...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS, materiał promocyjny

Mamy dla Ciebie klientów od zaraz

Wyobraź sobie, jak przed Twoim sklepem ustawia się kolejka klientów. Zanim jeszcze sklep zostanie otwarty, oni już zostali poinformowani, co dziś nad ranem zostało dla nich wypieczone, a nawet który piekarz przygotował ich ulubione produkty. Tobie pozostaje jedynie sfinalizować transakcję i z uśmiechem powiedzieć „miłego dnia".

   
 

Artykuł pochodzi z lipcowo-sierpniowego wydania magazynu Mistrz Branży

 

Zamów numery archiwalne w wersji PDF: prenumerata@MistrzBranzy.pl

 

 

Komunikacja z klientem jest jednym z najważniejszych elementów sprzedaży. Przy jej prawidłowym przebiegu masz niemalże gwarancję, że klient wróci do Ciebie jeszcze wiele razy, a nawet opowie o Twoim sklepie swoim znajomym. Skoro tak jest, to dlaczego nie wykorzystać specjalnych narzędzi stworzonych właśnie w celu ułatwienia komunikacji?

Komunikacja z klientem to podstawa sprzedaży
Jednym z najlepszych rozwiązań umożliwiających takie działanie jest serwis społecznościowy Facebook. Ten najpopularniejszy na świecie komunikator stanowi narzędzie, które w znaczny sposób ułatwia codzienne dotarcie do klientów, dzięki czemu wraz z wyjęciem z pieca świeżo upieczonego pieczywa Twój klient już o tym wie. W domu, w pracy, a nawet podczas popołudniowego spaceru. Wszędzie tam dociera komunikat reklamowy, ponieważ ludzie korzystają z Facebooka praktycznie przez cały czas, nie tylko za pomocą komputera, ale także telefonu komórkowego i tabletu. Nigdy wcześniej zareklamowanie własnych produktów nie było tak proste jak teraz. Ponadto jest ono bardzo elastyczne, ponieważ dany komunikat możesz zmieniać dowoli, korygować, poprawiać, dopisywać informację lub dodawać zdjęcia. Co więcej, istnieje szereg technik, które spersonalizują Twój biznes, co spowoduje, że stanie się jeszcze bardziej popularny. Teraz możesz w każdej chwili poinformować swoich klientów, że ich ulubiony Piekarz „Tomek” wypiekł dla nich coś specjalnego, a wybrany produkt przygotuje i zapakuje Ekspedientka „Kasia”, obdarowując przy tym uśmiechem i życząc miłego dnia.

Dlaczego warto?
Facebook jest narzędziem, które dociera do klientów w sposób rozprzestrzeniający się wirusowo o wysokiej skuteczności. Ułatwia wymianę informacji z klientami, a także sprawia, że oni sami reklamują Twoje produkty swoim znajomym. Dzieje się to w postaci komentarzy zadowolonych klientów, którzy nie szczędzą w słowach, by opisać cudowny smak zakupionego u Ciebie pieczywa, ciasta, deseru, czy lodów. Ci najwierniejsi udostępniają Twoje posty na własnym profilu, dzięki czemu przekaz reklamowy dociera także do ich znajomych. Wystarczy, aby opublikowany na portalu komunikat jednym kliknięciem został „polubiony” lub „udostępniony” przez tzw. „fana”, by informacja o Twojej ofercie dotarła do wielu potencjalnych klientów, którzy do tej pory nawet nie wiedzieli o Twoim istnieniu. Za pomocą postu możesz przekazać odbiorcy pełne informacje o produkcie, jego świeżości, cenie, a także wszystkich informacjach, które wspomogą Twoją sprzedaż, również atrakcyjne zdjęcie. Warto również uwzględnić dodatkowy atut, jakim jest budowanie bazy klientów, których możesz informować o specjalnych promocjach dodatkową drogą komunikacji, np za pomocą wiadomości e-mail.

Chodzi o zyski
Facebook to reklamowa rewolucja inwestycyjna, która jest korzystna, a poniesione niewielkie nakłady finansowe zwracają się bardzo szybko. Warto więc powierzyć ją profesjonalistom, którzy w marketingu internetowym odnieśli już sukcesy. Dzięki temu nie musisz poznawać wielu tajników tej formy reklamy, wybierając abonamentowe prowadzenie konta. Outsourcing marketingowy w tym wypadku jest bardzo prosty. Jako zleceniodawca powierzasz prowadzenie swojej strony ekspertowi, który każdego dnia dba o publikowanie nowych postów, szatę graficzną, dodawanie skutecznych i perswazyjnych wpisów oraz zdjęć. Podczas gdy Ty masz czas na własne obowiązki, profesjonalista skupia się na rozwoju Twojego konta Facebook, utrzymuje relacje z klientami, a co najważniejsze, posiada specjalistyczną wiedzą z zakresu komunikacji reklamowej i perswazyjnej.

Oferta przygotowana dla Ciebie
Skorzystaj z oferty profesjonalnego prowadzenia Twojej strony Facebook. W ramach współpracy otrzymujesz gwarancję prawidłowego rozwoju portalu, stałego rozwoju, zwiększenia liczby fanów i klientów, a także budowania relacji i świadomości marki. Ta forma reklamy w krótkim czasie doprowadzi do zwiększenia sprzedaży, wzrostu obrotów oraz poszerzenia grupy odbiorców. W ramach współpracy otrzymasz także bezpłatne konsultacje z zakresu budowania bazy klientów. Co więcej, stały dostęp do monitoringu sprawia, że na bieżącą zauważysz proces rozwoju swojej strony. Zapraszam do obejrzenia przykładowej strony jednej ze współpracujących firm – Expo Sweet.


Aby otrzymać więcej informacji oraz poznać szczegóły oferty, proszę o kontakt:
Michał Rusek
tel. 504 905 968
e-mail: m.rusek@mistrzbranzy.pl

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji