Szanowni Mistrzowie Branży Cukierniczej i Piekarskiej, Mistrzowie Lodziarze i Karmelarze! Z okazji 25-lecia firma Plus Sp. z o.o., hurtownia dodatków piekarniczych i cukierniczych, we współpracy z firmami: AKO, Martin Braun, Terravita, Prospona, Dijo i firmą Zborowski, przygotowała kampanię reklamowo-promocyjną
pt. „Szaleństwo Lodowe Plusa” - www.plus.biz.pl.
W specjalnej promocji proponujemy zakup:
- proszków i baz lodowych do produkcji softów i lodów rzemieślniczych firm: AKO - www.ako.com.pl i Martin Braun - www.martinbraun.pl oraz past lodowych i lodów Ready line firmy Martin Braun
- polew do lodów firmy Terravita - www.polprodukty.terravita.pl
- sosów smakowych Dijo - www.dijo.pl i Cresco z grupy Martina Brauna
- posypek cukierniczych i czekoladowych firmy Martin Braun
- wafli z firmy Zborowski - www.zborowski-wafle.pl
- frużelin owocowych firmy Prospona - www.prospona.com.pl
- 22% kakao de Zaan’a - www.plus.biz.pl
Nagrody
Za zakup 200 kg produktów promocyjnych lub ich odpowiedników nagradzamy portretem malowanym pastelami przez artystę plastyka.
Za zakup 600 kg promocyjnych produktów firmy zostaną umieszczone w „Almanachu Mistrzów Branży Lodziarskiej Ziemii Łódzkiej i innych regionów – z Plusem wszędzie blisko”. Plus Sp. z o.o. jest autorem i wydawcą Almanachu.
Przygotowując „Almanach* Mistrzów Branży Lodziarskiej Ziemii Łódzkiej…”, pragniemy odwołać się do tradycji rzemiosła i te tradycje kontynuować. Pragniemy podziękować honorowym partnerom kampanii: Izbie Rzemieślniczej w Łodzi, Wojewódzkiemu Związkowi Zrzeszeń Prywatnego Handlu i Usług. Dziękujemy również właścicielom firm, które wzięły udział w naszej kampanii i zostali sportretowani, zapraszamy kolejnych chętnych.
Czas trwania: do 31 sierpnia 2013 r.
Zainteresowanych prosimy o kontakt: P.P.U. PLUS Sp. z o.o., *Almanach, od łac. almus – odżywczy, owocny, „corocznie ukazujący się zbiór informacji różnego rodzaju, zwłaszcza o faktach, wydarzeniach z lat ubiegłych…” PS. W latach powojennych, po nadmorskich plażach w Polsce krążył lodziarz w białej kurtce i wykrzykiwał: „Moja babcia chorowała, zjadła loda – wyzdrowiała”. Jeżeli przyczyną niedomagania babci była monotonia życia PRL-u, to słodki smakołyk na pewno poprawił jej samopoczucie. Ileż on miał racji, zachęcając w ten sposób do konsumpcji swoich wyrobów. I o to chodzi. |