...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Kruszwica, materiał promocyjny

ZT „Kruszwica” S.A. pomaga lokalnie

Działając w realiach pandemii Spółka skupia swoje aktywności na trzech priorytetach: zapewnieniu bezpiecznych warunków pracy dla swoich pracowników, nieprzerwanym zaopatrzeniu rynku w swoje wyroby, oraz pomocy lokalnym społecznościom.

Wsparcie w różnych formach trafia do szpitali, ośrodków opieki społecznej, domów dziecka, a także organizacji pozarządowych.

W tym wyjątkowym okresie ZT „Kruszwica” S.A. ze szczególną odpowiedzialnością traktuje swój obowiązek wobec społeczeństwa wynikający z pozycji firmy dostarczającej podstawowe produkty w szeroko rozumianym łańcuchu dostaw żywności. 

Pierwsze działania dla zabezpieczenia swoich pracowników oraz utrzymania ciągłości produkcji Spółka podjęła już w końcu lutego b.r. Wprowadzonych zostało szereg rozwiązań prewencyjnych, począwszy od zapewnienia powszechnego dostępu do środków dezynfekcji, wyposażeniu pracowników na stanowiskach szczególnie narażonych na potencjalne zarażenie w środki ochrony osobistej, po zmiany w organizacji pracy poszczególnych działów firmy. Prócz celu bezpośredniego, jakim jest bezpieczeństwo pracowników, działania te mają zapewnić odbiorcom niezakłócony poziom dostaw produktów będących podstawowymi artykułami spożywczymi dla polskich rodzin – olejów i tłuszczów roślinnych. Obecnie we wszystkich zakładach Spółki trwa nieprzerwana produkcja odpowiadająca na zwiększony popyt rynkowy.

Prowadząc działalność w krytycznym okresie pandemii Spółka pamięta o tych, którzy wymagają wsparcia i pomocy. ZT „Kruszwica” S.A., funkcjonując w ramach grupy Bunge w Polsce, posiada zakłady produkcyjne w województwach: Kujawsko-Pomorskim, Dolnośląskim, Mazowieckim i Zachodnio-Pomorskim. Chcąc pomagać w sposób najbardziej skuteczny Spółka zdecydowała o skierowaniu swojej pomocy do społeczności lokalnych. Kierunek i zakres tej pomocy został ustalony z władzami wojewódzkimi i samorządowymi, mającymi bieżące informacje na temat najważniejszych potrzeb w regionach.

Dla każdej lokalizacji wytypowane zostały placówki medyczne i szpitale zakaźne, które uzyskały wsparcie od Spółki w formie darowizn produktowych (olej rzepakowy, margaryny, pasty warzywne), a także środków ochrony indywidualnej, jak kombinezony ochronne, czy rękawiczki jednorazowe. Stołówki przyzakładowe otrzymały środki pieniężne w celu przygotowywania i dostarczenia bezpłatnych posiłków przeznaczonych dla personelu lokalnych szpitali, a także organizacji, których członkowie są zaangażowani w pomoc osobom na kwarantannie. Wsparcie produktowe otrzymały także lokalne jednostki pomocy społecznej, w tym domy opieki i domy dziecka. Do tej pory Spółka przekazała już kilka ton żywności i 1500 kombinezonów ochronnych.

W obliczu nadchodzącego kryzysu w branży HoReCa ZT „Kruszwica” S.A. stara się wspierać swoich partnerów biznesowych. Spółka zainicjowała kampanię #WspieramLokalneLokale, mającą na celu zachęcanie konsumentów do składania zamówień w ulubionych lokalach z dostawą albo odbiorem osobistym. Tym samym firma chce pomóc restauracjom i cukierniom w obliczu wyzwań, jakie niosą ograniczenia działalności lokali gastronomicznych z powodu zagrożenia epidemicznego. 

Przewidując, że obecna trudna sytuacja może się utrzymać jeszcze przez dłuższy czas, ZT „Kruszwica” S.A. pozostaje w bieżącym kontakcie z władzami lokalnymi i regionalnymi jednostkami ochrony zdrowia, aby, w określonym zakresie, utrzymać swoje wsparcie dla nich w dłuższej perspektywie.

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji