Projektowanie przestrzeni to coś więcej niż tylko budowanie odpowiedniej atmosfery we wnętrzu. Poprzez rozważną aranżację mamy okazję wyrazić najważniejsze cechy dla danej marki.
Oryginalny wizerunek piekarni, cukierni czy lodziarni decyduje dziś o wyborze miejsca zakupów i konsumpcji klienta.
Podobne artykuły
Jemy oczami! Jak światło wpływa na nasz apetyt?Pracownia dobrze zaprojektowanaWirtualny spacer po twojej piekarniDo najczęstszych błędów we wnętrzu cukierni lub piekarni należą: ustawienie ekspozycji w niewłaściwym miejscu, zastosowanie mebli chłodniczych od różnych producentów, złe oświetlenie, nieczytelne oznaczenia oraz jakość obsługi. Wiadomo, że tylko odpowiednie rozwiązania zapewnią pozytywne doświadczenia klienta (Customer Experience).
Żeby uzyskać oczekiwany efekt, sprawić, żeby klient zapamiętał nas pozytywnie, chciał do nas wracać, ważna są analiza i usprawnienie schematu wizyty klienta w miejscu sprzedaży, obsługi i konsumpcji. W czym to się przejawia w praktyce? Między innymi atrakcyjnie wyeksponowanymi produktami oraz czytelnymi komunikatami, które pozwalają stymulować sprzedaż konkretnego asortymentu.
Magdalena Warchoł-Koncewicz
„Zrównoważona dieta to ciastko w każdej ręce” – mówią właściciele uroczej kawiarenki w Bejrucie – CREPICO. To miejsce nie z tego świata, pięknie urządzone, bez kompromisów, identyfikacja wizualna na pięć z plusem, logo obecne na filiżance, serwetce i klamce. I te słodkie aforyzmy obecne na każdym kroku: „Forget love, I’d rather fall in chocolate”
Więcej ciekawych wnętrz cukierni, kawiarni, piekarni znajduje się na blogu: kochamslodkie.pl
Konsumenci lubią wnętrza z klimatem, gdzie kolorystyka współgra z dodatkami. W kawiarence w Olkuszu, Kredens Cafe, przytulny klimat tworzą haftowane obrusy, świece oraz ciepły kolor lawendy połączony z brązem i bielą...
FOT. ARCHIWUM FIRMY ES SYSTEM K