z ponad 300 hurtowniami. Dzięki nim pobierzesz produkty do sklepu w krótkim czasie.

Płatności i dostawa

W Sky-Shop.pl skorzystasz z gotowych integracji z kurierami i bramkami płatności.

Regulamin i polityka prywatności

Jeśli nie jesteś w stanie przygotować potrzebnych dokumentów, skorzystaj z pomocy profesjonalnych firm.

Księgowość

Możesz sam zajmować się księgowością sklepu lub skorzystać z usług specjalistów. W Sky-Shop.pl znajdziesz gotowe integracje z systemami księgowo-magazynowymi, które ułatwią ci prowadzenie biznesu.

Certyfikat SSL

Spraw, aby twój sklep był bezpieczny! Certyfikat SSL jest konieczny w witrynach, w których dokonywane są transakcje, a klienci zostawiają swoje dane osobowe.


Jak widzisz, przed wejściem w świat sprzedaży internetowej i zakupem oprogramowania musisz jedynie założyć firmę, znaleźć partnerów biznesowych i kupić domenę. Konfiguracją poszczególnych funkcji i dostosowaniem wyglądu sklepu zajmiesz się później. Sprawdź, jakie to proste!

Na zakończenie
Najtrudniejszy jest pierwszy krok? Mam nadzieję, że po lekturze tego artykułu zrobisz go z łatwością! A tymczasem załóż swój pierwszy sklep (podlinkuj słowa załóż swój pierwszy sklep zupełnie bezpłatnie i przetestuj jego funkcje. Powodzenia w podbijaniu branży e-commerce!

Bieżące wydanie czasopisma

Jak wygląda krajobraz po wirusowym tsunami? Przyglądamy się tym, którzy wyszli z kryzysu zwycięską ręką. Pytamy o to, co musieli zmienić. I pomagamy wdrożyć nowe pomysły i innowacje do twojego sklepu i pracowni.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji