...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Mistrz Branży – inteligentnie, przewrotnie i z klasą

Najnowszy „Mistrz Branży” jak zwykle w doborowym towarzystwie i jak zawsze przewrotnie. Obecność najbardziej rozpoznawalnej pary polskich cukierników na okładce – Janusza Profusa i Joanny Klimas-Profus – to znak, że wkrótce Expo Sweet. To też przedsmak tego, że w bieżącym wydaniu nie będzie sztampowo!

Chyba nie ma w branży człowieka, który nie znałby (choćby z widzenia) maestro czekolady Janusza Profusa i jego uroczej partnerki, mistrzyni cukiernictwa Joanny Klimas-Profus. Najczęstsze skojarzenia z nazwiskiem Profus to: Wedel, Expo Sweet i emocje związane z mistrzostwami dla cukierników, lodziarzy, mistrzów i uczniów. Ale czy wiecie, kiedy Janusz poznał Joannę? czy Joanna chciała go za męża? I dlaczego wciąż tworzą zgraną parę od tylu lat... Poznajcie na nowo parę polskiego cukiernictwa w trochę innej rozmowie "Mistrza Branży".

Niedawno publikowane w mediach prognozy o kolejnych zamknięciach piekarni w 2014 r. i utrzymaniu spadkowej tendencji spożycia pieczywa z pewnością zaostrzą dyskusję w branży, jak ratować sytuację. Niekonwencjonalny pomysł ma Jarosław Gajda, prezes radomskiego Cechu Piekarzy oraz Fundacji na Rzecz Wspierania i Promocji Piekarstwa i Cukiernictwa (FPC). Chce promować pieczywo, edukując dzieci w zakresie zdrowego odżywiania. Jego kampania "Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa" rozkręca się w Radomiu, ale w założeniu ma być ogólnopolska. W rozmowie "Promocja pieczywa w zasięgu naszych możliwości" Jarosław Gajda przekonuje, dlaczego warto przyłączyć się do akcji, ale też zaprasza do otwartej dyskusji, do zadawania pytań, do przesyłania polemicznych tekstów. Odpowiedź gwarantowana.

Przechodząc do "Kulisów produkcji", w tym wydaniu z oczywistych względów nie brakuje pączków czy pomysłów na szalony karnawał. Nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie pokazali innego wymiaru pączków. Jak napisała autorka, dietetyk Marzena Zacharska, "(...) konsumenci, wybierając pączki, kierują się nie tylko smakiem, ale też przeliczają kalorie. Co bardziej dociekliwi zaczynają pytać o to, z czego są zrobione pączki, na czym smażone. Aby połączyć słodką przyjemność z dbałością o zdrowie, szukają pączków zawierających nieco inne składniki, a także różniące się sposobem smażenia (...)". Niech zatem nikogo nie zdziwią pączki z mąki razowej, pączki bezglutenowe czy w wersji wegetariańskiej.

Trzymając się alternatywnego tropu w cukiernictwie, Aleksandra Paprota zlustrowała potrzeby specyficznej grupy klientów, czyli wegetarian i wegan. Wiemy, że dla tradycyjnych piekarni i cukierni to nieciekawa nisza, ale ciekawe jest, że coraz więcej powstaje firm, które specjalizują się w produkcji wypieków wegetariańskich, bezglutenowych czy dla diabetyków, prowadzone przez nie-cukierników. Jak się robi cukiernię bez glutenu i bez nabiału, czy rośnie popyt na takie produkty i jak pogodzić produkcję bezglutenową z glutenową, rozmawiamy z Agnieszką Jędrzejewską, właścicielką młodej, rozwijającej sie firmy Green Idea.

Tych, którzy uciekają od sztampy zarówno w produkcji, jak i w marketingu, z pewnością zainteresuje najnowszy tekst Michała Ruska. Nasz autor przekopał setki reklam, żeby wybrać 7 najciekawszych przykładów branżowych z całego świata. Gwarantujemy, że będzie inteligentnie, przewrotnie i z klasą!

Tuż przed sezonem o innowacji w produkcji lodów rzemieślniczych pisze Andrzej Mędrala, właściciel Cukierni Melba. Nasz miły gość już zachęca branżę do udziału w Europejskim Dniu Lodów Rzemieślniczych (24 marca), który w tym roku będzie po raz pierwszy organizowany w Polsce. W kontekście lodów Dawid Szulc, technolog firmy Arlekino, zwraca m.in. uwagę na rosnące dążenie konsumentów do świadomego wyboru produktów spożywczych, zainteresowanie etykietami, głównie "czystą etykietą". Jak bezbłędnie znakować lody, zgodnie z unijnym rozporządzeniem 1169/2011? Tutaj niezawodną pomocą służy Wioletta Bogusz-Kaliś, która skutecznie uczy na błędach!

Zgodnie z założeniami "Mistrza Branży" prezentujemy młode polskie talenty! Po raz trzeci publikujemy wszystkie zespoły młodych cukierników, które zakwalifikowały się do IV edycji Mistrzostw Polski Uczniów Szkół Cukierniczych. Zobaczymy ich wszystkich podczas Expo Sweet, 20 lutego 2014 r. W tym roku wyjątkowo startuje 14 zespołów (czyli o 2 więcej niż w latach poprzednich). Za wszystkie ekipy, ich nauczycieli prowadzących trzymamy kciuki!

 

Spis treści Mistrz Branży styczeń 2014

Rozmowa Mistrza Branży

Pierwsza para polskiego cukiernictwa – rozmowa z Joanną Klimas-Profus i maestro czekolady Januszem Profusem
Promocja pieczywa w zasięgu naszych możliwości – rozmowa z Jarosławem Gajdą, prezesem radomskiego Cechu Piekarzy oraz prezesem Fundacji na Rzecz Wspierania i Promocji Piekarstwa i Cukiernictwa
Fabryka ręcznie robionych słodyczy – rozmowa z Marcinem Muńskim, prezesem Zarządu Cocomo Art

Efektywne zarządzanie

Zmiany w ustawie VAT
Kreowanie współczesnej innowacji
Zarządzanie wartością odżywczą
Wokół piekarni. Plan zagospodarowania terenu
W trosce o zrównoważony handel

Kulisy produkcji

Masa marcepanowa w pralinach
IMMBIS - polska rewolucja w miesiarkach?
Owoce w czekoladzie
Jesień 2013 w polskich piekarniach
Wypieki w wersji wegańskiej
Bez glutenu, bez nabiału, ze smakiem – rozmowa z Agnieszką Jędrzejewską, współwłaścicielką firmy Green Idea
Inny wymiar pączków
Lody prozdrowotne                                                 

Receptury/Tutorial
Pączki i pączusie serowe
Pączki z tofu i mlekiem sojowym
Energetyzująca sakiewka smaków
Tort owocowy
Louis Vuitton w stylu angielskim
Karnawał czas zacząć

Sprzedaż i ekspozycja

Nowoczesne lody tradycyjne
Bezbłędne znakowanie lodów
Etykiety promocyjne jako skuteczne narzędzie marketingowe
Udanego sezonu (lodziarskiego) 2014
Inteligentnie, przewrotnie i z klasą - 7 reklam bez sztampy

Flash News (m.in.)

Piekarze i cukiernicy przy wigilijnym stole
Zaproszenia, pokazy, szkolenia
Polagra-Tech – wydarzenie roku 2014
Prosto z rynku
Mistrz Branży poleca na tłusty czwartek

 

Zobacz na ISSUU katalog reklamowy styczeń 2014

 

Numery wydane:
Mistrz Branży styczeń-luty 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży grudzień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2013   tutaj
Mistrz Branży luty 2013   tutaj
Mistrz Branży marzec 2013   tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2013   tutaj
Mistrz Branży maj 2013   tutaj
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2013   tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2013   tutaj
Mistrz Branży październik 2013   tutaj
Mistrz Branży listopad-grudzień 2013   tutaj
Mistrz Branży styczeń 2014  tutaj

Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!

 

Zamów prenumeratę magazynu "Mistrz Branży"

nr tel. 32 729 96 80
email: prenumerata@MistrzBranzy.pl

Cena prenumeraty:

-roczna 99 zł brutto
-półroczna 60 zł brutto

więcej informacji o prenumeracie

 

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji