...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Potrzebna promocja chleba

Maciej Mielczarski, przewodniczący Krajowej Rady Piekarzy i Cukierników, wzorem branży mięsnej czy mleczarskiej chce, by pieczywo miało promocję z prawdziwego zdarzenia, czyli kampanię promocyjną na skalę ogólnopolską. Tylko kto ma to finansować? Parę propozycji padło podczas V Konferencji Piekarskiej.

Problem w tym, że trzeba by zmienić unijne prawo, aby skorzystać z pieniędzy unijnych na promocję pieczywa. Obecnie przepisy nie przewidują promowania chleba w krajach UE. Taka promocja – zdaniem Mielczarskiego – przyniosłaby wymierne korzyści, podobnie jak w przypadku akcji organizowanej np. przez branży mleczarskiej.

Krajowa Rada Piekarzy i Cukierników lobbuje na rzecz zmiany niekorzystnych przepisów unijnych. W tym celu organizacja KRPiC, na czele z Maciejem Mielczarskim zainteresowała sprawą europosła Wojciecha Olejniczaka. Jak informował Mielczarski, wniosek został złożony przy okazji dyskusji w resorcie rolnictwa nad „Zieloną księgą promocji”, dotyczącą nowych sposobów promocji unijnej żywności. Według przewodniczącego KRPiC promocja telewizyjna wymaga minimum 2-3 tygodni, żeby reklama się przebiła do świadomości zróżnicowanej wiekowo grupy docelowej.

Własną koncepcję kampanii promocyjno-informacyjnej zwiększającej spożycie pieczywa w Polsce przedstawiła Iwona Zalewska z firmy Lesaffre Polska. Jako wzór akcji promocyjnej, która odwróciła trend spadkowy spożycia pieczywa, Zalewska podała szwedzką inicjatywę prowadzoną przez 10 lat. Przedstawicielka firmy Lesaffre Polska podkreślała, że w kampanię powinna się zaangażować cała branża, czyli zarówno firmy działające na rzecz piekarzy, jak i same piekarnie, w których interesie leży ogólnopolska kampania informacyjna.

Według założeń kampania powinna być prowadzona przynajmniej przez 5 miesięcy, ze względu na zróżnicowaną wiekowo grupę docelową powinny być nagrane 3 różne spoty reklamowe, emitowane w najdroższym czasie antenowym, czyli po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP, a przed wydaniem „Sport”. Zakładany koszt kampanii to 1,6 mln zł.

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji