...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Marka eksportowa firmy Brześć na targach yummex w Dubaju

ZPC Brześć, producent słodyczy i przekąsek, takich jak słomka czy groszek ptysiowy, po raz kolejny zaprezentuje swoje wyroby na prestiżowych, międzynarodowych targach branżowych yummex Middle East w Dubaju. Podczas wydarzenia, które odbędzie się w dniach 18-20 września, firma będzie promować swoją markę eksportową Crispico.

Yummex Middle East to najważniejsze, międzynarodowe targi słodyczy i przekąsek w regionie MENA (z ang. Middle East & North Africa), określane jako siostrzana impreza targów ISM w Kolonii. Tegoroczna, 11. edycja jest organizowana w ramach Międzynarodowego Dubajskiego Tygodnia Turystyki. Zgodnie z zapowiedzią organizatorów, wydarzenie przyciągnie ponad 330 wystawców z ponad 40 krajów, w tym najważniejszych producentów, importerów oraz eksporterów słodyczy i przekąsek, jak i przedstawicieli sieci handlowych.  

Wśród wystawców nie zabraknie kolejny raz rodzinnej firmy z Brześcia Kujawskiego, która podczas targów będzie promować swoją autorską markę eksportową Crispico, zaprezentowaną po raz pierwszy właśnie podczas targów yummex w 2016 roku. Pod nową marką oferowane są flagowe produkty firmy z ciasta ptysiowego: groszek ptysiowy, słomka ptysiowa z cukrem, z cynamonem oraz słomka pełna nasion. Poza budowaniem rozpoznawalnego na skalę światową brandu Crispico, Brześć liczy na nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami handlowymi oraz rozwój relacji z obecnymi kontrahentami. – Obecność na międzynarodowych, prestiżowych imprezach branżowych to dla nas sprawdzony sposób na rozwój sieci zagranicznych parterów biznesowych. Dzięki udziałowi w ubiegłorocznej edycji targów yummex nawiązaliśmy m.in. współpracę eksportową z Pakistanem. Oczywiście, liczymy na kolejne kontrakty, zwłaszcza że region MENA to jeden z najprężniej rozwijających się rynków słodyczy na świecie – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.



Rozwój eksportu – zarówno pod markami własnymi zagranicznych sieci handlowych, jak i marką Crispico – to jeden z filarów strategii biznesowej ZPC Brześć. Wyroby z ciasta ptysiowego są znane konsumentom ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Rosji, Łotwy, Estonii, Bułgarii, Słowenii czy Szwecji. Ekspansja międzynarodowa to według firmy remedium na stagnację na polskim rynku słodyczy. - Rodzimi producenci coraz chętniej wychodzą na zagraniczne rynki, mając do zaoferowania wyroby o wysokiej jakości charakteryzujące się zwykle przy tym relatywnie niskimi kosztami produkcji – mówi Arkadiusz Drążek. 

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji