...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Pozytywne klimaty

Projektowanie przestrzeni to coś więcej niż tylko budo­wanie odpowiedniej atmosfery we wnętrzu. Poprzez rozważną aranżację mamy okazję wyra­zić najważniejsze cechy dla danej marki.
Oryginalny wizerunek piekarni, cukierni czy lodziarni decyduje dziś o wyborze miejsca zaku­pów i konsumpcji klienta.

Do najczęstszych błędów we wnętrzu cukierni lub piekarni należą: ustawienie ekspozycji w niewłaściwym miejscu, zastosowa­nie mebli chłodniczych od różnych pro­ducentów, złe oświetlenie, nieczytelne oznaczenia oraz jakość obsługi. Wiado­mo, że tylko odpowiednie rozwiązania zapewnią pozytywne doświadczenia klienta (Customer Experience).

Żeby uzyskać oczekiwany efekt, spra­wić, żeby klient zapamiętał nas pozy­tywnie, chciał do nas wracać, ważna są analiza i usprawnienie schematu wi­zyty klienta w miejscu sprzedaży, obsługi i konsumpcji. W czym to się przejawia w praktyce? Między innymi atrakcyjnie wyeksponowanymi produktami oraz czy­telnymi komunikatami, które pozwalają stymulować sprzedaż konkretnego asor­tymentu.

Magdalena Warchoł-Koncewicz

„Zrównoważona dieta to ciastko w każdej ręce” – mówią właściciele uroczej kawiarenki w Bejrucie – CREPICO. To miejsce nie z tego świata, pięknie urządzone, bez kompromisów, identyfikacja wizualna na pięć z plusem, logo obecne na filiżance, serwetce i klamce. I te słodkie aforyzmy obecne na każdym kroku: „Forget love, I’d rather fall in chocolate”

 


Więcej ciekawych wnętrz cukierni, kawiarni, piekarni znajduje się na blogu: kochamslodkie.pl

 

Konsumenci lubią wnętrza z klimatem, gdzie kolorystyka współgra z dodatkami. W kawiarence w Olkuszu, Kredens Cafe, przytulny klimat tworzą haftowane obrusy, świece oraz ciepły kolor lawendy połączony z brązem i bielą...

FOT. ARCHIWUM FIRMY ES SYSTEM K

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji