...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Tak się robi reklamę!

Pomysłowość ludzka nie zna granic, również w zakresie wymyślania kolejnych, coraz bardziej wyszukanych form na rekla­mę firmy i świadczonych usług. Jak to się robi współcześnie, nie tylko w Internecie? W nowym dziale będziemy prezentować to, co się pojawiło ciekawego lub kuriozalnego.

Internetowy ranking chleba i lodziarni
Właściciel lokalizatora internetowego Zumi wpadł na ge­nialny pomysł! Stworzył rankingi m.in. najlepszych pie­karni, lodziarni czy pizzerii. Według pomysłodawców, „to miejsce, gdzie klienci spotykają się z firmami, żeby wybrać te najlepsze i pokazać im, że ich dbałość o jakość ma sens”. Masz dobry produkt? Poddaj go opinii konsu­mentów i weź udział w rankingu chleba.

Przeglądając wyniki piekarni, widać, że niektóre z nich zebra­ły już niemalże dwa i pół tysiąca głosów. Co więcej, można zarówno przeczytać i dodać własny komentarz na ich temat, dzięki czemu inicjatywa Zumi stanowi ciekawe źródło wiedzy, zarówno na temat samej firmy, jak i konkretnego sprzedawa­nego produktu. Strona umożliwia wyszukanie dowolnej pie­karni, konsument nie znajdzie swojej ulubionej, może dodać ją do rankingu. Może to zrobić każdy, bez wiedzy i zezwolenia właściciela. Oprócz rankingu piekarni Zumi stworzyło alter­natywne, dla lodziarni, pizzerii i wielu innych, a więc każdy powinien odnaleźć coś dla siebie. Dodaj własną firmę, zbieraj głosy i czekaj na pochlebne komentarze od swoich klientów.
Co jeszcze jest silną stroną rankingu? Że znajduje się na Zumi – ogólnie dostępnym lokalizatorze internetowym, z którego codziennie korzysta wielu internautów.

Pozorna reklama pieczywa?
Dwa bochenki chleba, na pierwszy rzut oka zupełnie takie same, ale po chwili okazuje się, że to dwa różne jakościowo produkty. Pierwsze pieczywo jest tanie, „bogate” w regulator kwasowości E 262, polepszacz E472e, emulgator E 322, natomiast drugie – ma prosty skład: mąkę, drożdże, wodę i sól. – Produkty pozor­nie takie same nie są takie same – czytaj etykiety, żyj zdrowo i świadomie – słychać głos lektora. Chwytliwa i zbudowana na prostych przeciwieństwach reklama rzemieślniczego pieczywa? Ależ skąd.

FOT. ALMA

Takiej reklamy nie powstydziliby się rzemieślnicy piekarstwa, którzy produkują pieczywo zgodnie z tradycjami i rzeczywi­ście mogą się pochwalić produktem wolnym od E. Niestety, na pomysł spotu reklamowego nie wpadła żadna branżowa fundacja działająca na rzecz piekarstwa, tylko Fundacja Alma Pokochaj Życie, założona przez spółkę Alma Market SA. Fun­dacja „powstała po to, by uprościć dokonywanie wyborów podczas robienia zakupów i co za tym idzie – zmieniać na­wyki żywieniowe na lepsze”. Choć ma ona na celu edukować konsumentów, nikt nie ma wątpliwości, że przy okazji jest to dobra reklama Delikatesów Alma, w których też można kupić pieczywo.

Jaki stąd wniosek? Po pierwsze: poprzez edukację można przyciągnąć konsumenta. Po drugie: na razie nie ma co liczyć na branżowe fundacje, że sfinansują promocję medialną pie­czywa na taką skalę. Co zatem pozostaje piekarzom? Edu­kować konsumenta na temat własnego chleba we własnych sklepach. Ale zgodnie z prawdą.

Oprac. Michał Rusek, Anna Kania

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji