...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Monitoring marki w sieci

Coraz więcej firm, w tym z branży spożywczej, monitoruje własne marki w internecie. Najczęściej są to duże korporacje, które korzystają z usług firm-internetowych detektywów, a także agencje PR-owe obsługujące producentów. Takie śledzenie marki ma swoje plusy.

Głównym plusem jest wyłapywanie (również niekorzystnych) informacji o własnej marce i w razie potrzeby zduszenie plotek w zarodku. - Ale monitoring to nie tylko zapobieganie plotkom, to także kwestia dbania o własny wizerunek dzięki komunikacji z klientem czy potencjalnym klientem - tłumaczy Michał Sadowski z firmy Brand24, która zajmuje się takim monitoringiem pod kątem konkretnych marek. I dodaje: Załóżmy, że ktoś na forum internetowym zadaje pytanie dotyczące konkretnego produktu albo ma z nim problem (...). Dzięki monitoringowi firma wie o tym nawet już po kilku minutach i reaguje (...).

O tym, że warto zainteresować się własnym brandem w internecie, przekonała się firma Nestle. Informacja o kaszkach, w których znaleziono szkło, rozniosła się bardzo szybko. Ponad 22 tys. wpisów tylko na Facebooku zamieścili polscy internauci, a plotka mogła dotrzeć do 3 mln ludzi. Mimo że tak naprawdę afera dotyczyła wyłącznie Francji i jednej serii produktu, news bardzo mocno zaszkodził producentowi.

źródło: Metro

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji