...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Szkolenie Obsługi Klienta dla pracowników piekarni, cukierni, lodziarni i kawiarni dofinansowane na poziomie 100%

Organizujemy szkolenia oraz ich dofinansowanie na poziomie 100% w oparciu o zasoby KFS*, dzięki czemu przeszkolisz swój personel za darmo. Przygotowujemy wszelkiego rodzaju formalności oraz pełną dokumentację tak, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo.

Co daje przeszkolony personel?

Ważnym aspektem jest obsługa trud­nego klienta w taki sposób, by wszel­kiego rodzaju reklamacje przynosiły zyski, a nie straty, co wbrew pozo­rom jest możliwe do osiągnięcia. Od­powiednia obsługa to także element budujący lojalność klienta, który wró­ci do nas jeszcze wiele razy. Prawid­łowo wyszkolona kadra przyczynia się do współtworzenia wizerunku i marki, dzięki czemu z biegiem czasu klient, robiąc zakupy, przestanie zwracać uwagę na cenę, a zacznie patrzeć na logo i jakość.

Charakterystyka szkolenia

Szkolenie jest podzielone na dwie części. Pierwsza z nich to zajęcia teoretyczne, podczas których przekazywana jest kompleksowa wiedza z zakresu prawidłowej obsługi klienta. Druga część to warsztaty, podczas których uczestnicy za sklepową ladą odgrywają scenki tematyczne w towarzystwie kamery. Dzięki temu, podczas odtwarzania nagrania każdy uczestnik ma szansę przeanalizować własną postawę i zachowanie podczas obsługi klienta.

Dlaczego warto?

Warto wyszkolić personel, ponieważ szkolenie obejmuje również elementy motywacyjne, dzięki którym wpływa na zmniejszenie rotacji pracowników. Motywacja do pracy to ważny czynnik podczas prawidłowego procesu obsługi klienta, ponieważ personel jest w stanie wesprzeć budowę marki sklepu.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ i ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY JUŻ TERAZ

tel. 32 729 96 80, e-mail: prenumerata@mistrzbranzy.pl

 

   
 

Co to jest KFS?
Krajowy Fundusz Szkoleniowy /KFS/ – nowy instrument polityki rynku pracy
– istotą KFS jest przeznaczenie części składki odprowadzanej przez pracodawców na Fundusz Pracy na wsparcie kształcenia ustawicznego podejmowanego z inicjatywy lub za zgodą pracodawcy

– o dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego mogą wystąpić wszyscy pracodawcy, w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 25 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, tj. jednostki organizacyjne, chociażby nie posiadały osobowości prawnej, a także osoby fizyczne, jeżeli zatrudniają co najmniej jednego pracownika na umowę o pracę. Każda firma ma prawo ubiegać się o dofinansowanie.

 

 

Jak będzie wyglądać Szkolenie Obsługi Klienta? Zapraszamy na EXPO SWEET 

Podczas szkolenia przekażemy część praktycznej wiedzy z zakresu obsługi klienta, technik sprzedaży oraz merchandisingu, tak aby dać przedsmak tego, co może nastąpić podczas szkolenia w Państwa firmie. Szkolenia odbędą się:
21 lutego (niedziela) w godz. 10.00-10.45
23 lutego (wtorek) w godz. 16.15-17.00

Chcesz wziąć udział w szkoleniu podczas targów EXPO SWEET? Zarejestruj się na TUTAJ
(UWAGA: liczba miejsc ograniczona)

Dodatkowo każdego dnia na stoisku Mistrza Branży (hala A, stoisko nr 95) będą prowadzone konsultacje na temat szkoleń i dofinansowania.


Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji