...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Mistrz Branży w świątecznym wydaniu

W „Mistrzu Branży” zapachniało świętami. Ponad 20 receptur, ciekawe pomysły na niestandardowe dekoracje, nowe orientalne smaki, jak daktyle. Wprowadzamy dużo magii do naszych sklepów, ale też sprawdzamy realny przepis na dobrą markę piekarni i dobrą szkołę zawodową. Zapraszamy serdecznie.

Dlaczego marka jest tak ważna, nie tylko w święta Bożego Narodzenia, pisał już nasz autor i ekspert od marketingu Michał Rusek. Podkreślał, że stanowi ona wartość dodaną, która (trochę upraszczając) winduje ceny produktów. Ale to nie wszystko! O sile marki firm rodzinnych, tworzonych przez pokolenia, przekonujemy się każdego dnia i pewnie można by stworzyć ciekawą analizę pokazującą ewolucję naszej branży właśnie pod tym kątem. W tym wydaniu sprawdziliśmy, na jakich zasadach własną markę buduje warszawska rodzina Putków. Zapraszamy do ciekawej rozmowy ze Zbigniewem Putką i jego córką Zuzanną – czyli do spotkania z dojrzałą mądro­ścią, przez którą przebijają młodzieńcze ideały, oraz młodzieńczym zaangażowaniem, w którym jest wiele mądrości.

‒ Proszę Pana, ja Panu dam chleb ‒ tutaj, z piekarni. Jeżeli w poniedziałek będzie nadal świeży, to, proszę bardzo, może Pan
o nas dobrze napisać. Jeżeli jednak chleb nie będzie się już nadawał do spożycia, proszę nie szczędzić słów krytyki... ‒ tak zaczyna się najnowszy tekst Jacka Balińskiego, który odwiedził mistrza piekarstwa Mariana Pozorka. Rzecz jednak nie dotyczy pieczywa Pana Pozorka, które zawsze jest znakomite, tylko jego Warszawskiego Muzeum Chleba. A co napisał nasz dziennikarz, koniecznie czytajcie na s. 12-14.

Zbliżające się święta to czas intensywnych przygotowań w piekarni i cukierni, ale też dylematów, co tym razem zaproponować klientom. Co nowego przygotować oprócz tradycyjnych serników, makowców, keksów? Czy warto spróbować naprawdę nowych smaków, jak na­dzienie daktylowe? W drugiej części artykułu o daktylach pokazuje­my szerokie zastosowanie tych orientalnych owoców w cukiernictwie na całym świecie. Zapytaliśmy też polskich cukierników, z czym łączą nowy smak i co wykreowali w zaciszu swoich pracowni.

Przygotowaliśmy również specjalny dodatek „Świąteczne receptury 2013”, czyli zbiór 24 sprawdzonych przepisów na smaczne wypieki. Nasi Czytelnicy znajdą tu receptury Mistrzów, jak i Uczniów! Warto nadmienić, że wszystkie propozycje biorą udział w naszym najnow­szym internetowym plebiscycie, żeby powalczyć o miano najlepszej.

W świątecznym wydaniu proponujemy m.in.:

- Przepis na perfekcyjną "musztardówkę" - rozmowa z Ewą Nowicką, dyrektor Zespołu Szkół  Przemysłu Spozywczego w Poznaniu. Dowiesz się, jak stworzyć nowoczesną szkołę dla cukierników, wędliniarzy piekarzy czy hotelarzy i jak to się stało, że dziś do tej szkoły zgłaszają się gimnazjaliści z czerwonym paskiem na świadec­twie i rozpoczynają naukę od szkoły zawodowej.

- Wysycone cukrem - Piotr Ławrowski zdradza kulisy produkcji owoców kandyzowanych. Podaje również prosty przepis na ciekawą kandyzowaną dynię, akurat na Święta Bożego Narodzenia - warto spróbować!

- Anna Sacharczuk mówi NIE foremkowym choinkom z czekolady i proponuje oryginalny pomysł na niepowtarzalne drzewko bożonarodzeniowe na dekorację. Gwarantujemy, że w ten sposób nie uda się Wam zrobić dwóch takich samych choinek!

- Dekorowaniem świątecznych pierniczków delikatnymi cukrowymi koronkami zajmą się Małgorzata i Jacek Gajdzińscy z firmy Dekor Pol. Natomiast Karolina Ciesielska pokazuje krok po kroku, jak z suceksem zrobić piękne cukrowe kwiaty, które mogą posłużyć jako ozdoba na tort albo na świąteczny stół! Anna Daraż dała parę rad, jaką obrać taktykę w tortach rzeźbionych.

- Sprawdzimy, jaki sprzęt będzie niezbędny w rzemieślniczej produkcji pączków i gdzie leży sukces rogalikarki Universum w tekście Klasyka formowania i zwijania.

- W dziale "Sprzedaż i ekspozycja" zainteresują Was praktyczne rady Michała Ruska o tym, jak wprawić naszych konsumentów w dobry nastrój w przedświąteczny czas, czyli jak wprowadzić magię świąt w sklepach. Dla tych, którzy zastanawiają się nad otwarciem sklepu w sieci internetowej, ale wciąż się wahają, polecamy tekst Jak Tr@dycyjna otworzyła się na Internet.

- Jak nadążyć za szybko zmieniającymi się trendami w etykietach? Czy można drukować mniej etykiet w dobrej jakości
za niewielkie pieniądze? Odpowiedzi szukaj w coraz doskonalszym druku cyfrowym, a dokładnie w tekście: Szybka etykieta. Technika druku cyfrowego.

 

Spis treści Mistrz Branży listopad-grudzień 2013

Rozmowa Mistrza Branży

Putka® – rozmowa ze Zbigniewem Putką i Zuzanną Putką-Twardowską
Całe moje życie kręci się wokół chleba ‒ rozmowa z Marianem Pozorkiem

Efektywne zarządzanie

Kampania Społeczna: Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa
HACCP – przykazanie producenta żywności
Piekarnia w mieście (lub poza miastem). Lokalizacja cz. II

Edukacja

Przepis na perfekcyjną „musztardówę” – rozmowa z Ewą Nowicką, dyrektor Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego w Poznaniu

Kulisy produkcji

Odpad czy surowiec wtórny? cz. II
Pieczywo w sklepie – świeże czy mrożone?
Święta z bakaliami
Wysycone cukrem
Klasyka formowania i zwijania – rogalikarka Universum
Skarby daktyli cz. II
Taktyka w tortach rzeźbionych
Bądź gotów na tłusty czwartek
Jak minął rok 2013 w firmie MASZ Gliwice                                                 

Receptury Mistrza
Czarny Las na świąteczny czas
Piernikowy torcik ze śliwką
Chałka na świąteczne śniadanie
Torcik wigilijny
Ciasto Toffi
Świąteczna kostka marcepanowo-korzenna
Choinka orzechowa
Ciasto czekoladowe
Chrupek ciasteczkowy
Ciastko z białym makiem
Ciasto czekoladowo-orzechowe
Zimowy cud

Receptury Ucznia
Cynamonowa gwiazda
Piernikowe chatki
Bakaliowe ciasteczka świąteczne
Kremowe trójkąty
Ciasto orzechowe z powidłami
Domek z piernika
Bożonarodzeniowe toffi
Ciasto Shrek
Wigilijna kantyczka
Królowa śniegu
Imbirowy marchewkowiec
Stefanka świąteczna

Receptury/Tutorial
Pierniczki w cukrowych koronkach
Choinkowa alternatywa
Bukiecik na słodko
Ciasta na Trzech Króli

Sprzedaż i ekspozycja

Czekoladowy Londyn
Magia świąt, czyli psychologia sprzedaży
Szybka etykieta. Technika druku cyfrowego
Jak Tr@dycyjna otworzyła się na Internet
Dwa kroki do Twojego systemu sprzedażowego
Ważne informacje o GMO

Flash News (m.in.)

Relacja z World Chocolate Master 2013 z polskim akcentem. Opinie: naszego zawodnika Daniela Staronia, jurora Adama Sowy, Krzysztofa Ilnickiego (Barry Callebaut) oraz Bogdana Raszczyka (właściciela Cukierni, w której pracuje Daniel Raszczyk)
XI Warszawskie Święto Chleba – Kiermasz pełen chleba, ludzi i dobrej zabawy
Relacje z imprez branżowych: Dni Otwarte w firmie Cream, Polmarkus
Na Śląsku odkryto Piekarskie Perły 2013 (Ochotniczy Hufiec Pracy)
MAMZ w stylu angielskim
Prosto z rynku

 

 

Numery wydane:
Mistrz Branży styczeń-luty 2012   tutaj
Mistrz Branży marzec 2012   tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2012   tutaj
Mistrz Branży maj 2012   tutaj
Mistrz Branży lipiec 2012   tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2012   tutaj
Mistrz Branży listopad 2012   tutaj
Mistrz Branży grudzień   tutaj
Mistrz Branży styczeń 2013   tutaj
Mistrz Branży luty 2013   tutaj
Mistrz Branży marzec 2013   tutaj
Mistrz Branży maj 2013   tutaj
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2013   tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2013   tutaj
Mistrz Branży październik 2013   tutaj
Mistrz Branży listopad-grudzień 2013   tutaj

Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!

 

Zamów prenumeratę magazynu "Mistrz Branży"

nr tel. 32 729 96 80
email: prenumerata@MistrzBranzy.pl

Cena prenumeraty:

-roczna 99 zł brutto
-półroczna 60 zł brutto

więcej informacji o prenumeracie

 

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji