...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

WorldFood 2014 podsumowanie

Targów o tak międzynarodowym charakterze w stolicy jeszcze nie było. Pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw 2014 została przyjęta pozytywnie zarówno przez wystawców, jak i zwiedzających.

Przez trzy dni imprezy Warszawskie Centrum EXPO XXI odwiedziło ponad 3 tys. gości. Jak mówili wystawcy, najważniejsze że odwiedzający nie byli przypadkowi. Na targi organizowane w formule business-to-business przyszli menadżerowie i szefowie firm z branży spożywczej i innych, które z nią współpracują.

Na pierwszą edycję WorldFood Warsaw 2014 przyjechało 100 wystawców. Połowę stanowiły firmy zagraniczne. Na targach zjawili się przedstawiciele firm z całego świata. Byli biznesmeni z takich krajów, jak Niemcy, Wielka Brytania, Rosja, Włochy, Francja, Grecja, Finlandia, Hiszpania, Izrael i oczywiście Polska.

Wśród odwiedzających byli importerzy i eksporterzy żywności oraz napojów, przedstawiciele sieci sklepów detalicznych, właściciele sklepów i hurtowni spożywczych, producenci żywności i napojów, kierownictwo punktów HoReCa, stowarzyszenia oraz władze lokalne. Na imprezie zjawiła się kadra zarządzająca i osoby decyzyjne w firmach.

W międzynarodowym gronie

Zagraniczni wystawcy reprezentowali m.in. eksporterów ryżu, makaronów, napojów, ryb, konserw rybnych i mięsnych oraz gotowych dań. Przedstawiciele firm z krajów śródziemnomorskich prezentowali najlepsze specjały tamtejszych kuchni, czyli ryby i owoce morza, oliwę z oliwek, suszone figi, owoce, warzywa, a także szeroką gamę różnych win. Na miejscu wszystkiego można było spróbować.

Wśród polskich wystawców nie brakowało spółek zajmujących się handlem produktami, z których słynie Polska. Byli producenci i eksporterzy: owoców i warzyw i ich przetworów, mrożonek, mięsa, konserw mięsnych oraz rybnych, wyrobów mleczarskich; firm zajmujących się handlem sokami owocowymi oraz napojami energetycznymi i alkoholowymi.

Całości przeglądu nowoczesnej branży spożywczej dopełnili producenci ekologicznej żywności i napojów. Były np. firmy zajmujące się dystrybucją słodyczy bez cukru, kwasu chlebowego czy naturalnej kiszonej kapusty. Wystawcy i goście mieli zapewniony również bogaty program merytoryczny, który wyróżnia tę imprezę na tle innych spotkań branży spożywczej.

Wystawcy oceniali targi wyżej niż inne imprezy branżowe organizowane w Polsce, argumentując to większym zainteresowaniem ze strony profesjonalistów. Jak zgodnie twierdzili, WorldFood nie można porównać do zagranicznych, dużych targów, ale w polskiej skali impreza jest na naprawdę przyzwoitym poziomie.

Wysoki poziom merytoryczny

Cykl konferencji rozpoczął panel na temat polskich hitów eksportowych przygotowany przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Agencję Rynku Rolnego. Przedstawiciele ministerstwa opowiedzieli o roli sektora rolno-spożywczego w Polsce, a pracownicy Agencji omówili sposoby wsparcia polskiego eksportu.

Wśród paneli konferencyjnych nie mogło też zabraknąć tematyki związanej z ubezpieczeniami w branży spożywczej. Dużym powodzeniem zarówno wśród gości, jak i wystawców cieszył się panel pt. „Przezorny zawsze ubezpieczony”. Pierwszy dzień zakończyła konferencja na temat sprzedaży żywności i marketingu we Francji, gdzie Polacy eksportują rocznie produkty za 1,2 mld euro.  

Panele konferencyjne obejmowały też m.in. analizę i przegląd rynku żywności pakowanej w Polsce i Europie Wschodniej. Podczas targów eksperci omówili też możliwości działań eksportowych na rynkach Europy Wschodniej i w Azji. To o tyle istotne, bo eksport do krajów trzecich z UE cały czas wzrasta. Specjaliści opowiedzieli m.in., jak prowadzić promocję i marketing na rynku chińskim oraz na co zwracać uwagę podczas negocjacji z chińskimi partnerami.

Specjalne panele były też poświęcone wyzwaniom logistycznym, bezpieczeństwu i higienie w procesie produkcyjnym w branży spożywczej jak również znakowaniu żywności i oznakowaniu substancji dodatkowych.

Kuchnia z całego świata

Dużym powodzeniem wśród gości i wystawców cieszyły się pokazy kulinarne. Chętni mogli na miejscu spróbować produktów z kuchni całego świata. Przed stoiskami, gdzie odbywały się pokazy i degustacje, przez całą imprezę ustawiały się kolejki smakoszy. Pokazy wskazywały na międzynarodowy charakter WorldFood Warsaw 2014.

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji