...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AS

Żywność EKO – rynek z trwałym potencjałem czy chwilowa moda? – seminarium Akademii Biokuriera

Żywność EKO – rynek z trwałym potencjałem czy chwilowa moda? – to temat seminarium, które Biokurier.pl organizuje wraz z poznańskimi Targami Polagra. Prezentacje łączy z panelem dyskusyjnym, w którym udział wezmą najważniejsi przedstawiciele branży. Zapraszamy do udziału!

Żywność ekologiczna już dawno przestała być dostępna jedynie w małych, specjalistycznych sklepach. Bioprodukty wprowadzają do oferty kolejne sieci supermarketów i delikatesów. Interesują się nimi także tradycyjne sklepy spożywcze. Nic dziwnego, bo o produkty ze znakiem „ekoliścia” z roku na rok pyta coraz więcej konsumentów. Czy ten wzrostowy potencjał jest trwały, czy też przeminie jak inne „mody” na rynku spożywczym? Odpowiedzi na to pytanie poszukamy podczas organizowanej przez „Biokurier.pl” konferencji i panelu dyskusyjnego. Temat spotkania to: Żywność EKO – rynek z trwałym potencjałem czy chwilowa moda?

Program:


1. Polski rynek żywności ekologicznej. Aktualne trendy, statystyki i prognozy (ok. 30 min)

Karol Przybylak, redaktor i wydawca „Biokurier.pl” - czasopisma i serwisu o produktach ekologicznych i rynku bio

2. Aby zaistnieć na ekorynku. Budowanie marki produktów wysokiej jakości (ok. 30 min)
Adam Turowiec, specjalista i konsultant w zakresie marketingu, współpracownik Biokuriera i Akademii Biokuriera

3. Aktualna sytuacja, kierunki rozwoju, szanse i wyzwania na rynku produktów ekologicznych – dyskusyjny panel ekspercki z udziałem przedstawicieli branży. (ok. 90 min.)
W panelu udział wezmą:
• Michał Kapica – prezes delikatesów z żywnością ekologiczną i hurtowni „Smak Natury”
• Arkadiusz Kordala – dyrektor handlowy Bio Planet SA, dystrybutora i producenta żywności ekologicznej
• Zbigniew Kozłowski – członek zarządu Symbio SA, producenta i dystrybutora żywności ekologicznej
• Tadeusz Szynkiewicz – prezes Bio Food sp z o.o., producenta ekologicznych soków i przetworów owocow -warzywnych Moderator panelu: Karol Przybylak.

Podczas panelu będzie możliwość zadawania pytań z sali. Podczas konferencji będzie możliwość degustacji żywności ekologicznej.

Już dziś zapisz się na seminarium. Udział jest bezpłatny. Rejestracji można dokonać TUTAJ.

Co? Gdzie? Kiedy?
POZNAŃ, Targi Polagra, 21 września 2015 (poniedziałek), start. godz. 11, pawilon 7, sala B

Żródło: Biokurier.pl

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji