...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Zestresowani konsumenci szukają żywności poprawiającej nastrój

Stres, problemy ze snem oraz brak energii – to cena, jaką codziennie płacimy za „burzliwy charakter współczesnego życia” i brak równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jak wskazują najnowsze badania Canadean, przeprowadzone wśród Brytyjczyków*, konsumenci szukają szczęścia, a to stanowi dobrą okazję dla producentów żywności..

Według najnowszych badań Canadean, Brytyjczycy obawiają się o rosnące koszty życia oraz zdolność do radzenia sobie z codziennymi wydatkami. Podczas gdy 28% respondentów nie jest pewna o budżet domowy, 24% deklaruje, że – ze względu na ograniczone finanse – zrezygnuje z zachcianek, a zakupy ograniczy do niezbędnych produktów spożywczych.

Dodatkowo Brytyjczycy mocno podkreślają potrzebę określenia na nowo życiowych priorytetów. W związku z tym chcą podnieść jakość życia poprzez redukcję uczucia ciągłego napięcia oraz spędzając więcej czasu z rodziną i przyjaciółmi. – Burzliwy charakter współczesnego życia zbiera ogromne żniwo wśród konsumentów, dlatego tak wielu z nich próbuje naprawdę zmienić swój styl życia. Osiąganie takich uczuć, jak szczęście, będzie bardzo ważne, a to z kolei stwarza dobrą okazję dla producentów żywności – zauważa czołowy analityk Canadean, Michael Hughes.

Jak podają analitycy Canadean, konsumenci coraz częściej będą poszukiwać produktów, które pozwolą na chwilę relaksu. Drugim hitem będą produkty „do dzielenia się z innymi”, zachęcające konsumentów do spotkań z najbliższymi i znajomymi. Michael Hughes dodaje jednak: – Kiedy klienci robią zakupy, mają mnóstwo różnych potrzeb, więc pragnienie szczęścia nie zrewolucjonizuje każdej kategorii produktu lub okazji do zakupów. Mimo wszystko ten obszar zdecydowanie oferuje wartościowe opcje wzrostu i producenci powinni opracować jeszcze lepsze propozycje, które pomogą ludziom cieszyć się dobrymi momentami konsumpcji, co z kolei pozwoli zrelaksować się w ciągu stresującego dnia.

* Badania przeprowadzone przez firmę Canadean na grupie 2000 dorosłych Brytyjczyków (styczeń 2015)

Canadean zapewnia badania rynku dotyczące sektoru produktów szybko zbywalnych (FMCG), włączając w to: jedzenie, opakowania, produkty, napoje bezalkoholowe i alkoholowe, kosmetyki, gastronomię, jedzenie dla dzieci, tytoń oraz turystykę. Canadean specjalizuje się w badaniach panelowych prowadzonych online, a także na analizie produkcji krajowej poprzez badania rynku raportów ilościowych i jakościowych

źródło: www.canadean.com

 

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji