Content marketing, nazywany też marketingiem treści, będzie tematem przewodnim kolejnych warsztatów z cyklu Akademia Biokuriera. Zapraszamy na łódzkie Targi Natura Food.
Podobne artykuły
Dlaczego klienci, robiąc zakupy, wybierają markety?Wprowadź świąteczny klimat za pomocą dekoracjiPrezent – pomysł na sprzedaż- Tradycyjna reklama nie musi i nie powinna być jedynym sposobem na promocję firm działających w branży ekologicznej. Do działań promocyjnych produktów bio warto włączyć akcje edukacyjne, uświadamiające wykorzystujące nie tylko teksty i zdjęcia, ale także ikonografiki, video, animacje. Efekty nie przyjdą od razu, ale warto na nie zaczekać - pokazuje to doświadczenie wielu firm, które już spróbowały.Dlaczego warto? Jak to robić? Narzędzi i możliwości jest mnóstwo a w trakcie warsztatów, wraz z Adamem Turowcem postaramy się je zaprezentować – zapowiada Karol Przybylak, redaktor naczelny Biokuriera i pomysłodawca Akademii Biokuriera.
Akademia Biokuriera odbędzie się w sobotę 3 października (start o godz. 11). Jak co roku warsztaty odbywają się w trakcie Targów Natura Food (2-4 października 2015, Łódź).
Udział w Akademii Biokuriera jest bezpłatny, ale obowiązują wcześniejsze zapisy (liczba miejsc jest ograniczona). Więcej informacji na akademiabiokuriera.pl.
Zeszłoroczne zajęcia (temat: Niech o Tobie usłyszą, czyli skuteczna komunikacja w eko firmie) cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem.
Program
Czym jest content marketing? Dlaczego warto się nim zainteresować? (K. Przybylak)
- definicja
- znaczenie content marketingu
- treść to nie tylko słowa (o ikonografikach, video etc)
- skuteczność content marketingu
- case studies
Bez planu ani rusz. Budujemy strategię content marketingową (A. Turowiec)
- podstawowe elementy strategii
- wyznaczanie celów / odbiorcy / kanały komunikacji (nie tylko online) - puzzle, które musimy dobrze poukładać
- content marketing a automatyzacja i personalizacja marketingu - duży wysiłek, wymierne rezultaty
- content marketing a reklama – dlaczego razem?
Jak Tworzyć interesujące treści? (K. Przybylak)
- dobór tematów i słów kluczowych
- znaczenie tytułów i nagłówków
- nie tylko słowa. Obrazy, ikonografiki, video
- przydatne narzędzia
Niech Cię dostrzegą. Promocja treści w praktyce. Możliwości i dostępne narzędzia (A. Turowiec)
- inspiracje i poszukiwanie
- zbieranie danych i informacji
- organizacja treści i pracy
- tworzenie treści
- dystrybuowanie treści i ich promocja
- monitoring i analiza
Akademia Biokuriera to projekt edukacyjny naszej redakcji. Pierwsze warsztaty zorganizowaliśmy w 2009 roku. Szkolimy właścicieli sklepów z biożywnością, rolników ekologicznych oraz właścicieli firm działających w ekobranży. W ramach Akademii swiadczone są również usługi consultingowe oraz szkolenia wewnętrzne w przedsiębiorstwach.
Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: redakcja@biokurier.pl
Szczegółowe informacje nt. targów Natura Food TUTAJ.