Zbliża się już 5. edycja targów BAKEPOL, które będą odbywać się w Lublinie od 10 do 13 października 2015 r. Tegoroczny termin nie jest przypadkowy.
Podobne artykuły
Kobiety branży – nie takie zwyczajne bohaterkiBAKEPOL Last MinutePorozmawiajmy o kobietachTo właśnie na targi w Lublinie wystawcy przygotowują pokaz innowacyjnych rozwiązań przemysłowych i najnowszych produktów, które w lubelskich pawilonach wystawienniczych będą miały swoją krajową ekspozycję tuż po ich światowej premierze.
Targi BAKEPOL to okazja do zaprezentowania profesjonalistom pełnej oferty firm, które mają w swoim asortymencie nie tylko maszyny i urządzenia, ale także mieszanki do wypieków, dodatki oraz komponenty dla przemysłu piekarskiego, cukierniczego i lodziarskiego. To tutaj przyjeżdżają również przedsiębiorcy, którzy szukają maszyn do formowania, dozowania i konfekcjonowania, dodatków oraz surowców piekarniczych, cukierniczych i lodziarskich, urządzeń chłodniczych, aparatury pod urządzenia chłodnicze, a także środków i rozwiązań w zakresie transportu, logistyki czy BHP.
Postaw na smak
BAKEPOL to miejsce, w którym prezentowane są trendy produktowe. Rzemieślnicy mogą zobaczyć procesy produkcyjne najlepszych i najbardziej pożądanych przez konsumentów wyrobów ciastkarskich, piekarskich i lodziarskich. To w Lublinie w pawilonach wystawienniczych wypiekane będą smakołyki, które są obecnie na czasie, a także te, które dopiero mają szansę stać się nowinkami na rynku piekarniczym. Zwiedzający z całej Polski i zagranicy będą mogli odbyć podróż po świecie trendów panujących na rynku smaków i aromatów. Tu rzemieślnicy odkryją najlepsze z nich, a co najważniejsze – zobaczą i dowiedzą się, na jakich maszynach oraz przy użyciu jakich dodatków, komponentów i mieszanek można otrzymać wyroby, które przyciągną klientów do ich piekarni, cukierni i lodziarni.
Oferta promocyjna
Znacząca liczba firm już postawiła na targi BAKEPOL. Do końca marca, czyli pół roku przed targami, wykupione zostało 75% powierzchni wystawienniczej targów BAKEPOL. Do końca maja na firmy czeka specjalna oferta cenowa. Międzynarodowe Targi Poznańskie już dziś zapraszają do rozpoczęcia kampanii promocyjnej firmy jako uczestnika targów BAKEPOL.
Targi BAKEPOL od lat są organizowane przy współpracy z branżą. Siłą targów jako narzędzia marketingowego jest niewątpliwie to, że są miejscem pobudzania działań konkurencyjnych firm. Nie ma skuteczniejszej metody na zdrowy, dobry biznes, jak konfrontacja i znajomość rynku. Na różnorodności ekspozycji podczas targów BAKEPOL korzystają nie tylko zwiedzający, ale przede wszystkim wystawcy. Targi BAKEPOL to arena, na której rywale rynkowi prześcigają się w ofertach i kontrofertach. To tu, niespełna miesiąc po światowej premierze, zaprezentowane zostaną po raz pierwszy w Polsce nowości technologiczne dla piekarstwa, cukiernictwa i lodziarstwa. Niezwykle różnorodna oferta zostanie zaprezentowana w pawilonach wystawienniczych w Lublinie.
Orientacja rynkowa
Międzynarodowe Targi Poznańskie od lat z sukcesami realizują dla branży piekarskiej, cukierniczej i lodziarskiej projekty biznesowe. Mówiąc o sukcesie, organizatorzy targów BAKEPOL i POLAGRA-TECH nie mają na myśli własnej pozycji, jako najbardziej doświadczonej firmy targowej w Polsce, ale korzyści dla klientów targów i rozwoju branży. Promocja przedsiębiorstw, które decydują się na ekspozycję swojej oferty podczas targów, odbywa się długookresowo i wielotorowo. Od momentu zgłoszenia uczestnictwa, poprzez ekspozycję i wiele miesięcy po samym wydarzeniu dla wystawców targów BAKEPOL realizowane są działania marketingowe i wizerunkowe. Skuteczność tych działań wynika ze strategii Międzynarodowych Targów Poznańskich (MTP), której fundamentem jest orientacja rynkowa.
Organizator konsekwentnie reaguje na potrzeby branży, poprzez wnikliwą obserwację, analizy, a także stałą współpracę z przedsiębiorstwami, stowarzyszeniami, organami państwowymi. Między innymi dlatego od lat zarówno targi BAKEPOL, jak i POLAGRA-TECH organizowane są w taki sposób, aby termin targów obejmował niedzielę – jako dzień specjalnie dedykowany tym wszystkim rzemieślnikom sektora piekarskiego i cukierniczego, którzy tylko w niedzielę mogą pozwolić sobie na zapoznanie się z ofertą targową. MTP jako pierwsze na polskim rynku targowym dostrzegły potrzeby i konsekwentnie organizują targi dla branży w taki sposób, aby były one dostępne dla wszystkich profesjonalistów.