Wedel od stycznia rozpoczął nową kampanię reklamową dedykowaną dużym tabliczkom nadziewanym o smaku popularnych deserów. Akcja ma na celu zaprezentowanie nowego, unikatowego produktu, który skierowany jest do młodszej grupy konsumentów.
Podobne artykuły
W kuchni z… vlogerami. I WedlemZielony Tydzień 22-28 kwietnia - kupuj eko za mniej!Kupon przedświąteczny IBISLubię to" – to główne hasło kampanii i wyprodukowanych w jej ramach spotów reklamowych pt. „Maria” i „Filip”. Widzowie zobaczą w nich dwójkę młodych ludzi: otwartych, nowoczesnych, chętnie sięgających po nowości. Opowiedzą w nich o rzeczach, które sprawiają im przyjemność, a jedną z nich będą nowe czekolady nadziewane Wedla o smaku deserów (Tiramisu, Creme Brulée, Panna Cotta). Spoty utrzymane są w lekkiej i zabawnej konwencji, pokazują radość płynącą z dzielenia się ulubionymi słodyczami oraz drobnych, codziennych czynności.
Reklamy wyprodukowane są w nowoczesnej formie z dbałością o każdy szczegół, tj. muzyka czy scenografia, które budują wokół przedstawianej historii wyjątkowy klimat. Firma poprzez nowe produkty pragnie otworzyć się na młodszych konsumentów i to przede wszystkim do nich kierować komunikację, nie zapominając jednocześnie o swoich stałych klientach.
Spoty reklamowe 30” i 15” emitowane będą w głównych kanałach telewizyjnych oraz wielu stacjach tematycznych. Akcję uzupełnią działania w Internecie, PR oraz outdoor. Kolejną odsłoną kampanii będzie spot dedykowany piankom Ptasie Mleczko®, którego emisja rozpocznie się w drugiej połowie stycznia.
Kampania potrwa do 28 lutego br.