25 maja br. w malowniczo położonej miejscowości Tuliszków (Wielkopolska) odbyła się II edycja targów spożywczych w Centrum Polska. Atrakcyjna formuła imprezy spotkała się z pozytywnym odbiorem zarówno wystawców, jak i wielkopolskich rzemieślników.
– Współcześni przywódcy muszą być skuteczni i pełni pasji. Ponad wszystko nie mogą zapominać o potrzebie życia w społeczności, szacunku i bezpieczeństwie – powiedział prezes Centrum Polska Ryszard Dominiak podczas uroczystego otwarcia targów. – Z takim właśnie przesłaniem zorganizowaliśmy tę imprezę, która mamy nadzieję jest świetną okazją do wymiany doświadczeń między współpracującymi firmami, nie tylko krajowymi. Pozwala też na nawiązanie relacji innych niż tylko służbowe oraz bezpośrednich kontaktów – dodał.
Możliwość bezpośredniego kontaktu z wielkopolskimi piekarzami i cukiernikami przyciągnęła do Tuliszkowa ponad 30 firm współpracujących z Centrum Polska, obejmujących takie branże jak: piekarnictwo i cukiernictwo, gastronomia czy opakowania. Dzięki temu licznie przybyli goście otrzymali kompleksowy przegląd oferty rynkowej z uwzględnieniem nowości.
Targowe hity
Wśród szerokiej ofery maszyn i urządzeń dla lodziarstwa, piekarstwa i cukiernictwa szczególnym zainteresowaniem cieszyło się stoisko firmy Viessmann. To tutaj prezentowane były urządzenia do mrożenia szokowego i komory chłodnicze.
Dużym hitem targów okazały się produkty jednego z bawarskich młynów: ziarna prażone z orkiszu, żyta, pszenicy, komosy ryżowej i amarantusa. Dzięki odpowiedniemu procesowi preparowania powiększają one swoją objętość aż do 300% pierwotnej wielkości.
W ofercie wystawców pojawiły się też różne produkty stosowane w cukiernictwie: mieszanki biszkoptowe, ciasta ucierane, koncentraty czekoladowe czy mąki specjalistyczne i lepiszcze do ziaren. Przy okazji można było zainspirować się recepturami na asortyment przygotowany na sezon letni.
O dochodowych pralinach i innowacyjnych rozwiązaniach
Wzorem innych minitargów w programie targów znalazły się panele seminaryjne, które były oczkiem w głowie prezesa Ryszarda Dominiaka. Pierwszy z nich, zatytułowany „Dochodowe praliny”, przedstawił zasady nowoczesnego marketingu w zakresie ręcznie robionych pralin. Drugie seminarium „Innowacyjne rozwiązania w piekarnictwie i cukiernictwie” poświęcone było nowym technologiom.
Prezenty i atrakcje
Targi organizowane w formule bezpośredniego kontaktu to plus nie tylko dla wystawców, ale przede wszystkim dla zwiedzających. Oprócz możliwości skonsultowania się z firmami, zapoznania z ich produktami, na rzemieślników czekały niespodzianki, m.in. losowanie bonów na zakupy w firmie Centrum Polska.
Warto dodać, że w tym roku targi połączono z Dniem Matki i Dniem Dziecka, dlatego nie brakowało licznych niespodzianek dla najmłodszych gości: dmuchany zamek, występy klaunów czy zabawy prowadzone przez DJ'a.
Na koniec spotkania odbył się koncert, który poprowadziła prezes Elżbieta Dominiak, wprowadzając nieco magicznej atmosfery w tym ważnym dla Centrum Polska dniu.
Organizatorzy, dziękując klientom i gościom za przybycie, zdradzili, że myślą już o następnym spotkaniu, żywiąc przekonanie, że tego typu spotkania w Centrum Polska staną się tradycją.
źródło: Centrum Polska Sp. z o.o.