...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Premium zacumowało w PORCIE RABKA

PORT RABKA funkcjonuje od prawie 20 lat. Od początku właściciele założyli, że firma będzie dostarczała produkty nieco droższe, ale wysokiej jakości. I przez tyle lat nie zmienili zdania.

Trudne czasy wymagają mądrych decyzji. Na obecne funkcjonowanie wielu cukierni i piekarni nakładają się: czas zmniejszonego popytu na wyroby piekarskie i cukiernicze, duża konkurencja ze strony sieci oraz zmniejszająca się siła nabywcza ogółu społeczeństwa. Piekarnie i cukiernie muszą szukać nowych dróg rozwoju. Jedna z nich pozwala zawinąć do hurtowni PORT RABKA, jak mówią właściciele Bogdan i Iwona Kurzawa, jedynego portu w Małopolsce.

Obserwuję polaryzowanie się działań cukierników. Jedna grupa nastawia się na masową produkcję i tani produkt, a druga, coraz liczniejsza mocno koncentruje się na wysokiej jakości z wykorzystaniem droższych, gwarantujących jakość składników. My jesteśmy nastawieni na dostarczanie produktów wysokich jakościowomówi Pan Bogdan.

Produkty PREMIUM i obsługa na najwyższym poziomie

PORT RABKA jako niewielka firma w obszarze dystrybucji surowców dla rynku premium potrafi w tym asortymencie osiągać obroty większe niż potężniejsi partnerzy niejednego producenta. Firma osiąga to dzięki takim wartościom, jak zaufanie i solidność w kontaktach z klientami. Dużą satysfakcją dla firmy jest fakt, że nawet w krótkich wypowiedziach klienci wyrażają się o hurtowni bardzo pozytywnie:

Współpraca jest dobra. Hurtownia ma dużo towaru i szeroki wybór. Ceny są dobre. Dowóz dwa razy w tygodniu mówi Stanisław Słowiak z firmy Cukiernictwo-Piekarnictwo Zofia i Stanisław Słowiak SC z Lubienia. Pan Stanisław kupuje za gotówkę, bo twierdzi, że „dobry gospodarz na właściwe rzeczy pieniądze wydaje” i jest zadowolony ze współpracy od lat.

Podobnie wypowiada się Tadeusz Obłąk właściciel Cukierni „Karpatka” z Rabki Zdroju, właściciel dwóch punktów sprzedaży: PORT jest przede wszystkim na miejscu. Dostawy są na czaswystarczy telefon. Hurtownia ma duży wybór towaru, a terminy płatności są przystępne. Kontakt z pracownikami jest dobry.

Dla pracy zespołu pracowników hurtowni ważna jest przyjazna atmosfera. Wewnętrzna współpraca oparta jest na relacjach partnerskich. Szefowie nastawiają się na rozwój i podwyższanie kompetencji pracowników. Wzrost umiejętności przekłada się na wysoką jakość obsługi.  W pracy logistycznej nie boją się wyzwań, jakie niesie zaopatrywanie klientów w trudnym terenie górskim, szczególnie zimą. Ta całość składa się na sukces firmy i jej nieustanny rozwój.

PORT RABKA ambasadorem PREMIUM

Wielu cukierników dostrzega konieczność wzmocnienia wizerunku w kierunku rynku premium. Jest to sposób na odróżnienie się od masowej, taniej produkcji cukierniczej. PORT RABKA na obsługiwanym przez siebie obszarze staje się swoistym ambasadorem tego kierunku. W Małopolsce od dawna funkcjonowało bardzo dużo prywatnych cukierni. Cukiernicy z naszego regionu doskonale wiedzą, że dzięki jakości klienci do nich wracają. Sam znam cukierników, którzy znacznie podwyższyli jakość w stosunku do lat ubiegłychkontynuuje pan Bogdan.

Ten kierunek rozwoju będzie z pewnością charakteryzował kolejne lata na cukierniczym rynku Polski. Potwierdzają to również plany rozwojowe hurtowni z Rabki. W 2012 r. firma planuje rozbudowę magazynów i biura oraz budowę mroźni. Cele osiągają ludzie z pasją. A zawsze uznanie budzi pasja połączona z zachowaniem jakości bez względu na zmieniające się czasy.

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji