...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Polacy lubią naturalne słodkości

Jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia, Polacy, wybierając słodkości w cukierniach, kawiarniach czy lodziarniach, coraz większą uwagę zwracają na naturalność składników, receptury, obecność cukru, glutenu czy laktozy. Coraz częściej też ich wybór pada na te zdrowsze.

Polacy najwięcej słodkości zjadają w lodziarniach (zwłaszcza ludzie młodzi, do 30-tego roku życia), kawiarnie odwiedzają głównie respondenci po 30-tce, częściej kobiety. Piekarnie również są miejscami wybieranymi w dużym stopniu po to, by zjeść coś słodkiego. Według badaczy wpływ na to ma ewolucja piekarni w stronę małych lokali, gdzie oprócz ciast można zamówić na przykład kawę.

Czego oczekują Polacy, wybierając się w poszczególne miejsca? W lodziarniach najchętniej kupują lody rzemieślnicze, lubią szeroką ofertę smaków. Są otwarci również na nietypowe połączenia w lodach owocowych, warzywnych czy z przyprawami. W cukierniach zwracają uwagę na atrakcyjną formę deserów i wypieków, szukają także nowych smaków i przestronnych wnętrz. W kawiarniach najważniejszymi dla nich argumentami są: sezonowa oferta, duża przestrzeń, obecność ogródka. W piekarniach – podobnie jak w cukierniach – znaczenie ma oferta rzemieślnicza i bogata oferta słodkich wypieków. Mężczyźni częściej skłaniają się ku sprawdzonym, tradycyjnym smakom, a kobiety ku nowościom.

Ewa Siuda-Szymanowska

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji