...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

U Lodziarzy latem 2018 zero opłat

Nowy rok sprzyja wyzwaniom. Jeśli ktoś zastanawia się czym się zająć i brakuje mu wyraźnego pomysłu, a dodatkowo lubi słodkie życie, może to jest rozwiązanie? Franczyzowa sieć „U lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich rozpoczęła właśnie akcję promocyjną pod hasłem „Franczyza za 0 złotych”.

Zasada jest bardzo prosta, każdy kto chce otworzyć lodowy biznes w swojej okolicy, w sezonie letnim 2018 zostanie zwolniony z comiesięcznej franczyzowej opłaty. Zazwyczaj jej wysokość uzależniona jest od wybranego modelu sprzedaży, ale teraz można się tym przez kilka miesięcy zupełnie nie martwić. Warto przy tym pamiętać, że „U lodziarzy” nie obowiązuje jednorazowa opłata wstępna, jak to jest w przypadku wielu innych sieci.

- Warto rozpocząć przygodę w biznesie lodowym jeszcze przed oficjalnym startem sezonu, ponieważ jest szansa, że w jego trakcie uda się zarobić tyle, aby zwróciła się cała lub przynajmniej większa część poniesionych  kosztów związanych z inwestycją. Wystarczy popatrzeć na kolejki, które ustawiają się latem przed naszymi lodziarniami  - mówi Magdalena Kwiatkowska  z Wytwórni Lodów Polskich. - Oczywiście powodzenie zależy od wielu czynników, z których, jak wynika z naszych doświadczeń, jednym z najważniejszych jest lokalizacja punktu.

Wybranie najlepszego miejsca pod przyszłą lodziarnię to nie jest prosta decyzja. I choć finalnie należy do franczyzobiorcy, to warto aby partner wsłuchiwał się w rady doświadczonych w tej materii przedstawicieli sieci, którzy pomogą ocenić atrakcyjność wybranego lokalu.

 

- Nie każde miejsce nadaje się do prowadzenia tego rodzaju działalności. Warto pamiętać, że oferujemy produkt klasy Premium – podkreśla Magdalena Kwiatkowska - Zawsze jednak można wybrać model sprzedaży z rikszy, który jest najmniej kosztowny i też najmniej ryzykowny.

Elegancki pojazd zawsze można bowiem przestawić w dogodniejsze miejsce, np. latem w okolice, w której przebywa wielu turystów, tuż przy plaży czy parku. Riksza umożliwia również dojazd na okazjonalne wydarzenia takie jak koncerty czy festyny, wszędzie gdzie są potencjalni klienci.

Niezależnie jednak od tych zalet, wiele osób startując w lodowym biznesie, wciąż stawia na tradycyjną lodziarnię. Potencjalni inwestorzy mają przy tym do wyboru dwa modele franczyzowe: pierwszy to typowa lodziarnia, w której prowadzona jest tylko sprzedaż, drugi zaś, bardziej rozwinięty to pracownia, w której nie tylko są sprzedawane ale też wytwarzane lody. Klienci kupują więc to, co powstaje na miejscu, na ich oczach, także z lokalnych, sezonowych składników.

Ten ostatni model to wariant dla bardziej ambitnych przedsiębiorców, którzy mogą też więcej zainwestować (potrzebny jest zarówno większy lokal jak i dodatkowe maszyny do produkcji) i chcą się przy tym więcej nauczyć. Powinni opanować cały proces technologiczny, wykazać się inwencją, umieć stworzyć klimat.

Ale otwarcie lodziarni - pracowni daje zarazem największe możliwości. W takim lokalu można organizować imprezy dla dzieci i eventy dla starszych. Można też eksperymentować z nowymi smakami. A całościowy koszt inwestycji zależy właśnie od wyboru modelu franczyzy.

„U Lodziarzy” to najbardziej dynamicznie rozwijająca się sieć franczyzowych lodziarni tradycyjnych w Polsce. Pod koniec 2017 roku domowe lody sygnowane tą marką można było kupić w 50 lodziarniach rozsianych po całej Polsce.

- Nasz sekret jest prosty: robimy po prostu dobre, domowe, „nieoszukane” lody, które przypominają smakiem dzieciństwo – zdradza Magdalena Kwiatkowska. - Chcielibyśmy, aby w przeciągu dwóch lat naszych lodów mogli też spróbować mieszkańcy mniejszych miejscowości. Stąd m.in. pomysł na promocję „Franczyza za 0 złotych”.

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji