...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Noworoczny Mistrz Branży: Z wyższej półki

Ile powodów do uśmiechu ma mistrz cukiernictwa Paweł Małecki? Jakie są kulisy powstania albumu "Wykwintne desery polskie"? Gdzie w Polsce spotkamy cukiernictwo z wyższej półki? Jaki twórczy ferment obserwujemy w piekarstwie na świecie i czy może się on przyjąć w Polsce? To i jeszcze więcej w noworocznym wydaniu "Mistrza Branży".

Polscy cukiernicy w superformie. Brylują na międzynarodowych konkursach, podgryzając światową czołówkę lodziarzy, o czym pisaliśmy w poprzednim wydaniu MB. Ale nie tylko desery lodowe są oczkiem w głowie polskich cukierników. Wystarczy rozejrzeć się po ekskluzywnych butikach ze słodkościami w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, gdzie można obcować z cukiernictwem wysokiej klasy. Tam każdy deser to oddzielne dzieło sztuki. Wystarczy zajrzeć do najnowszego albumu „Wykwintne desery polskie”, w którym m.in. klasyczne smaki pokazano w nowym wydaniu. Tu pole do popisu mieli zarówno wybitni polscy mistrzowie, jak i wybijające się pokolenie młodych cukierników. Bożena Sikoń-Wojtal (papieżyca polskiego cukiernictwa), Janusz Profus, Tomasz Deker czy Paweł Małecki – to tylko niektóre nazwiska z grona 23 cukierników-autorów ekskluzywnego albumu, których prezentujemy w tym wydaniu „Mistrza Branży”.  

O własnej książce marzy pewnie niejeden cukiernik i piekarz. Kiedy jedni dopiero noszą się z tym zamiarem, drudzy wydają kolejną książkę. Tak jak Paweł Małecki – mistrz cukiernictwa, który 2015 r. rozpoczął tytułem „Przepisy mistrza Pawła” (w rekordowym nakładzie 1,5 miliona egzemplarzy), a zakończył ekskluzywnym albumem. Co jest trudniejsze: przygotowywanie przepisów dla profesjonalistów czy dla amatorów? W jaki sposób mistrz Paweł podchodzi do tworzenia wykwintnych deserów? Jak wspomina pracę nad ekskluzywnym albumem i czy nie marzy mu się autorski program w TV? O to i wiele więcej zapytaliśmy osobiście polskiego mistrza cukiernictwa tuż przed wykwintną kolacją w Restauracji Belvedere połączoną z premierą najnowszego albumu „Wykwintne desery polskie”.

Kilka dni wcześniej, 18 listopada w Iławie, Aurora Czekoladowa miała okazję porozmawiać z innym mistrzem cukiernictwa Leonardo Di Carlo, który poprowadził szkolenie dla polskich cukierników w ramach Akademii Mistrza. Włoski maestro opowiada nie tylko, na czym polega naukowe podejście do cukiernictwa, ale przede wszystkim wyjaśnia, co to znaczy: "zrobić ciasto z sercem". Jak przyznaje nasz rozmówca: "skończyły się czasy, gdy cukiernikowi wystarczyły dobra pamięć i umiejętność liczenia. Chęć bycia innowacyjnym wyzwala potrzebę pójścia głębiej".

Skoro o innowacjach mowa, warto sprawdzić, co się dzieje w piekarstwie! Tu panują nie mniejszy ruch i twórczy ferment. Przy współpracy z niezależnymi ekspertami przygotowaliśmy podsumowanie trendów w piekarstwie w artykule „Ciekawe czasy dla piekarzy”. Czy tytuł brzmi jak przekleństwo? To pozostawiamy ocenie naszych Czytelników. Na pewno warto przeczytać i przekonać się osobiście.

Dla tych, którzy już myślą o ostatkach, przygotowaliśmy dodatek specjalny "Smaczny i tłusty czwartek", w którym nasi autorzy szukają innych pomysłów na pączki i chruściki, a zaproszeni goście prezentują receptury na pączki, inne chruściki, a nawet karnawałowe desery.

 

SPIS TREŚCI

Rozmowa Mistrza Branży

Paweł Małecki wciąż na fali
Polskie wety współcześnie. Kulisy powstania albumu „Wykwintne desery polskie”
23 cukierników – autorów albumu o polskich deserach

Ludzie i ich pasje

Desery z wyższej półki
Alchemik wśród cukierników – Leonardo di Carlo

Efektywne zarządzanie

Pracownik – istotne ogniwo w budowaniu sukcesu firmy

Edukacja

Skuteczne sposoby pozyskiwania leadów – czyli jak gromadzić wartościowe dane klientów?

Kulisy produkcji

Sztuka ekspozycji, czyli o tacach wystawowych słów kilka…
Ciekawe czasy dla piekarzy – przegląd najważniejszych i najciekawszych trendów w piekarstwie na świecie i w Polsce
Wypiek pieczywa ze spowolnioną fermentacją ciasta w masie, cz.I
Folie dekorujące do pralin
AS formowania i wałkowania
ERG System SA radzi
Słoneczniki z ciasta martwego – tutorial Wiesława Kuci
Słodki stół na cztery pory roku – zima 
Owocowe musy w deserkach

DODATEK: Smaczny i tłusty czwartek

Przez dziurkę od pączka 
Najsmaczniejsze chruściki świata
Kuih keria – malezyjskie pączki z batatów
Szampańska truskawka
Tunezyjskie ciasteczka
AKO – mini pączki
Tradycyjne pączki z powidłami

Sprzedaż i ekspozycja

W – jak wartość odżywcza 
Czym żywi się świat – cz. VIII. Żywnościowe wynalazki
Nowy rok – nowe produkty, co można zepsuć, pracując nad nimi

Flash News

 

 

Zobacz na ISSUU katalog reklamowy styczeń 2016 lub ściągnij PDF

 


Numery wydane:
Mistrz Branży styczeń-luty 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży grudzień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży luty 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży październik 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad-grudzień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2014  tutaj    pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży luty 2014  tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj-czerwiec 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży październik 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży grudzień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2015  tutaj
Mistrz Branży luty 2015  tutaj
Mistrz Branży marzec 2015  tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2015  tutaj
Mistrz Branży maj-czerwiec 2015  tutaj
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2015  tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2015  tutaj
Mistrz Branży październik 2015  tutaj

Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!



           Zamów prenumeratę Mistrza Branży         

nr tel. 32 729 96 80

email: prenumerata@MistrzBranzy.pl

Cena prenumeraty: roczna 149 zł brutto

więcej informacji o prenumeracie


Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji