Kolejna edycja WorldFood Poland (do niedawna – WorldFood Warsaw), odbędzie się w dniach 7-9 marca 2019 r. tradycyjnie w Warszawskim Centrum EXPO XXI, a firmy, które zgłoszą chęć uczestnictwa w wydarzeniu już teraz, mogą liczyć na spore zniżki. Oferta „early birds” obowiązuje dla zgłoszeń przysłanych do końca września 2018.
Podobne artykuły
10. edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów10. odsłona Targów WorldFood Poland 2024: innowacje i perspektywy biznesowe dla branży spożywczejIX edycja targów WorldFood Poland za nami!Poza preferencyjnymi cenami, stali wystawcy mają możliwość wyboru dogodnej lokalizacji swojego stoiska.
Targi WorldFood Poland stanowią jedyne w swoim rodzaju wydarzenie w stolicy Polski. Właśnie tutaj, co roku branża spożywcza spotyka się, aby poznać nowości produktowe i nawiązać cenne kontakty biznesowe. W rozmowach handlowych poprzedniej edycji uczestniczyli kupcy m.in. z Wietnamu, Hiszpanii, Hong Kongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii. Nie zabrakło też kupców z sieci polskich i handlujących w Polsce.
Wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami, a następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. Co roku zwiększa się ilość kupców z rożnych stron Świata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się konkretami, zamówieniami i poważnymi kontraktami.
„Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego Wystawcy z osobna, układając harmonogramy spotkań zgodnie z życzeniami i preferencjami każdej z firm. Taka współpraca pozwala uczestnikom na lepsze wykorzystanie czasu podczas targów i umożliwia spotkanie z ważnymi kupcami, którzy odpowiadają profilowi ich działalności.” Dzięki temu wspólnie tworzymy targi, których rzeczywiście potrzebuje branża – zapewnia Agnieszka Szpaderska, Dyrektor Targów WorldFood Poland. Targi są miejscem negocjacji biznesowych oraz dyskusji na aktualne tematy i problemy nurtujące branżę, nie brakuje również atrakcji i wydarzeń merytorycznych.
Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w sześciu sektorach:
Food&Drinks – produkty spożywcze, owoce i warzywa, mięsa, przetwory mleczne, słodycze i przekąski, oleje, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata etc.
EcoFood – produkty organiczne, żywność certyfikowana, naturalna i tradycyjna
NutraFood – nutraceutyki, suplementy diety, odżywki
Ingredients – dodatki i aromaty do żywności
Wine&Spirits – wina, napoje spirytusowe, piwa i cydry
FoodTech – technologia i usługi dla przetwórstwa spożywczego.
Więcej informacji oraz relacje z poprzednich edycji : www.worldfood.pl
Więcej informacji na temat oferty wystawienniczej :
Tel.: +48 395 66 93
info@worldfood.pl