...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Doradztwo marketingowe dla piekarzy i cukierników

Zapraszamy do skorzystania z dotacji w ramach usługi systemowej KSU (Krajowy System Usług) w zakresie marketingu i sprzedaży produktów dla mikro- i małych przedsiębiorstw. Oferta skierowana jest do firm z branży przetwórstwa rolno-spożywczego, w tym cukierni i piekarni.

Małe firmy coraz bardziej odczuwają skutki braku profesjonalnej strategii marketingowej, przez co sprzedaż ich produktów maleje. Program "Doradztwo marketingowe dla branży przetwórstwa rolno-spożywczego" pozwoli przeciwdziałać temu zjawisku, a dodatkowo jest finansowany ze środków publicznych.

Celem usługi jest trwałe wyposażenie przedsiębiorców w kompetencje oraz instrumenty dopasowane do ich indywidualnych potrzeb, pozwalające na samodzielne rozpoznawanie zmieniających się potrzeb rynkowych oraz przygotowanie i wdrażanie działań poprawiających pozycję rynkową firmy.

4 etapyusługi

Etap I: analiza sytuacji rynkowej klienta (audyt marketingowy), która polega na szczegółowej analizie sytuacji rynkowej producenta. Stanowi podstawę do zbudowania zindywidualizowanego planu marketingowego przedsiębiorstwa;

Etap II: doradztwo strategiczne – opracowanie planu marketingowego oraz 5 wykonawczych programów marketingowych zapisanych w formie praktycznych działań. Plan marketingowy jest opracowywany przez doradcę na podstawie przeprowadzonego w Etapie I audytu;

Etap III: asysta we wdrażaniu planu marketingowego, która polega na wsparciu doradczym Klienta w kompleksowym procesie wdrożenia 5 wykonawczych programów marketingowych przygotowanych podczas etapu II;

Etap IV: szkolenie dotyczące podstawowych zagadnień z zakresu marketingu, budowania planu marketingowego w branży przetwórstwa rolno-spożywczego, wdrażania planu we własnym przedsiębiorstwie i zasad monitorowania jego realizacji.

Szkolenie

Klienci będą mogli skorzystać ze szkoleń z marketingu, organizowanych w hotelu "Olimpic" w Ustroniu. Najbliższy termin to 14-15 marzec (są wolne miejsca). Oprócz szkolenia organizator zapewnia nocleg, wyżywienie oraz voucher na SPA.

Koszt usługi finansowany jest z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i stanowi dla firm pomoc de minimis.

Więcej informacji:

Paweł Batko, Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości SA,
al. Wojska Polskiego 4, Żory, pok. 20,
tel. 32 435 06 06, 793 775 583

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji