...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Kampania czytania etykiet

„Czytaj etykiety – chroń siebie i swój świat” – pod takim hasłem 15-28 kwietnia br. potrwa kampania edukacyjna, organizowana przez Polską Organizację Handlu i Dystrybucji oraz Federację Konsumentów. Akcja obejmie klientów sieci handlowych Auchan, Carefour, Makro Cash&Carry, Real i Tesco.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów na kluczowe aspekty zrównoważonej konsumpcji, a szczególnie zachęcenie do czytania etykiet umieszczanych na produktach. W wybranych sklepach sieciowych pojawiły się plakaty, spoty informacyjne. Ponadto konsumenci mogą znaleźć odpowiednie informacje na stronach internetowych sieci handlowych, które biorą udział w akcji.

Kampania „Czytaj etykiety - chroń siebie i swój świat!" została zorganizowana w ramach prac Grupy roboczej ds. zrównoważonej konsumpcji, której przewodniczy prezes POHiD Renata Juszkiewicz. Grupa jest częścią Zespołu ds. Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw Ministerstwa Gospodarki, powołanego jako organ pomocniczy prezesa Rady Ministrów. Pierwsza taka kampania odbyła się w listopadzie 2012 r.

źródło: www.dlahandlu.pl

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji