Świeże, pachnące i chrupie pieczywo w dowolnym momencie dnia. To coś o czym marzy każdy konsument. Większość supermarketów wprowadziła już do swojej oferty pieczywo wypiekane na miejscu, aby zaspokoić to pragnienie. Ale co z jakością? O to właśnie chce zadbać Tesco.
Podobne artykuły
Wielkanocne bochenkiW poszukiwaniu prawdziwego chleba – konsumencie, chroń się samO optymalnych chlebach bożonarodzeniowychSieć hipermarketów chce zadbać o jakoś pieczywa sprzedawanego w swoich sklepach. Postanowiła sprawdzić dotychczasową formę sprzedaży i wprowadzić pewne zmiany.
Reorganizacja sprzedaży
W trosce o jakość pieczywa Tesco będzie sprawdzać własne sklepy pod kątem dostępności towaru. Po zmianach jakie planuje właściciel pieczywo ma być dostępne dla konsumentów do godziny 19. Reorganizacji ulegnie również wyliczanie strat. Do tej pory obciążany był nimi sklep, a przez najbliższe dwa miesiące odpowiadał za nie będzie dział zakupów.
Motywacja
Aby pracownicy wzięli sobie do serca zmiany jakie planuje Tesco, właściciel zorganizował konkurs. Sklepy, które po zmianach odnotują najwyższe dane sprzedażowe mogą liczyć na benefity - informację tę podał właściciel na portalu dedykowanemu pracownikom Tesco.
Opracowanie na podstawie www.dlahandlu.pl.