...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Czekolada Ruby w sprzedaży!

Już 19 stycznia po raz pierwszy do oficjalnej sprzedaży wprowadzona zostanie naturalnie różowa czekolada Ruby. Wszystko to za sprawą umowy podpisanej przez odkrywcę czwartego typu czekolady, szwajcarską markę Barry Callebaut z japońskim oddziałem Nestle.

W ramach współpracy przez najbliższe sześć miesięcy stacjonarnie w sklepach Kit-Kat Chocolatory w Japonii oraz Korei Południowej, a także on-line dostępne będą ekskluzywne zestawy batonów Kit-Kat z linii Sublime Ruby. Jak podkreślają przedstawiciele Nestle Japan, data premiery nie jest przypadkowa – wszak zbliżają się walentynki…

O różowej czekoladzie Ruby cały świat usłyszał we wrześniu 2017 r. podczas prezentacji w Szangahaju. To przełomowe dla cukiernictwa wydarzenie miało miejsce po ponad dziesięciu latach udoskonalania receptury przez uznaną markę Barry Callebaut. Od tego czasu cała branża z niecierpliwością oczekiwała na rozpoczęcie jej komercyjnej sprzedaży. 18 stycznia, na dzień przed rozpoczęciem sprzedaży w Japonii i Korei Południowej, Nestle Japan oraz Barry Callebaut poinformowali opinię publiczną, że w ramach półrocznej licencji marka Kit-Kat Japan wypuszcza na rynek linię produktów Kit-Kat Sublime. – Bardzo się cieszę, że Nestle ora Kit-Kat Japan tak szybko dostrzegli potencjał naszej różowej czekolady Ruby i wprowadzają serię Sublime. Wierzę, że przyciągnie ona konsumentów z całej Azji i nie tylko – przekonuje prezes zarządu Barry Callebaut, Antoine de Saint-Affrique.

Fot. Nestle Japan Ltd.

 

Naturalnie różowa Ruby
Kit-Kat Sublime charakteryzuje się naturalnym różowym kolorem, który – jak podkreśla producent – nie został uzyskany dzięki sztucznym barwnikom czy dodatkom owocowym. Rozpalającą wyobraźnię cukierników na całym świecie barwę zawdzięcza wyłącznie barwie kakao uzyskanego z ziaren kakaowca Ruby. Linia produktów Kit-Kat stworzona została przez zespół pod kierownictwem utytułowanego japońskiego cukiernika Yasumasa Takagi, który tak komentuje to wydarzenie i produkt: - Jestem niezmiernie zaszczycony, mogąc być częścią tego przełomowego momentu w historii czekolady, z którą pracowałem przez ponad trzydzieści lat. Stworzyłem Kit-Kata, który w pełni pozwala cieszyć się owocowym zapachem oraz subtelną kwasowością rubinowego kakao Ruby.

Fot. Nestle Japan Ltd.

Seria limitowana
W sprzedaży od 19 do 25 stycznia 2018 r. znajdzie się baton Kit-Kat Chocolatory Sublime Ruby. Osoby, które chciałyby go skosztować, muszą się spieszyć, producent wyprodukował zalednie 5000 sztuk. Dostępne będą one zarówno w sprzedaży stacjonarnej w siedmiu sklepach w Japonii i Korei Południowej oraz on-line (dostępne dla Stanów Zjednoczonych, Hong Kongu, Macau, Japonii, Francji, Włoch, Anglii, Niemiec, Belgii oraz Szwajcarii). Ci, którym nie uda się „upolować” Kit-Kat Sublime Ruby, będą mieli szansę na kupno walentynkowych zestawów Kit-Kat Chocolatory Sublime Valentine’s Assort. Do wyboru będą pakiety składające się z pięciu oraz siedmiu batoników Kit-Kat, z których tylko dwa będą pokryte różową czekoladą Ruby. Zdaniem producenta to doskonały pomysł na prezent walentykowy, dlatego start sprzedaży planowany jest na 1 lutego. Nie wiadomo jeszcze, jaka ilość słodyczy trafi do sprzedaży.

Fot. Nestle Japan Ltd.



Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji