...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

6. edycja Targów FOOD-to-GO za nami

Organizatorzy Targów Wyposażenia i Produktów dla Gastronomii FOOD-to-GO każdego roku udowadniają, iż nie boją się nowych wyzwań i szturmem zdobywają zainteresowanie restauratorów, cukierników oraz piekarzy.

 W ciągu sześciu lat Targi FOOD-to-GO stały się kluczowym spotkaniem branży gastronomicznej na północy Polski, gdzie prezentowana jest szeroka oferta Wystawców oraz bogaty program towarzyszący. Targi to dwa dni niezapomnianego show kulinarnego z udziałem autorytetów świata gastronomii, maraton wiedzy, doświadczenia i przede wszystkim dobrej zabawy.

Karnawałowa odsłona targów FOOD-to-GO
Koniec karnawału, a tym samym Tłusty Czwartek zbiegł się z 6. Targami Wyposażenia
i Produktów dla Gastronomii FOOD-to-GO. Jak podaje historia, pierwsza wzmianka na temat pączków w Polsce pochodzi właśnie z Gdańska, dlatego organizatorzy targów zaprosili wszystkich restauratorów do podtrzymania trójmiejskiej tradycji oraz poszukiwania inspiracji na targach. Targi to okazja, aby poznać receptury na wyśmienite pączki, faworki czy słodkie desery, które można dołączyć do menu punktów gastronomicznych.



Targi FOOD-to-GO rosną w siłę
W tym roku na targach można było spotkać ok 100 firm, które prezentowały zróżnicowaną i szeroką ofertę. Na stoiskach wystawców znaleźć można było m.in. urządzenia i wyposażenie dla gastronomii i cateringu, produkty i półprodukty spożywcze, dodatki do dań, produkty bezglutenowe, kawy i ekspresy do kawy, maszyny i wyposażenie dla lodziarni, cukierni oraz rozwiązania informatyczne. Również w tym roku nie zabrakło Food Tracka Atelier Smaku, który stanął w hali Amber Expo zachęcając do degustacji wegańskich i bezglutenowych dań. Szeroka oferta wystawców umożliwiła znalezienie odpowiedzi na pytania dotyczące sprzętu odnoszącego się do kwestii uatrakcyjnienia lokalu. Jest to również szansa znalezienia nowych inspiracji i nawiązania intratnych kontaktów.



To właśnie tu spotyka się branża
Właściciele, managerowie, kucharze i kelnerzy punktów gastronomicznych, zarządcy hoteli oraz kierownicy pensjonatów, to osoby, które każdego roku odwiedzają Targi FOOD-to-GO. Podczas wydarzenia nie spotkacie Państwo przypadkowych osób, ponieważ oferta kierowana jest do osób, których życie zawodowe związane jest z gastronomią. Goście targów każdego roku doceniają szeroką ofertę Wystawców jak również bogaty program towarzyszący, podczas którego można spotkać osoby znane z programów kulinarnych, autorów książek poświęconych gotowaniu oraz zawodowych kucharzy i cukierników.

Goście specjalni Targów FOOD-to-GO
Mocną stroną Targów FOOD-to-GO jest program towarzyszący. Również w tym roku organizatorzy zaprosili do współpracy cenionych w branży ekspertów. Swoją obecność na targach zaznaczył m.in.: charyzmatyczny Charles Daigneault, finalista programu „MasterChef”. Każdy restaurator, który odwiedził targi dowiedział się jak smacznie przygotować m.in. tatarę z przegrzebków, czy zupę z homara. Podczas targów Charles Daigneault podpisywał swoją książkę „Imprezownik kulinarny”. Po obfitym obiedzie warto było posmakować deserów. Zadbali o to mistrzowie cukiernictwa. Krzysztof Trzópek w ramach strefy Prezentacji i Warsztatów zaprezentował sposoby dekorowania tortów, natomiast Tomasz Deker zabrał gości targów w świat słodkich inspiracji i oczarował serwowanymi deserami monoporcyjnymi. Targi FOOD-to-GO odwiedziła również Małgorzata Weber, Mistrzyni Karmelarstwa Artystycznego, która zaprezentowała  najnowszy trend mody cateringowej w serwowaniu deserów i przekąsek, czyli SHOT TO GO. Podczas Tłustego Czwartku nie mogło zabraknąć tego co najważniejsze, czyli samych pączków. Zadbali o to Jola Słoma i Mirkiem Trymbulak z Atelier Smaku, którzy przygotowali warsztaty wypieków pączków bezglutenowych. Gospodynie ze Stowarzyszenia Kobiet Zgorzałego, zaprezentowały natomiast tradycyjne sposoby wypiekania faworków.



 

Nowość! Inteligentna Restauracja
To pierwsza tego typu strefa na targach gastronomicznych w Polsce. To właśnie tu prezentowane były inteligentne rozwiązania dla lokali gastronomicznych – innowacje, które nadal stanowią nowość na polskim rynku. Wystawcy zaprezentowali najnowsze rozwiązania technologiczne dedykowane lokalom gastronomicznym. Przetestowano również  innowacyjne rozwiązania IT dla gastronomii (m.in. aplikacje i strony mobilne, systemy inteligentnego zarządzania restauracją). Warto dodać, iż na stoisku Inclever, można było sprawdzić możliwości interaktywnego stołu, który coraz częściej wykorzystywany jest w restauracjach na całym świecie, a w Polsce wciąż stanowi nowość. O tym czym jest marketing sensoryczny i jak wpływa on na wzrost sprzedaży opowiedziała firma MOOD Polska, natomiast na pytanie „jak sprawnie obsłużyć gościa w restauracji?” odpowiedziała podczas prezentacji firma SOFTECH. W świat urządzeń mobilnych, tak niezbędnych w interaktywnej restauracji, przeniosła nas firma Global-Lab.

Doceniamy to co sprawdzone
Podczas szóstej edycji nie zabrakło docenionych w poprzednich latach stref tematycznych: Bezglutenowej oraz Deserowych Inspiracji. Dzięki współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej, odpowiedzieliśmy na pytania jak przygotować punkt gastronomiczny do wprowadzenia karty dań bezglutenowych. W strefie Deserowych Inspiracji na gości targów czekała szeroka oferta kaw, ekspresów do kawy oraz wszelkich dodatków niezbędnych do powstania aromatycznego i niezapomnianego smaku.

Więcej na www.foodtogo.pl

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji