...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS, materiał promocyjny

Szkolenie - Pan Średni Paragon

Jakie znaczenie dla rentowności sklepów ma średni paragon i jak należy budować jego wartość? Można będzie dowiedzieć się na specjalistycznym szkoleniu z zakresu zarządzania sprzedażą skierowanym do piekarzy i cukierników.

27 listopada 2013 r. , Warszawa, ul. Odlewnicza 4a, godz. 10:00 - 18:00
Pan Średni Paragon - czyli jak zostać Krezusem !

(powtórka szkolenia z 16.05.2013r.)

Cel szkolenia: przybliżenie kwestii związanych z uzyskiwaniem rentowności sprzedaży w pojedynczym sklepie a w rezultacie całej sieci sklepów piekarskociastkarskich.

 

Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności z zakresu:
1. Znaczenie wartości średniego paragonu dla uzyskania rentowności sprzedaży
2. Wartość średniego paragonu – czynniki wpływu
3. Obszar produktu. Optymalizacja portfela produktów.
4. Analiza port folio produktów w świetle cen jednostkowych sprzedaży oraz ich rentowności - warsztaty
5. Obszar ekspozycji
6. Polityka cenowa . procesy ustalania cen. Monitoring cenowy i konkurencji
7. Profesjonalne zarządzanie promocjami. Elastyczność cenowa. Komplementarność , substytucja promocji
8. Efektywność promocji - warsztaty
9. Komunikacja z klientem
10. Techniki sprzedaży
11. Rola Kierownika sklepu
W trakcie warsztatów przekażemy jak w codziennej praktyce stosować nabyte umiejętności.

PROGRAM SZKOLENIA:
10:00 – 10:15 Wstęp
10:15 – 12:00 Znaczenie wartości średniego paragonu dla uzyskania rentowności sprzedaży.
              Wartość średniego paragonu – czynniki wpływu.
              Obszar produktu. Optymalizacja portfela produktów
12:00 – 12:15 Przerwa kawowa
12:15 – 14:00 Warsztaty - Analiza port folio produktów w świetle cen jednostkowych sprzedaży oraz ich rentowności.
              Obszar ekspozycji.
              Polityka cenowa . procesy ustalania cen. Monitoring cenowy i konkurencji
14:00 – 14:30 Przerwa ( w przerwie pokaz świeżych kanapek- koncepacja Croust'wich)
14:30 – 16:00 Profesjonalne zarządzanie promocjami. Elastyczność cenowa. Komplementarność , substytucja promocji.
              Efektywność promocji - warsztaty
16:00 – 16:15 Przerwa kawowa
16:15 – 18:00 Komunikacja z klientem
              Techniki sprzedaży.
              Rola Kierownika sklepu

Szkolenie płatne.

organizator: Managers Group MA Sp. z o.o.
Kontakt: Anna Lurje tel.: 723-99-19-10, 
e-mail: anna.lurje@managersgroup.pl

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji